Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2961/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee SPOILER

Vilma ja Juuso saivat mielestäni yllättävän asiallisesti selvitettyä välinsä verrattuna siihen mitä aiemmin ovat puhuneet. Paljon väärinymmärryksiä, mutta tuossa hoitivat asian hyvin.

Jasminista jäi todella kylmän ja laskelmoivan ihmisen kuva. Musta pelasi todella törkeästi.

Niklas ja Pauliina, ymmärrän että Pauliinan menojalkaa voi vipattaa ja niin nuorena vakava suhde ei välttämättä ole juttu mitä haluaa, mutta mielestäni hoiti tämän asian törkeällä tavalla. Ei saa suutaan auki ja raahaa toisen tv-kameroiden eteen nolattavaksi ja pyytää sitten eron. Niklas vaikutti todella kiltiltä mieheltä.

Jasmin on tuolla töissä! Sille maksettiin tosta viettelystä ja musta hoiti työnsä sinkuista parhaiten.

Niklas: Saat paremman. Mulle tulee Niklaksesta mieleen oma mies. Kiltti ja rauhallinen, luotettava, kivannäköinen. Me ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta ja joskus 5 vuotta sitten itse harkitsin eroa, olen meistä se menevämpi. Onneksi saatiin kuitenkin asiat sovittua ja päädyttiin naimisiin, nykyään pidän itseäni idioottina kun ikinä olen harkinnut tuollaista. JA oon onnellinen etten sentään mennyt telkkariin pettämään. Enkä kyllä minnekään muuallekaan vaan yhdessä puhuttiin asiat kuntoon.

Sinkuille EI maksettu mitään, saivat vain ilmaisen loman. Pareille maksettiin rahapalkkio.

Eli maksettiin matka. Olisiko sitten ohjelman kannalta mitään ideaa ettei kukaan koottaisiin vietellä ketään? Tuskin se Jusdikaan oikeassa maailmassa olisi kiinnostunut Vilmasta. Tai Roni uudesta Pauliinasta.

Mutta on yksi asia flirtata ja vietellä, tai jopa heittäytyä lomaromanssiin miettimättä huomista, ja toinen asia suoranaisesti valehdella tunteista, joita ei ole.

Minun mielestä koko Ohjelman sinkkujen idea on vietellä parisuhteessa olevaa ja koittaakin saada pettämään niin fyysisesti kuin tunnetasollakin. Ja sitten katsotaan kuka pystyy vastustamaan kiusausta ja kuka ei. Harmi kun Jasmin ei antanut vikoilla treffeillä suudella, se olisi voinut kääntää koko lopputuloksen päälaelleen mutta toisaalta ymmärrän ettei edes ohjelman vuoksi halunnut suudella Juusoa. Viettelys jäi kesken ja Juuso lähti saarelta pariskuntana Vilman kanssa. Vain koska Jasmin ei halunnut mennä pidemmälle! Ei ole kyse siitä että Juuso pystyi vastustamaan kiusausta, itse halusi suudella mutta toinen osapuoli pisti stopin.

Vierailija
2962/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee SPOILER

Vilma ja Juuso saivat mielestäni yllättävän asiallisesti selvitettyä välinsä verrattuna siihen mitä aiemmin ovat puhuneet. Paljon väärinymmärryksiä, mutta tuossa hoitivat asian hyvin.

Jasminista jäi todella kylmän ja laskelmoivan ihmisen kuva. Musta pelasi todella törkeästi.

Niklas ja Pauliina, ymmärrän että Pauliinan menojalkaa voi vipattaa ja niin nuorena vakava suhde ei välttämättä ole juttu mitä haluaa, mutta mielestäni hoiti tämän asian törkeällä tavalla. Ei saa suutaan auki ja raahaa toisen tv-kameroiden eteen nolattavaksi ja pyytää sitten eron. Niklas vaikutti todella kiltiltä mieheltä.

Jasmin on tuolla töissä! Sille maksettiin tosta viettelystä ja musta hoiti työnsä sinkuista parhaiten.

