Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2981/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa Vilman ja Sonjan snäpit?

Vierailija
2982/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te enää jostain bilejampasta höpötätte, ei näkyny mun telkkarissa (luojalle kiitos) tällä kaudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden parien vikat iltanuotiot jo näytetty? Miten niissä kävi?

Monestiko meinaatte vielä kysyä? Sonjan, Jonnen, Pauliinan ja Joonaksen treffit&iltanuotiot näkee ensi viikolla.

Vierailija
2984/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se Ronin keskisormi oli tarkoitettu lahjaksi?

Vierailija
2985/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksihän Kuronen hiillostaa koko ajan iltanuotiolla enemmän Vilmaa kuin Juusoa? Edelleenkin olen sitä mieltä, että Vilma ei ole puhunut Juusosta yhtä epäkunnioittavasti kuin Juuso Vilmasta. Juuso on puhunut rumemmin.

Ketjussa joku kertoi tuntevansa Sonjan. Minkälainen hän on oikeasti, kun oli mainintaa ikävästä ihmisestä?

Tunnen Sonjan ja hän on ihana ihminen.

Näetkö, näin helppoa on anonyymisti väittää tuntevansa joku ihminen. Se kommentti oli sitä paitsi jotenkin niin törkyisästi kirjoitettu, vedottiin että "Jonne tehnyt kaikkensa", että luulen kirjoittajan olleen Jonne tai joku hänen kaveri.

Totta ja pätee kaikkiin ja kaikkeen ohjelmassa nähtyyn. Kun tehdään viihdettä voi totuusarvo olla aika pieni.

Vierailija
2986/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Joonas teki hätäisen johtopäätöksen Pauliinasta vai onko näytetty, että jotain tapahtui. Arttu (?) vaan sanoi, ettei hänellä ole sellaisia kettukolossa vertauksia tapahtuneelle, mutta tapahtumahan itsessään saattoi vaatia jonkun toisenlaisen vertauksen eli eivät ole paneskelleet?

Oli kyllä vähän epäselvä se Artun kommentti. En itse vetänyt siitä mitään selkeitä johtopäätöksiä.

Vierailija
2987/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa katottavaa miten Sonjaa säälitään täälä, olimme ennen kavereita mutta se nainen on kiero kun käärme. Jonne on aina tehnyt kaikkensa Sonja eteen ja se että Sonja sanoi ettei Jonne ole päästänyt häntä heidän suhteen aikana kuin kaksi kertaa ulos on paska puhetta. Tästä huomaa miten eri kuvan ohjelma antaa ihmisistä. Sääliksi käy kaikkia noita osallistujia vaikka itse ovat leikkiin ryhtyneetkin.

Tarkoitat kai, että ette olleet ennen kavereita, vaan seurustelukumppaneita?[/quote

Jonne se siinä kirjoittelee

Vierailija
2988/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ryöpytti Pauliina Niklasta. Ite naiskenteli jo kahden tunnin kuluttua saapumisesta. Niklas, saat paremman naisen. Ole kriittinen.

Vierailija
2989/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Joonas teki hätäisen johtopäätöksen Pauliinasta vai onko näytetty, että jotain tapahtui. Arttu (?) vaan sanoi, ettei hänellä ole sellaisia kettukolossa vertauksia tapahtuneelle, mutta tapahtumahan itsessään saattoi vaatia jonkun toisenlaisen vertauksen eli eivät ole paneskelleet?

Oli kyllä vähän epäselvä se Artun kommentti. En itse vetänyt siitä mitään selkeitä johtopäätöksiä.

Jos seksissä on raja voi se tarkoittaa paljon muutakin kuin päätyyn meneminen. Ei kukaan, ei edes Pauliina voi pettää vain vähän.

Vierailija
2990/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on megapelle. Meinaan oksentaa joka kerta, kun se hormonileuka heittää Kuroselle yläfemmat.

