Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2301/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti ku tos ilta-nuotiolla ens viikon jaksos ku se sinkku kommentoi : ku sonja on semmoi totisempi tyttö. Ihan tällei ku oma perusilme useesti tuntematton silmii on vihanen vaik olis täys neutraali fiilis. Se ei oo kaikille luonnollist hymyilee.. se on suorastaa pelottavaa jos joku on liian teennäisesti hymyilee.. En tiedä lukeeko Sonja näitä mutta olet todella kaunis :)

Vierailija
2302/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tästä jo keskusteltu, mutta Jonnen uusissa instakuvissa on edelleen kihlasormus. Ei kai se voi enää Sonjan kanssa olla vai joko se on ehtinyt uuden kihlata?

Kuvat vanhoja. Siksi.

Huoh. Lueppa uudestaan. :D Nimenomaan uusista kuvista oli puhe, mm. eilen ja kolme päivää sitten lisätyissä kuvissa näkyy sormus nimettömässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että nämä luonnehäiriöt yms. syntyvät jo ihan lapsuudessa. Kukaan ei "päätä" ryhtyä luonnehäiriöiseksi. Ja pieni lapsi ei voi valita vanhempiaan. Toivoisi siis siksi tähän keskusteluun vähän ymmärrystä.

Huoh, että luonnehäiriö tai persoonallisuushäiriö olisi vain vanhempien vika? Kyllä, osa ihmisistä on ikävämpiä kuin toiset jo ihan lähtökohtaisesti. Kukaan ei toki päätä ryhtyä luonnehäiriöiseksi mutta jokainen voi päättää tekeekö asialle jotain. Se että syyttää kaikesta vanhempiaan kertoo juuri siitä että omasta itsestä tuskin tullaan vastuuta ottamaan, "vanhempiaan ei voi valita" toimii loppuelämän tekosyynä kaikelle.

Vierailija
2304/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tää ollut jo täällä, mutta täysin sattumalta löysin YouTubesta sinkku-Jennikan tekemän videon, jossa haluaa päästä ilmaisille festareille.

Vierailija
2305/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cactus Joe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cactus Joe, jännää että sinä näet vaan pinnan josta kuvittelet, ettei siellä tapahdu mitään, ja minä näen sen valtavan kivun ja häpeän siellä alla. Mitä syvemmälle tällainen ihminen näissä tunteissa joutuu, sitä ilmeettömämmäksi hän käy. 

Niklaksen olemus särkee mun sydäntä, se hyvyys ja hauraus. Hänelle toivoisi van hyvää. 

t. edellinen, 2326

Tää menee ehkä vähän OT:ksi ja Temptation Iceland -tason syvällisyyksiin, koita kestää!

Mulla on itellä todettu persoonallisuushäiriö nimeltä estynyt persoonallisuus/avoidant personality disorder. Yks mun hoitokontakti joskus kuvaili, että siinä on jotain samaa kuin narsistisessa persoonallisuushäiriössä. Eli on olemassa ohutnahkaista narsismia ja paksunahkaista narsismia, ja mulla on vissiin tota ensimmäistä aika paljon. Kuvittelen, että kaikki maailman ihmiset jatkuvasti tarkkailee mua ja että niillä on musta negatiivinen mielipide ja pelkään, että joudun niiden pilkan kohteeksi. Eli mulla on kyllä kokemusta häpeästä, se lamauttaa mut välillä melkein täysin ja saa eristäytymään muusta maailmasta.

Se miten mä sit varmaan eroan Jonnesta on, että mulla se häpeä on kääntynyt itseäni vastaan vihana ja itseinhona ja jatkuvana itseni mollaamisella ja Jonnella (ehkä?) taas vastaavasti muiden satuttamiseen. Mä pidän omaa tapaani "terveempänä" koska sillon satutan vain itseäni enkä muita. Ehkä mä pidän Jonnea niin outona siksi, että sen tapa kommunikoida muiden kanssa eroaa mun omasta niin paljon. Mäkin manipuloin omasta mielestäni ihmisiä aika paljon, mutta se liittyy enemmän siihen, etten uskalla ilmaista omia toiveitani vaan yritän saada tahtoni läpi niin, että se toinen ihminen ehdottais sitä muka hyvää hyvyyttään eikä mun tarvitse suoraan kysyä. Ja jos olen omasta mielestäni/muiden mielestä tehnyt jotain väärin niin annan sen kyllä näkyä, ruoskin itseäni julkisesti oikein kunnolla, että ihmiset huomais, kuinka pahalta musta tuntuu. Ja Jonne ei näin tee, vaikuttaa ettei se kadu mitään.