Niklas: Saat paremman. Mulle tulee Niklaksesta mieleen oma mies. Kiltti ja rauhallinen, luotettava, kivannäköinen. Me ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta ja joskus 5 vuotta sitten itse harkitsin eroa, olen meistä se menevämpi. Onneksi saatiin kuitenkin asiat sovittua ja päädyttiin naimisiin, nykyään pidän itseäni idioottina kun ikinä olen harkinnut tuollaista. JA oon onnellinen etten sentään mennyt telkkariin pettämään. Enkä kyllä minnekään muuallekaan vaan yhdessä puhuttiin asiat kuntoon.

Sinkuille EI maksettu mitään, saivat vain ilmaisen loman. Pareille maksettiin rahapalkkio.

Eli maksettiin matka. Olisiko sitten ohjelman kannalta mitään ideaa ettei kukaan koottaisiin vietellä ketään? Tuskin se Jusdikaan oikeassa maailmassa olisi kiinnostunut Vilmasta. Tai Roni uudesta Pauliinasta.

Mutta on yksi asia flirtata ja vietellä, tai jopa heittäytyä lomaromanssiin miettimättä huomista, ja toinen asia suoranaisesti valehdella tunteista, joita ei ole.

Minun mielestä koko Ohjelman sinkkujen idea on vietellä parisuhteessa olevaa ja koittaakin saada pettämään niin fyysisesti kuin tunnetasollakin. Ja sitten katsotaan kuka pystyy vastustamaan kiusausta ja kuka ei. Harmi kun Jasmin ei antanut vikoilla treffeillä suudella, se olisi voinut kääntää koko lopputuloksen päälaelleen mutta toisaalta ymmärrän ettei edes ohjelman vuoksi halunnut suudella Juusoa. Viettelys jäi kesken ja Juuso lähti saarelta pariskuntana Vilman kanssa. Vain koska Jasmin ei halunnut mennä pidemmälle! Ei ole kyse siitä että Juuso pystyi vastustamaan kiusausta, itse halusi suudella mutta toinen osapuoli pisti stopin.

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon Tonin avautumisen voi katsella? Tai näiden muiden sinkkujen kommentteja?

Vierailija
2964/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa mites kävi muille pareille?

Vierailija
2965/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tekopyhää Pauliinalta pöyristyä Niklaksen videolla näkyneestä kiehnäämisestä, kun itse on mennyt heti ensimmäisenä iltana seksiin asti toisen miehen kanssa.

Jäi pari jaksoavälustä. Kuka oikeasti meni Pauliinan kanssa sänkyyn? Ei ole tapana arvostella toisia, mutta kyllähän tuo Pauliina on epäviehättävä. Vaikea uskoa, että joku sinkuista olisi valmis menemään halausta pidemmälle hänen kanssaan.

Oikeastaan olisi hyvä, jos Niklas Pauliinasta pääsisi eroon. On aika epäsuhtainen Niklaksen eduksi.

Vierailija
2966/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Pauliina vaan yritä saada Niklakselta jotain reaktiota aikaiseksi. Vie niin pitkälle kuin tarve vaatii. Kyllä varmaan jokainen kaipaa et puoliso osoittaa edes vähän mustasukkaisuutta, sitä et toinen merkkaa.

Mulla menis ihan hermot jos joutuisin kaikki päätökset tekemään itse. Kyllä pitää toisella olla mielipiteitä eikä olla mikään jeesmies.

Mäkin oon tosi vahva persoona ja tykkään päättää. Mun mies oli kans aluks niin kiltti....mut meidän onneksi alko laittaa mulle rajoja. Nyt hiotaan sopivasti toisiamme.

Mut mennä noi asiat sanomaan julkisesti ni hei haloo!!

Vierailija
2967/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuutonta paskaa sai Vilma tosta kommentista et on kauniimpi kuin Jasmin. No jos kerta on sitä mieltä ni mikäs siinä. Ei kuitenkaan sanonut et Jasmin olis ruma, vaan et ei yhtä kaunis kuin hän.

Se on aina niin hassua et ku sanoo et "oon hyvä leipuri" ni ihan kuin se tarkottais muiden olevan ihan paskoja.

Se onko kumpi nyt kauniimpi on ihan katsojasta kiinni.