Vierailija
2991/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must juuso ja vilma oli nii söpöi sii ilta nuotiolla ku sami kysy et lähteekö pariskuntana ku vilma anto käden juusolle ja veti sen pois mut juuso oliki : eiku laita se takasi. Kaikkea hyvää teille ja luottakaa toisiinne <3 :)  toivon että toi pauliina ja niklas palannu yhtee ei pidä paikkaansa.. Pauliina : jos roni kiinnostaa nii ota roni, ehkä sopivampi koska.. niklas ansaitsee paljo paremman

Vierailija
2992/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso on megapelle. Meinaan oksentaa joka kerta, kun se hormonileuka heittää Kuroselle yläfemmat.

"Otetaas ryhmähali!!!11"

Vierailija
2993/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vanha Pauliina iltanuotiolla jotenkin ihan pihalla vai kuvittelenko vaan?

Ihan samanlainen kun aina ennenkin, ilmeetön vähän ulkopuolisen oloinen. Nauratti kun puhui intohimosta eikä ilmekkään värähtänyt.

Jotenkin vanhassa Pauliinassa ei ole mitään "elämää". Aina sama olemus, jossa ei ole iloa eikä surua näkyvissä. Eloisaan Joonakseen on iso ero.

Jollain tavalla vanha Pauliinan käyttäytymisessä henkilöityy Temptation standardi. Kaikki puheet on kuin aikaisemmilta kausilta, esim. vikoilla treffeillä kun puhu suhteestaan oli se pelkkää perus diipadaapaa ilman mitään todellista sisältöä.  Jostain kumman syystä Pauliina ei herätä oikein minkäänlaisia tunteita tälläkään palstalla, jotenkin hajuton, mauton, jne,,,.   

Vierailija
2994/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa katottavaa miten Sonjaa säälitään täälä, olimme ennen kavereita mutta se nainen on kiero kun käärme. Jonne on aina tehnyt kaikkensa Sonja eteen ja se että Sonja sanoi ettei Jonne ole päästänyt häntä heidän suhteen aikana kuin kaksi kertaa ulos on paska puhetta. Tästä huomaa miten eri kuvan ohjelma antaa ihmisistä. Sääliksi käy kaikkia noita osallistujia vaikka itse ovat leikkiin ryhtyneetkin.

Tarkoitat kai, että ette olleet ennen kavereita, vaan seurustelukumppaneita?[/quote

Jonne se siinä kirjoittelee

Se yksi pitkä Jonnen puolustuspuheenvuoro oli muuten Ylilaudallakin ketjussa Temptation island Suomi: kausi 3. Tiedä sitten, kuinka monelle muullekin palstalle joku (...kuka lie jaksaisikaan nähdä niin suurta vaivaa jonkun täysin tuntemattoman tv:ssä nähdyn tyypin takia...) on sen oikein kopioinut!

Ylilaudalla Jonne on jo muuten saanut uuden nimen: Elämänkoulun rehtori! :)

Vierailija
2995/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee SPOILER

Vilma ja Juuso saivat mielestäni yllättävän asiallisesti selvitettyä välinsä verrattuna siihen mitä aiemmin ovat puhuneet. Paljon väärinymmärryksiä, mutta tuossa hoitivat asian hyvin.

Jasminista jäi todella kylmän ja laskelmoivan ihmisen kuva. Musta pelasi todella törkeästi.

Niklas ja Pauliina, ymmärrän että Pauliinan menojalkaa voi vipattaa ja niin nuorena vakava suhde ei välttämättä ole juttu mitä haluaa, mutta mielestäni hoiti tämän asian törkeällä tavalla. Ei saa suutaan auki ja raahaa toisen tv-kameroiden eteen nolattavaksi ja pyytää sitten eron. Niklas vaikutti todella kiltiltä mieheltä.

Jasmin on tuolla töissä! Sille maksettiin tosta viettelystä ja musta hoiti työnsä sinkuista parhaiten.

