Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2941/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö ketään häiritsemään Vilman kommentit viimeisellä iltanuotiolla kuinka hän on erittäin ylpeä itsestään kun pystyi olemaan koko reissun ajan pettämättä ja JOPA pussailematta ja että hän "vain" ihastui?

Onneksi olkoon vaan noin suuresta saavutuksesta.

Muutenkin minusta suurempi loukkaus on ihastuminen toiseen ihmiseen kuin joku yksittäinen kännipano...

Ei jäänyt. Minäkin olisin ylpeä tuollaisesta. Ihastumiselle ei voi mitään, ja teot ovat ne jotka punnitaan. Aika kova veto, että ihastui, eikä silti pettänyt, vaikka oma mies kiehnäsi Jasminin kanssa ja puhui tosi törkeästi Vilmasta koko ajan. Vilma selvästi kunnioitti suhdetta eikä alentunut samalla tasolle ainakaan yhtä paljoa kuin Juuso (eilistä rantakohtausta Jussin kanssa lukuunottamatta).

Totta tietysti tuokin. Jäi silti häiritsemään se, miten suuri saavutus on olla 3 viikkoa pettämättä.

Ja jos ihastuu eikä halua kumppaniaan pettää, niin miksi sitten kuitenkin hakeutuu ihastuksen seuraan koko ajan ja ruokkii ihastumistaan vielä enemmän? Itse en ehkä näin tekisi mutta meitä on moneen junaan ja tietysti saarella ihan eri olosuhteet kuin "normaali" elämässä :)

Vierailija
2942/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa nainen, jonka mielestä Niklaksen tyyppisen miehen kanssa oleminen olisi aivan kamalan raastavaa? Jätkähän ei sano MITÄÄN. Siis kaikki haastikset ja jutustelut Marin kanssa, niin suusta tulee just sellasta juttua, kun sillon kuuluu sanoa. Ei mitään omaperäistä, oma-aloitteista, omia ajatuksia, mitään OMAA! Ei sen miehen nyt mikään superjännä tarvi olla, mutta ehkä kuitenkin pikkasen jännempi :D Ehkä itse olen sitten vain niin räiskyvä ja menevä, että kaipaan rinnalle miestä, joka osaa myös haluta ja toisaalta rauhallisemmalle naiselle Niklas olisi sopiva, mutta mä meinaan saadaa hermoromahduksen jo Niken haastattelujen katsomisesta. Sen kaikki sanomiset on ihan tyhjänpäiväisiä.

Moi Pauliina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloida kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakko on ollut varmaan yksillä tai korkeintaan kaksilla treffeillä (muistan ainoastaan yhdet) ja silti selvisi tuolla loppuun asti. Tyyppihän vaikuttaa välillä täydeltä pelleltä (tätä siis itsellä pohjusti se Hottiksiin osallistuminen), mutta hottiksissakin välillä esiin tuli jotain ujoutta ja aitoutta, ihan niinkun ns. "normaali" ihminen yrittäisi esittää jotain biledanin kaltaista niljakasta pelimiestä, jota ei oikeasti edes ole. Toni haukkui lähtiessään Jaakon sairaaksi manipuloijaksi, mutta eikai se ihan läpimätä voi olla jos ilman treffailua selviää sinkkumiehenä loppuun asti? Joskus haastatteluklipeissä myös puhuu muista kauniisti, pystyy vähän syvällisempäänkin analyysiin ja sanoittaa näitä omia tulkintoja hyvin ja selkeästi jopa kameran edessä.

En tiedä miksi tätä analyysia teen, kai siksi että mikä hemmetti tuo tyyppi on?! Tosi ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa itselle.

Eikö tuo nimenomaan vahvista manipulointia, eikä poissulje sitä?

Tän kauden aikana sana "manipuloida" on menettänyt merkityksensä, kun sitä huudetaan joka väliin. Sama kuin narsistin kanssa, ei kukaan enää ota vakavasti koska huudetaan mihin väliin sattuu.

Mä ihmettelen näitä manipuloijia, jotka yrittävät manipuloida ihmisiä olemaan käyttämättä manipuloida -sanaa.

Mitä vittua sinä selität?

Vierailija
2944/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa katottavaa miten Sonjaa säälitään täälä, olimme ennen kavereita mutta se nainen on kiero kun käärme. Jonne on aina tehnyt kaikkensa Sonja eteen ja se että Sonja sanoi ettei Jonne ole päästänyt häntä heidän suhteen aikana kuin kaksi kertaa ulos on paska puhetta. Tästä huomaa miten eri kuvan ohjelma antaa ihmisistä. Sääliksi käy kaikkia noita osallistujia vaikka itse ovat leikkiin ryhtyneetkin.

Kiitos tästä purkauksesta, mutta uskon kyllä omia silmiäni enemmän kuin anonyymiä nettikommentoijaa, jonka puheet ovat ristiriidassa kaiken näkemäni kanssa.