Suomalaisuuteen vaan kuuluu vaatimattomuus. Ei saa itseään kehua....eikä varsinkaan sanoa et on jossain parempi kuin joku muu.

Vierailija
2968/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kohtuutonta paskaa sai Vilma tosta kommentista et on kauniimpi kuin Jasmin. No jos kerta on sitä mieltä ni mikäs siinä. Ei kuitenkaan sanonut et Jasmin olis ruma, vaan et ei yhtä kaunis kuin hän.

Se on aina niin hassua et ku sanoo et "oon hyvä leipuri" ni ihan kuin se tarkottais muiden olevan ihan paskoja.

Se onko kumpi nyt kauniimpi on ihan katsojasta kiinni.

.

:D :D Tää oli vitsikäs. 

Vierailija
2969/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksihän Kuronen hiillostaa koko ajan iltanuotiolla enemmän Vilmaa kuin Juusoa? Edelleenkin olen sitä mieltä, että Vilma ei ole puhunut Juusosta yhtä epäkunnioittavasti kuin Juuso Vilmasta. Juuso on puhunut rumemmin.

Ketjussa joku kertoi tuntevansa Sonjan. Minkälainen hän on oikeasti, kun oli mainintaa ikävästä ihmisestä?

Vierailija
2970/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää käytöstä Pauliinalta viimeisellä Iltanuotiolla, mitä ihmettä. syytteli Niklasta kaikesta vaikka ite miettiny omien sanojensa mukaan VUODEN että suhde on huono, ja musta toi ei ole edes pitkä suhde. 3 vuotta josta vuoden miettiny että on paskaa? :D

Odotan innolla tulevia iltanuotioita, varmaan mielenkiintoisia. :)

Ja jotenkin Vilman&Juuson iltanuotiota oli mukava katsella, kumpikin ymmärsi että oli tehnyt ikävästi ja Vilma puhui suoraan. Herkkää oli :D

Vierailija
2971/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vanha Pauliina iltanuotiolla jotenkin ihan pihalla vai kuvittelenko vaan?

Ihan samanlainen kun aina ennenkin, ilmeetön vähän ulkopuolisen oloinen. Nauratti kun puhui intohimosta eikä ilmekkään värähtänyt.

Vierailija
2972/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk miten epäkunnioittavasti Pauliina puhui Niklaksesta! :O "Ku mie sanon että hyi vittu täällä on paskasta ni Niklas siivoaa". Mutta jopa kiltit ihmiset osaa sanoa mielipiteensä, ja pistää vastaan. Mutta jos puoliso saa aina raivarit tai uhkaa jättää jos ei tee niinkuin hän haluaa, niin sitä oppii sitten tekemään kaiken helpoimman kautta niinkuin puoliso haluaa. Ja okei, joskus teinisuhteissa oli "hauskaa" heitellä noita tossuttamis juttuja mutta vakituisessa parisuhteessa siitä tulee vain toista epäkunnioittava fiilis. He ovat aivan vääriä toisilleen, kaikin puolin. Ulkonäöt ihan vastakohtia, luonteet vastakohtia, eivät osaa edes jutella suhteestaan.

Vierailija
2973/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vanhassa Pauliinassa ei ole mitään "elämää". Aina sama olemus, jossa ei ole iloa eikä surua näkyvissä. Eloisaan Joonakseen on iso ero. 

Vierailija
2974/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksihän Kuronen hiillostaa koko ajan iltanuotiolla enemmän Vilmaa kuin Juusoa? Edelleenkin olen sitä mieltä, että Vilma ei ole puhunut Juusosta yhtä epäkunnioittavasti kuin Juuso Vilmasta. Juuso on puhunut rumemmin.

Ketjussa joku kertoi tuntevansa Sonjan. Minkälainen hän on oikeasti, kun oli mainintaa ikävästä ihmisestä?

Tunnen Sonjan ja hän on ihana ihminen.

Näetkö, näin helppoa on anonyymisti väittää tuntevansa joku ihminen. Se kommentti oli sitä paitsi jotenkin niin törkyisästi kirjoitettu, vedottiin että "Jonne tehnyt kaikkensa", että luulen kirjoittajan olleen Jonne tai joku hänen kaveri.

