Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2361/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko - Mikon

Maikki - Maikin

Jukka - Jukan

Tuukka - Tuukan

Miikka - Miikan

Entä Anitta?

Niin niin mutta kun EI ole olemassa nimiä Maiki, Juka, Tuuka. Mutta on Miika ja Miikka. Ja Anita-Anitan, Anitta-Anittan. Kuinka vaikea tajuta???

Vierailija
2362/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitenkään kantaa noiden ihmisten suhteisiin. En tunne heitä.

Mutta totean, että on helppo sivusta ihmetellä, miksi joku ei ota suhteesta hatkoja jos ei voi siinä hyvin. Itsekin elin hyvin nuorena itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa suhteessa, jossa olin aika lailla alistettu. Se oli pitkään aika tuskaista. Mutta eipä vain ollut helppo lähteä!   Sitä on nimenomaan niin manipuloitu ja itsetunnoltaan lytistetty, ja lisäksi pelkäsin. Ihan oikeasti pelkäisin, mitä hän tekee jos lähden. Niinpä vakuutin itseni uudelleen ja uudelleen että kyllä tämä tästä ja että asiat muuttuvat hyviksi. Kun kuitenkin sitä hyvääkin oli varsinkin alkuvaiheessa ollut. 

Sitten pääsin uusiin sosiaalisiin kuvioihin ja tajusin että tyypin jättäminen ei ole ainoastaan tärkeää vaan myös ihan mahdollista. Se oli elämäni paras päätös. Mutta ei helppo, eikä käynyt nopeasti. Läheiseni eivät vieläkään tiedä, millainen hän oikeasti minulle oli. Luulevat varmaan että ihan mukava. En kertakaikkiaan henno kertoa ja pahoittaa heidän mieltään takiani. Se on nyt mennyttä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Niklas jättää lihavahkon na<isen joka jakelee jo parin tunnin kuluttua plluaan. 

Vierailija
2364/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita - Anitan

Anitta - Anittan/Anitan henkilön oman toiveen mukaisesti

Vierailija
2365/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliinalla ja Joonaksella sama sukunimi Facebookissa?!

Vierailija
2366/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliinalla ja Joonaksella sama sukunimi Facebookissa?!

Niillä on vaan sattumalta sama sukunimi, eivät ole naimisissa. Alapeukut tod näk siitä syystä, että tosta asiasta on ollut puhetta tässä ketjussa jo joskus kauan sitten.

Vierailija
2367/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kahlata kaikkia sivuja läpi asiasta ja halusin selvityksen. Kiitos siis selvennyksestä.

Vierailija
2368/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Sonja nyt nostettu siihen asemaan että siitä ei saa mitään pahaa sanoa. Muutamia kysymyksiä mulle on kuitenkin herännyt jotka rohkenen esittää.

Miten vielä noin nuori tyttö ei ole päässyt "hullusta" irti ennen tätä? Onko hän sanonut koko aikana mitään positiivista "rakkaastaan" tai onko Sonja iloinnut siitä että Jonnella on kuitenkin mukavaa? Miten hänelle oikein olisikaan käynyt ilman vapauttavaan tositeeveeohjelmaan pääsyä? Miten Jonne on mustasukkaisuuksissaan päästänyt hänet saarelle? Kuinka paljon mielipiteisiin vaikuttaa että Sonja on hento, nätti, hauraanoloinen tyttö? Ja miksi Sonja ei hajoo niinkuin muut, onko Sonja aina ihan samalla tuulella?

Vastaus löytyy ihan kysymyksestäsi. Koska Sonja on vielä nuori. Hän on tutustunut Jonneen jo alaikäisenä, teininä. 

Uskon että Sonja on suostunut koko ohjelmaan, koska on vähintään alitajuntaisesti ajatellut sen olevan hyvä syy erota. Mikä on ihan ok tilanteessa, jossa toinen käyttää kovasti energiaa manipuloidakseen toista.

Minun mielestä kuka tahansa joka noita jaksoja on katsonut, voi päätellä että Jonne on todennäköisesti alistanut Sonjaa henkisesti noilla elämänpeli-bachelor-pettämis -tempauksillaan. Itse ohjelmassa Sonjan toiminta ei ole mitenkään verrattavissa edes Jonnen toimintaan. Jonne on jo harrastanut käsipeliä toisen naisen kanssa. Sonja on antanut miehen pussailla poskelle ja puhunut tunteistaan ja parisuhteestaan.

Vierailija
2369/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne menee hetkellisesti tolaltaan juuri siksi, että narskuja ei julkisesti nöyryytetä, kostonhimo iskee. Itseasiassa mua pelottaa Sonjan puolesta, tollaisen hullun jättäminen voi olla todella vaarallista. Onneksi iltanuotiolla on kamerat läsnä ja tavaroiden pakkaamisen ajaksi ottanee jonkun mukaan. Ja nuoruus on juuri se syy, miksi Sonja ei ole lähtenyt aiemmin ja kokemuksen puute. Onneksi ei ehtinyt tekemään niitä lapsia, joita se psyko olis halunnut.