"Tehnyt kaikkensa Sonjan eteen"? :D :D :D Joo siltä näyttää käytös koko ajan, hahaha.

Näet telkkarista hyvin pintapuolisesti raapaistun kuvan ihmisestä. Ja vielä tuotannon muokkaaman ja nyt uskot tietäväsi läpikotaisin millainen hän on. Onnea.

Vierailija
2945/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloida kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakko on ollut varmaan yksillä tai korkeintaan kaksilla treffeillä (muistan ainoastaan yhdet) ja silti selvisi tuolla loppuun asti. Tyyppihän vaikuttaa välillä täydeltä pelleltä (tätä siis itsellä pohjusti se Hottiksiin osallistuminen), mutta hottiksissakin välillä esiin tuli jotain ujoutta ja aitoutta, ihan niinkun ns. "normaali" ihminen yrittäisi esittää jotain biledanin kaltaista niljakasta pelimiestä, jota ei oikeasti edes ole. Toni haukkui lähtiessään Jaakon sairaaksi manipuloijaksi, mutta eikai se ihan läpimätä voi olla jos ilman treffailua selviää sinkkumiehenä loppuun asti? Joskus haastatteluklipeissä myös puhuu muista kauniisti, pystyy vähän syvällisempäänkin analyysiin ja sanoittaa näitä omia tulkintoja hyvin ja selkeästi jopa kameran edessä.

En tiedä miksi tätä analyysia teen, kai siksi että mikä hemmetti tuo tyyppi on?! Tosi ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa itselle.

Eikö tuo nimenomaan vahvista manipulointia, eikä poissulje sitä?

Tän kauden aikana sana "manipuloida" on menettänyt merkityksensä, kun sitä huudetaan joka väliin. Sama kuin narsistin kanssa, ei kukaan enää ota vakavasti koska huudetaan mihin väliin sattuu.

Mä ihmettelen näitä manipuloijia, jotka yrittävät manipuloida ihmisiä olemaan käyttämättä manipuloida -sanaa.

Mitä vittua sinä selität?

Ymmärrät kyllä oikeasti mitä hän selittää. ;)

Vierailija
2946/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

must oli jotenki hauska ku vilman ja juuson iltanuotio oli, ku sami kaivaa sen rannekkeen :D tuntuu et rannekkeen tarina oli koko kolmos kaudessa se happy ending tässä kaudes :D Mut joo taitaa olla Juuso ja Vilma tuolt ainoo pari joka lähtee keskenää.

En usko, että noiden suhde tulee pidemmän päälle kestämään. Molemminpuolinen kunnioitus loistaa niin pahasti poissaolollaan. Henkisesti ovat niin kaukana toisistaan - vain yhtenä esimerkkinä Juuso haluaisi ymmärrystä ja arvostusta sille, mitä kokee syvälliseksi itsetutkiskeluksi, Vilmaa taas ne eivät tunnu pätkääkään kiinnostavan. Toisaalta taas Juuso haluaa kontrolloida, Vilma omaa vapauttaan.

Vierailija
2947/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi noita persvako-uikkareita...Vilmalla!

Vierailija
2948/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuso luulee, että me tullaan näkemään tämän ohjelman jälkeen. Sille selviää kyllä, että ei me tulla."

Öö. Eikö edes kavereina voi nähdä? Jasmin taitaakin olla aikamoinen tunteilla leikkijä.

Vierailija
2949/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminin olisi kyllä pitänyt kerätä vähän rohkeutta ja kertoa Juusolle suoraan ettei kiinnosta sillä tavalla. Aika bitchmäistä antaa toisen kasvattaa tunteita, jotka eivät tule koskaan saamaan vastakaikua.

Vierailija
2950/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juuso luulee, että me tullaan näkemään tämän ohjelman jälkeen. Sille selviää kyllä, että ei me tulla."

Öö. Eikö edes kavereina voi nähdä? Jasmin taitaakin olla aikamoinen tunteilla leikkijä.

Itse en ainakaan haluaisi nähdä henkilöä jolta olen saanut pakit. Se se vasta tunteilla leikkimistä olisikin.

Vierailija
2951/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan haluaisi nähdä henkilöä jolta olen saanut pakit. Se se vasta tunteilla leikkimistä olisikin.

Onko jasmin antanut selvät pakit? Multa on jäänyt pari jaksoa välistä mutta ainakin tämänpäiväisessä juuso näytti vielä luulevan että heidän välilleen voisi tulla jotain.

Vierailija
2952/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekopyhää Pauliinalta pöyristyä Niklaksen videolla näkyneestä kiehnäämisestä, kun itse on mennyt heti ensimmäisenä iltana seksiin asti toisen miehen kanssa.

Vierailija
2953/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi h*lvetti! Juuson mielestä Vilman kommentit ovat ristiriidassa tekemisten kanssa. Katso peiliin! Jos siihen kykenet. Vilma on joo samanlainen, mutta minusta se oli ihan Juuso itse joka aloitti rajojen rikkomisen. Ja miksi Sami ei sano Juusolle MITÄÄN tuosta..