Vierailija
2975/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse katso ennakkoon, mutta teidän juttujen perusteella vaikuttaa siltä, että vaikka Kuronen ei ikävä kyllä ole hiillostanut iltanuotiolla Juusoa, niin Vilma hiillostaa Kurosenkin edestä. :D Toivottavasti näin, odotan innolla!

Vierailija
2976/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden parien vikat iltanuotiot jo näytetty? Miten niissä kävi?

Vierailija
2977/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi h*lvetti! Juuson mielestä Vilman kommentit ovat ristiriidassa tekemisten kanssa. Katso peiliin! Jos siihen kykenet. Vilma on joo samanlainen, mutta minusta se oli ihan Juuso itse joka aloitti rajojen rikkomisen. Ja miksi Sami ei sano Juusolle MITÄÄN tuosta..

Moi Vilma

Taidat olla se, joka aiemmin nimitteli Vilmaa "lortoksi", ja joka ei nähtävästi voi sietää mitään positiivista tai neutraalia kommentointia Vilmasta? Kenties olet joku vanha koulukiusaaja?

Vierailija
2978/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Joonas teki hätäisen johtopäätöksen Pauliinasta vai onko näytetty, että jotain tapahtui. Arttu (?) vaan sanoi, ettei hänellä ole sellaisia kettukolossa vertauksia tapahtuneelle, mutta tapahtumahan itsessään saattoi vaatia jonkun toisenlaisen vertauksen eli eivät ole paneskelleet?

Vierailija
2979/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakko on ollut varmaan yksillä tai korkeintaan kaksilla treffeillä (muistan ainoastaan yhdet) ja silti selvisi tuolla loppuun asti. Tyyppihän vaikuttaa välillä täydeltä pelleltä (tätä siis itsellä pohjusti se Hottiksiin osallistuminen), mutta hottiksissakin välillä esiin tuli jotain ujoutta ja aitoutta, ihan niinkun ns. "normaali" ihminen yrittäisi esittää jotain biledanin kaltaista niljakasta pelimiestä, jota ei oikeasti edes ole. Toni haukkui lähtiessään Jaakon sairaaksi manipuloijaksi, mutta eikai se ihan läpimätä voi olla jos ilman treffailua selviää sinkkumiehenä loppuun asti? Joskus haastatteluklipeissä myös puhuu muista kauniisti, pystyy vähän syvällisempäänkin analyysiin ja sanoittaa näitä omia tulkintoja hyvin ja selkeästi jopa kameran edessä.

En tiedä miksi tätä analyysia teen, kai siksi että mikä hemmetti tuo tyyppi on?! Tosi ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa itselle.

Tonin paskapuheelle nyt ei kannata kauheasti painoa laittaa, poikaa vain harmitti kun joutui kotiin. 

Ps. bile-dani on ihan yhtälailla roolihahmo jota vetää julkisuudessa. Ja hyvin vetää, kun ihmiset ottavat niin tosissaan. Oikeasti on aika hissukka.

Pakko vaan sanoa Danin lähipiiriin kuuluvana että ei todellakaan ole hissukka omana itsenään :D Mutta joo rooliahan se tottakai vetää. Mut ei oo nyt niin älyttömän kaukana omasta luonteesta kuitenkaan, varmasti helpompikin niin.

Vierailija
2980/3798 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä on minusta outoa,  jaksossa ei näytetty mitään siihen viittaavaa, että vanha P ja Arttu olisivat menneet ns. päätyyn tai loppuun asti. Jossain aikaisemmassa jaksossa oli ääniä, kun olivat jossain huoneessa ja Arttu mm. mainitsi, että sori on stondis.  Ja ei mitään Pauliinan kommentteja  asiasta. Ja nykyisin pyörivät samoissa bileissä/muutoinkin kimpassa koko nelikko eli joko Joonaksella on tosi iso sydän (vai haluaisitko pyöriä kimpassa jätkän kanssa, joka pani sun muijaa) tai mitään ei olekaan tapahtunu..

Ketju on lukittu.