Vierailija
2370/3798 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös nimi Miko. Onko siis Mikko - Mikkon.. Se on Miikka- Miikan

Vierailija
2371/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne menee hetkellisesti tolaltaan juuri siksi, että narskuja ei julkisesti nöyryytetä, kostonhimo iskee. Itseasiassa mua pelottaa Sonjan puolesta, tollaisen hullun jättäminen voi olla todella vaarallista. Onneksi iltanuotiolla on kamerat läsnä ja tavaroiden pakkaamisen ajaksi ottanee jonkun mukaan. Ja nuoruus on juuri se syy, miksi Sonja ei ole lähtenyt aiemmin ja kokemuksen puute. Onneksi ei ehtinyt tekemään niitä lapsia, joita se psyko olis halunnut.

Sinä tässä narsistilta vaikutat. Yrität siis nöyryyttää ihmisiä julkisesti ja kun he siitä suuttuvat niin pidät heitä narsisteina? Käsittämätöntä sun ajatuksen juoksus. Kyllä jokainen ihminen menee tolaltaan jos niitä julkisesti nöyryyttää. Katso peiliin jos narsistia etsit. Olet ihan kuin entinen muijani jonka mielestä kaikki olivat narsisteja jos eivät suostuneet heti hänen pillinsä mukaan tanssimaan. Minäkin olin usein narsisti kun mm. en lähtenyt heti hänen mielijohteestaan ostamaan hänelle kissaa.

Vierailija
2372/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiina83 kirjoitti:

Onko ketään muuta, jota harmittaa ylipäänsä miten tämä sarja on koostettu?? Todella surkeasti verrattuna muihin maihin!! Leikkaukset tehdään täysin samalla tavalla päivästä toiseen ja kaikki lässyttää vaan samaa " tullaan tosi hyvin juttuun blaa blaa voidaan tutustua treffeillä vähän paremmin blaa blaa".. Miksei OIKEESTI näytetä vaihtelevasti saaren menoja ja sinkkujenkin välisiä draamoja ja ihmisten välisiä henkeviä keskusteluja enemmän??? Sarja toistaa itseään niin pahasti että mielenkiinto lopahtaa ihan just..

Ketään ei kiinnosta sinkkujen väliset asiat. Sarja ei ole sinkkuja varten vaan ne on siellä vaan sivuosassa.

Kuka helkutti katsoo tuota ohjelmaa henkevien keskustelujen takia?

Taidat katsella ihan väärää ohjelmaa muutenkin.

Vierailija
2373/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo Sonja nyt nostettu siihen asemaan että siitä ei saa mitään pahaa sanoa. Muutamia kysymyksiä mulle on kuitenkin herännyt jotka rohkenen esittää.

Miten vielä noin nuori tyttö ei ole päässyt "hullusta" irti ennen tätä? Onko hän sanonut koko aikana mitään positiivista "rakkaastaan" tai onko Sonja iloinnut siitä että Jonnella on kuitenkin mukavaa? Miten hänelle oikein olisikaan käynyt ilman vapauttavaan tositeeveeohjelmaan pääsyä? Miten Jonne on mustasukkaisuuksissaan päästänyt hänet saarelle? Kuinka paljon mielipiteisiin vaikuttaa että Sonja on hento, nätti, hauraanoloinen tyttö? Ja miksi Sonja ei hajoo niinkuin muut, onko Sonja aina ihan samalla tuulella?

Vastaus löytyy ihan kysymyksestäsi. Koska Sonja on vielä nuori. Hän on tutustunut Jonneen jo alaikäisenä, teininä. 

Uskon että Sonja on suostunut koko ohjelmaan, koska on vähintään alitajuntaisesti ajatellut sen olevan hyvä syy erota. Mikä on ihan ok tilanteessa, jossa toinen käyttää kovasti energiaa manipuloidakseen toista.

Minun mielestä kuka tahansa joka noita jaksoja on katsonut, voi päätellä että Jonne on todennäköisesti alistanut Sonjaa henkisesti noilla elämänpeli-bachelor-pettämis -tempauksillaan. Itse ohjelmassa Sonjan toiminta ei ole mitenkään verrattavissa edes Jonnen toimintaan. Jonne on jo harrastanut käsipeliä toisen naisen kanssa. Sonja on antanut miehen pussailla poskelle ja puhunut tunteistaan ja parisuhteestaan.

Henkinen pettäminen on paljon pahempaa kuin fyysinen.

Vierailija
2374/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kostoviha alkoi loistaa silmistä. Ja joutui hetken miettimään mitä kannattaa sanoa että ei mene elämänpelirooli pilalle. Mitään aitoa ei suusta kuulunut koko ohjelman aikana. Kurosen vihaa tuskin saa herätettyä ilman todella hyvää syytä.

Vierailija
2375/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on puhunut sonjasta koko ohjelman ajan kuin yläpuolelta.

