Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten kaikki näyttää uskovan kaiken mitä Sonja Jonnesta sanoo, mutta kaikki mitä Jonne puhuu on valhetta. :D
Ja kaikki perustuu vain siihen kun toinen ei vedä kilareita iltanuotiolla tai itke silmiä päästään. Itse kyllä näin Jonnessa reaktion viimekin iltanuotiolla, jonka sitten yritti peittää.
Voisin hyvin kuvitella itsenikin käyttäytyvän noin, eli kameran edessä maski päällä. Kai se nuoremmalle sukupolvelle on jotenkin luontevampaa tuoda tunteessa julki kameroiden edessä ja somessa, mutta itse en siihen pystyisi.Sama pistänyt silmään myös itsellä. Sonja on ihan samanlainen pokerinaama iltanuotioilla kuin Jonnekin
Kyllä Sonjan silmät kiiltää siihne malliin että näyttää olevan alkamaisillaan itkemään
Vierailija kirjoitti:
Miikka näyttää Kari Ketoselta. Myös pituudeltaan. Toivottavasti Miikalla on hyvä itsetunto, ettei Sonjalle käy niin, että kun juoksee sutta pakoon tuleekin karhu vastaan.
Ei vaan Kari Väänäseltä.
Siis mitä ihmettä nuo puhu uusimmissa jaksoissa jotain sonjan ja miikan saarelle jäämisestä? olivatko poistumassa kesken kaiken? Multa menny ihan ohi tuo että meinanneet lähtee pois.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä nuo puhu uusimmissa jaksoissa jotain sonjan ja miikan saarelle jäämisestä? olivatko poistumassa kesken kaiken? Multa menny ihan ohi tuo että meinanneet lähtee pois.
Thaimaahan haluavat jäädä reissaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten kaikki näyttää uskovan kaiken mitä Sonja Jonnesta sanoo, mutta kaikki mitä Jonne puhuu on valhetta. :D
Ja kaikki perustuu vain siihen kun toinen ei vedä kilareita iltanuotiolla tai itke silmiä päästään. Itse kyllä näin Jonnessa reaktion viimekin iltanuotiolla, jonka sitten yritti peittää.
Voisin hyvin kuvitella itsenikin käyttäytyvän noin, eli kameran edessä maski päällä. Kai se nuoremmalle sukupolvelle on jotenkin luontevampaa tuoda tunteessa julki kameroiden edessä ja somessa, mutta itse en siihen pystyisi.Sama pistänyt silmään myös itsellä. Sonja on ihan samanlainen pokerinaama iltanuotioilla kuin Jonnekin
Kyllä Sonjan silmät kiiltää siihne malliin että näyttää olevan alkamaisillaan itkemään
Eikös Sonja jossain jaksossa puhunut jollekin, että Jonne suuttuu aina jos Sonja alkaa itkemään? Jos omaa kokemusta saa sotkea tähän, niin itse seurustelin aikoinaan miehen kanssa jolla oli samanlainen taipumus, että huutoa tuli jos aloin itkeä kesken riidan. Tai jos itkin esim. läheisen sairastumista, niin miehen kommentti oli joka kerta tyyliin "no byhyyyy". Suhteesta on jo useita vuosia, mutta en vieläkään kykene itkemään kenenkään nähden, edes kaikista läheisimpien ihmisten. Jäänyt joku tunnelukko päälle.
Kun katsoo molempien kuvia instagramista niin ovat tosiaan olleet yhdessä Thaimaassa vielä ohjelman jälkeen. Ja joulukuussa Miikka on laittanut kuvan missä näkyy molempien "happiness" tatuoinnit. Sonjalla se oli ainakin jo ennen ohjelman alkua kädessä, Miikka varmaan sen jälkeen laittanut? Söpöltä parilta vaikuttaa mun mielestä :)
Pieni mielikuvitusleikki; Jospa se mitä jonne sanoi sonjasta onkin totta eli on psykopaatti joka käy vieraissa jonnen työmatkojen aikana ja sonja onkin todellinen mestarimanipuloija jonka valheisiin ovat langenneet niin ihmiset saarella kuin ohjelmaa katsova yleisö...
Vierailija kirjoitti:
Pieni mielikuvitusleikki; Jospa se mitä jonne sanoi sonjasta onkin totta eli on psykopaatti joka käy vieraissa jonnen työmatkojen aikana ja sonja onkin todellinen mestarimanipuloija jonka valheisiin ovat langenneet niin ihmiset saarella kuin ohjelmaa katsova yleisö...
Ei toimi mulla tää ajatusleikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa Jonne :D
Vierailija kirjoitti:
Jonne, älä edes aloita.
Sonja ja tää alusta asti mukana ollut Pauliina on ihania! Vaikuttaa niin symppiksiltä ja mukavilta. Tosi kauniitakin ja jotenki mukavan rauhallinen tapa puhua molemmilla. Mun suosikit tästä sarjasta!
Vilma sais katsoo peiliin samoin kuin Juuso, samoista asioista syyttelevät toisiaan eivätkä tunnu näkevän omia virheitään. Uusi Pauliina, noh.. Säälittää Niklas, joka ei selvästikkään tiennyt mihin lähti mukaan kun halusi miellyttää kumppaniaan..
Vierailija kirjoitti:
Jonne, kukaan ei jaksa sun mielikuvitusleikkejä ja elämänpelejä.
Teitä on niin helppo huijata, elämänpeli vie teitä 10/0.
-Jonne
Kyllä vaan Jonnella kimalsi kyyneleet viime iltanuotiolla, kun Sonja puhui ettei halua lapsia Jonnen kanssa ja sanoi Jonnea sekoksi. Ei näyttänyt surulta, olisiko kyynelissä ollut ennemmin häpeäraivoa? Lisäksi hän meni ihan sanattomaksi. Anyway älkää välittäkö ettei muka mitään reaktiota tullut, kyllä siitä näki että se kolahti ja kovaa.
Siinä kohti ekaa kertaa tuli epämiellyttävä olo Samin roastauksesta, se meni liian pitkälle, yllättäen kävi jopa Jonnea sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Noniin Jonne nyt se korkki kiinni ja tutimaan.
Vierailija kirjoitti:
No mites kun Jonne on itse sanonut että "heittää vettä kiukaalle" ja haluaa saada Sonjalle kyseenalaista materiaalia että tämä "löytäisi itsensä ja todellisen luonteensa".
Itse ainakin teen jo tästä omat johtopäätökseni...
Kuronen asuu siinä poikien ja sinkkunaisten resortissa. Sanoi instalivessä, että hänen parvekkeelta näkee suoraan altaalle. Veikkaan että hän ja muut tuotannon jäsenet näkee aika paljon materiaalia myös silloin, kuin kamerat ei kuvaa. Siksi ehkä nämä iltanuotiot ovat hiillostusta.
Eilisessä instagram kuvassa jonnen vasemmassa nimettömässä on sormus, onko mennyt kihloihin vai oliko kihloissa sonjan kanssa ja suhde jatkuu?!
"Jaakko Parikka on sittenkin mukana... jeee", voi vit...u .jee :) Kuka v...n parikka. Kuka h...i katsoo tollaista p..aa.
Mäkin huomasin että Jonnen silmät kimmelsi. Kyllä siellä jotain tunnetta on. Sääliksi käy näin iso lynkkausmeininki kun ihmiset tuskin tietävät koko totuutta. Ja Sonjahan sen Miikan kanssa aluksi alko vehtaamaan, miksi kukaan ei arvostele sitä?
Täytyy kyllä olla todella huono kyky lukea ihmisiä jos oikeasti on tuota mieltä.