Niklas: Saat paremman. Mulle tulee Niklaksesta mieleen oma mies. Kiltti ja rauhallinen, luotettava, kivannäköinen. Me ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta ja joskus 5 vuotta sitten itse harkitsin eroa, olen meistä se menevämpi. Onneksi saatiin kuitenkin asiat sovittua ja päädyttiin naimisiin, nykyään pidän itseäni idioottina kun ikinä olen harkinnut tuollaista. JA oon onnellinen etten sentään mennyt telkkariin pettämään. Enkä kyllä minnekään muuallekaan vaan yhdessä puhuttiin asiat kuntoon.

Sinkuille EI maksettu mitään, saivat vain ilmaisen loman. Pareille maksettiin rahapalkkio.

Eli maksettiin matka. Olisiko sitten ohjelman kannalta mitään ideaa ettei kukaan koottaisiin vietellä ketään? Tuskin se Jusdikaan oikeassa maailmassa olisi kiinnostunut Vilmasta. Tai Roni uudesta Pauliinasta.

Mutta on yksi asia flirtata ja vietellä, tai jopa heittäytyä lomaromanssiin miettimättä huomista, ja toinen asia suoranaisesti valehdella tunteista, joita ei ole.

Minun mielestä koko Ohjelman sinkkujen idea on vietellä parisuhteessa olevaa ja koittaakin saada pettämään niin fyysisesti kuin tunnetasollakin. Ja sitten katsotaan kuka pystyy vastustamaan kiusausta ja kuka ei. Harmi kun Jasmin ei antanut vikoilla treffeillä suudella, se olisi voinut kääntää koko lopputuloksen päälaelleen mutta toisaalta ymmärrän ettei edes ohjelman vuoksi halunnut suudella Juusoa. Viettelys jäi kesken ja Juuso lähti saarelta pariskuntana Vilman kanssa. Vain koska Jasmin ei halunnut mennä pidemmälle! Ei ole kyse siitä että Juuso pystyi vastustamaan kiusausta, itse halusi suudella mutta toinen osapuoli pisti stopin.

Kiteytit ajatukseni koko ohjelman tarkoituksesta. Noille sinkuille pitäisi maksaa lisäbonus jotka saavat varatun vieteltyä. Tai ehkä niille maksetaankin, mistäs minä tiedän.

Vierailija
2996/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksissä on raja voi se tarkoittaa paljon muutakin kuin päätyyn meneminen. Ei kukaan, ei edes Pauliina voi pettää vain vähän.

Pauliinan tekemisistä en tiedä, mutta itse voin hyvin kuvitella että mieheni voisi pettää minua monella tavalla (jos siis olisi sellainen tyyppi), ja osa niistä  tavoista tuntuisi minusta ihan varmasti vähäisemmiltä kuin toiset. Suudelma ylittäisi rajan, tai selkeästi intiimi tanssiminen, mutta ne olisivat minusta silti paljon vähemmän kuin vaikka intohimoinen, rakkaudentäyteinen yhdyntä ilman ehkäisyä. Eli me ihmiset koemme asiat eri tavoin.

Vierailija
2997/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkihän sen että Ronia ei Pauliina kiinnostanut :D Kännimoka joka sitten ripustautui.

Vierailija
2998/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sit ku riittää! Juuso on melkoinen humoristi.

Uusi-Pauliina on kyllä kaikin puolin ärsyttävä kassinaama, mutta on toi Niklas todella tylsän oloinen. Ite en jaksais tollasta särmätöntä tyyppiä.

Vierailija
2999/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sit ku riittää! Juuso on melkoinen humoristi.

Uusi-Pauliina on kyllä kaikin puolin ärsyttävä kassinaama, mutta on toi Niklas todella tylsän oloinen. Ite en jaksais tollasta särmätöntä tyyppiä.

Sama täällä. Ja Pauliinakin oliko vuoden sitä jo miettinyt, joten todella törkeää viedä kiltti mies nolattavaksi telkkariin kun ei itse kehtaa jättää häntä.

Vierailija
3000/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi uusi Pauliina hämmästeli tossa iltanuotiolla, kun ite on raahannut miehensä tonne. Hyvä, että Niklas piti hauskaa!

Toi Pauliina on epämiellyttävä! Toivottavasti Niklas löytää paremman!

Ketju on lukittu.