Vierailija
2376/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä narsistilta vaikutat. Yrität siis nöyryyttää ihmisiä julkisesti ja kun he siitä suuttuvat niin pidät heitä narsisteina? Käsittämätöntä sun ajatuksen juoksus. Kyllä jokainen ihminen menee tolaltaan jos niitä julkisesti nöyryyttää. Katso peiliin jos narsistia etsit. Olet ihan kuin entinen muijani jonka mielestä kaikki olivat narsisteja jos eivät suostuneet heti hänen pillinsä mukaan tanssimaan. Minäkin olin usein narsisti kun mm. en lähtenyt heti hänen mielijohteestaan ostamaan hänelle kissaa.

Olen huomannut saman, että eniten toisia narsisteiksi syyttelevät kyllä usein itse tuppaavat niitä narsisteja olemaan :D Kyllähän Jonnen silmät viime kerralla kostuivat ja nielaisi pari kertaa ennen kuin vastasi videon jälkeen kysymyksiin. Mikään narsisti Sonjan huutama psykopaatti tai narsisti Jonne ei ole. Mutta ehkä vähän ylimielinen ja lapsellinen.

Vierailija
2377/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kanssa yhdessä vaiheessa, että entä jos Jonnen jutut Sonjasta on totta?

Tunsin aikoinaan nuoren kauniin naisen, joka oli tosi symppis, mukava ja kaikkien kaveri. Kertoili asioita elämästään ihan totena, ja kaikki uskoi. Eli huonossa parisuhteessa ja sai kaikki säälimään ja tukemaan jotta eroaisi.

Pääsi sitten eroon exästään ja alkoi seurustella yhden tutun kanssa. Suhteen aikana selvisi että muija petti ihan huolella miestä ja valehteli minkä kerkesi. Paljastui että mikään mitä hän oli itsestään kertonut, oli valetta..

Meistäkin ehti tulla hyviä ystäviä, pidin häntä ihanana ja luotin häneen 100%

Loppujen lopuksi muija olikin ihan psyko, vaikka ei todellakaan olisi uskonut..

Kaikki ihailivat ja kohtelivat häntä niinkuin Sonjaa tuossa ohjelmassa, ja sitten selvisikin vuosien päästä todellinen luonne..

Hänen lapsuudenaikainen ystävänsä kertoi jälkikäteen että muija oli ollut aiemmassakin suhteessa ihan hirveä (siis siinä josta me autoimme hänet pääsemään irti), petti minkä ehti ja valehteli..

Vierailija
2378/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kanssa yhdessä vaiheessa, että entä jos Jonnen jutut Sonjasta on totta?

Tunsin aikoinaan nuoren kauniin naisen, joka oli tosi symppis, mukava ja kaikkien kaveri. Kertoili asioita elämästään ihan totena, ja kaikki uskoi. Eli huonossa parisuhteessa ja sai kaikki säälimään ja tukemaan jotta eroaisi.

Pääsi sitten eroon exästään ja alkoi seurustella yhden tutun kanssa. Suhteen aikana selvisi että muija petti ihan huolella miestä ja valehteli minkä kerkesi. Paljastui että mikään mitä hän oli itsestään kertonut, oli valetta..

Meistäkin ehti tulla hyviä ystäviä, pidin häntä ihanana ja luotin häneen 100%

Loppujen lopuksi muija olikin ihan psyko, vaikka ei todellakaan olisi uskonut..

Kaikki ihailivat ja kohtelivat häntä niinkuin Sonjaa tuossa ohjelmassa, ja sitten selvisikin vuosien päästä todellinen luonne..

Hänen lapsuudenaikainen ystävänsä kertoi jälkikäteen että muija oli ollut aiemmassakin suhteessa ihan hirveä (siis siinä josta me autoimme hänet pääsemään irti), petti minkä ehti ja valehteli..

Kiva tarina, mutta jotain muuta näyttöä voisi olla kuin tuo Jonnen täysin keksityltä kuulostanut "Sonjahan sitten muuten pettänyt!", kun häneen itseensä kiinnittynyt negatiivinen huomio piti saada pois jollain keinolla. Jos nuo väitteet Sonjasta olisivat tulleet jotenkin järkevässä kontekstissa ja niihin olisi ollut jotain viitettä aikaisemmin, voisin lähteä uskomaan. Mutta kaikilla muilla pareilla se oli jo lähtökohta tulla saarelle. Kumppani on pettänyt, katsotaan voiko luottaa. Näillä kahdella ei mitään mainintaa asiasta, eikä mitään siihen viittaavaa puhetta edes myöhemmin, kunnes sitten tällainen täysin puskista tullut heitto. En usko, en sitten millään.

Sonjan puheet ovat uskottavia ja linjassa läpi kauden ja Jonne itse on sanonut tahallaan antavansa Sonjalle katsottavaa ja höpissyt jotain itsensä löytämisestä ja tuolla oikeuttanut kaikki sormukset ja käsipelit.

Vierailija
2379/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten Jonne avasi suunsa ja huomasit?

Vierailija
2380/3798 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne jutuissa on se ongelma että hän ei ole kuulostanut Sonjaan sitoutuneelta missään vaiheessa. Siis henkisesti itse sitoutuneelta tunnetasolla. Vaan että kaikki on just peliä ja haluaa tuottaa materiaalia ja on yläpuolella.

Ketju on lukittu.