Vierailija
2954/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas sanoi että Pauliinan äiti oli veikannut Pauliinan panevan TI:ssä jotakuta?? Mitä helvettiä, millainen äiti sanoo jotain tuollaista tyttärestään?!

Vierailija
2955/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi h*lvetti! Juuson mielestä Vilman kommentit ovat ristiriidassa tekemisten kanssa. Katso peiliin! Jos siihen kykenet. Vilma on joo samanlainen, mutta minusta se oli ihan Juuso itse joka aloitti rajojen rikkomisen. Ja miksi Sami ei sano Juusolle MITÄÄN tuosta..

Moi Vilma

2956/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että joitain ärsyttää Nikaksen kiltteys ja tossuilu, mutta se ei kyllä mitenkään tarkoita, etteikö toi Pauliina ihan itse aiheuttaisi itselleen tuon huonon olon. Ajatteleekohan toi järkky-Pauliina ihan oikeesti, että sen "no emmä tiiä, mikä on ongelma" johtuu Niklaksen kiltteydestä? Kattois peiliin välillä. Oon koko aika ihmetellyt, että miksiköhän Niklas on sen kanssa? Siin ei ole mitään viehättävää, ulosanti, luonne ja ulkonäkö kaikki ihan järkyttäviä. Varmaan on joo epämääräinen kaipuu johonkin ja  paha olo ihan itsensä kanssa. Olisin vaan tyytyväinen Niklaksena, jos pääsisin eroon tosta. Todella ikävää, jos palasivat sittemmin yhteen. Ei yllätä sinänsä, että Pauliina ei viihtynytkään sinkkuna, mutta surettaa, että Niklas ei tajuta omaa arvoaan.

2957/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmalle ja Juusolle paljon onnea onnistuneesta valinnasta! Juusokin taisi tajuta, että hän todella on ärsyttävä pinnallinen jankkaaja ja kukaan normaali nainen ei häntä ja hänen "itsetutkiskeluaan" jaksaisikaan kuunnella. Hyvä, jos Vilma jaksaa, sillä hän pn vähintään yhtä ärsyttävä ja etova. Molemmat jatkuvasti todistelevat itselleen olevansa jotain, mihin rahkeet ei yksinkertaisesti vaan riitä. Nämä tyhjäpäät varmaan täydentävät toisiaan.

Vierailija
2958/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vilmahan.rikkoi rajoja ensimmäisenä kun ekoissa bileissä meni toisen.kanssa saman peiton alle

Vierailija
2959/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vanha Pauliina iltanuotiolla jotenkin ihan pihalla vai kuvittelenko vaan?

Vierailija
2960/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa nainen, jonka mielestä Niklaksen tyyppisen miehen kanssa oleminen olisi aivan kamalan raastavaa? Jätkähän ei sano MITÄÄN. Siis kaikki haastikset ja jutustelut Marin kanssa, niin suusta tulee just sellasta juttua, kun sillon kuuluu sanoa. Ei mitään omaperäistä, oma-aloitteista, omia ajatuksia, mitään OMAA! Ei sen miehen nyt mikään superjännä tarvi olla, mutta ehkä kuitenkin pikkasen jännempi :D Ehkä itse olen sitten vain niin räiskyvä ja menevä, että kaipaan rinnalle miestä, joka osaa myös haluta ja toisaalta rauhallisemmalle naiselle Niklas olisi sopiva, mutta mä meinaan saadaa hermoromahduksen jo Niken haastattelujen katsomisesta. Sen kaikki sanomiset on ihan tyhjänpäiväisiä.

Mä oon itse menevä ja tosi sosiaalinen ja mun miehestä tulee kieltämättä Niklas mieleen. Mutta meillä menee hyvin just näin. Mä puhun ja mies kuuntelee ja nyökkäilee. On itsekin naureskellut et on vähän mun tossun alla ja että siellä on ihan hyvä olla. Ja varmaan onkin koska oikeasti en siis tossuta miestäni enkä ketään muutakaan ja ihan yhdessä esim siivotaan ja laitetaan ruokaa jne (viittaan nyt siihen et ruutuplussasta jaksossa Pauliina sanoi ettei esim jaksa siivota vaan mieluummin vaan valittaa et on likaista niin kyllä Niklas siivoaa).

Päinvastoin arvostan omaa miestäni että jaksaa katsella mua kun oon tämmöinen tuuliviiri koheltaja. Ja muistan sanoa sen usein. Kyllä meilläkin mä teen päätökset aika pitkälle niin verhon värien valinnassa kuin ulkomaan matkan kohteenkin valinnassa koska miehelle sopii se mikä minullekin. Toki aina varmistan et onhan tää Ok eikä tulisi mieleenkään hyväksikäyttää ihmistä jota rakastain vain siksi että toinen on liian kiltti.

Ps: Mulla olis monta sinkkukaveria jotka mielellään lähtis treffeille Niklaksen kanssa!

Ketju on lukittu.