Esim. jos Joonas niiden ekojen iltojen perseilyjen jälkeen ei ois vaikuttanut ollenkaan katuvalta vaan jatkanut ihan pokkana meininkiä eikä olis puhunut siitä, että on varmasti loukannut Pauliinaa, tälläkään palstalla ei suhtauduttais siihen kovin lämpimästi. Ihmiset yleensä suhtautuu myötätuntoisemmin jos toinen katuu ja osoittaa olevansa pahoillaan. Jonnelta tää katuminen puuttuu kokonaan ja se sekä ärsyttää että hämmentää mua. Tulis jotenkin mieleen et jos se on kerta mestarimanipuloija nii kai se ton verrankin perus sosiaalipsykologiaa tajuis ja edes näyttelis katuvaa. Koska se ei näin tee, mulle tulee semmonen fiilis ettei se tajua tekevänsä mitään väärin. Ja se on pelottavaa, koska sillon se ei voi muuttua.

Tästä nyt tuli tämmönen sekava avautuminen, sori siitä!

No mulla oli luonnehäiriöinen eksä eikä se koskaan katunut mitään tekojaan, koska mielestään oli aina oikeassa eikä mikään nöyrtyminen sopinut kuvioon. Mutta tuon saman se osasi kyllä, että osaa ihan hetkessä vaihtaa tunnetilasta toiseen ja nimenomaan sinne hyvältä näyttävään suuntaan. 

Eli kun normaali ihminen raivostuu ja menettää täysin hermonsa juuri esimerkiksi vaikka sen psykopaatin vehkeilystä niin tämä psyko itse alkaakin käyttäytyä täysin hillitysti ja normaalisti ikään kuin ei olisi mitään ongelmaa eikä koskaan ollutkaan kuin korkeintaan siinä vastapuolessa itsessään. 

En tiedä, tajusiko kukaan tästä mitään, mutta tulipahan yritettyä.

Höpö höpö. Jos jätkäkaverisi on ollut rauhallinen kun sinä olet riehunut, niin ei se tee jätkästä "psykopaatti narsistia". Melkein kaikkien "kavereideni" exät ovat aina olleet heidän puheidensa mukaan "narsisteja", vaikka näin tyttöjen kesken epäilen kyllä tietäväni kummat niissä suhteissa niitä narsisteja ovat olleet.

Usein se joka eniten huutaa toisia narsisteiksi, onkin sitä ihan itse kun peilin edessä itseään tutkiskelee.

Tää on niin totta. Tunnen kaksi näin huutelevaa naista ja kummatkin tosi kusipäisiä, kummankaan kanssa ei onnistu yhdessä eläminen.

Vierailija
2306/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnen puheet Sonjasta iltanuotiolla.. väitää Sonjan pettävän, kun tämä on ollut työmatkoilla. :D en usko

Jossain jaksossa Miikka ja Sonja juttelee jostain asioista ja Miikka sanoo menevänsä nukkumaan. Sonja sanoo "et mee" ja he suutelee <3 se oli ihana kohta. Harmi että en muista et mikä jakso se oli?

Muutenkin Sami puolustelee Sonjaa ja sanoillaan viittailee, että Sonja jättäisi Jonnen. Esim. uusimmassa jakossa Sami sanoo Sonjalle tyyliin "mä en toivo mitään muuta kun, että viimeisellä iltanuotiolla sä teet niinkuin sydän sanoo" :') Jonnelle se sitten piilovittuilee päin naamaa :D

Itsekkin toivon, että Sonja jättää Jonnen. Miikka olisi paras kumppani hänelle :) Instagramista päätelen he kommentoivat toistensa kuviin. Esim. Miikka on kommentoinut Sonjan uusimpaan kuvaan "HU-HU".

Katoin myös kerran Sonjan vanhoja kuvia ja eilen uudestaan. Sieltä oli poistunut kuva Jonnesta maskeerattuna. (Sonja on vissiin joku maskeeraaja Instan perusteella?)

Sonja ja Miikkahan on jo avoliitossa eli toiveesi kävi toteen.

Onko? :o missä niin lukee. Haluan mennä katsomaan

Vierailija
2307/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Sonja muistuttaa ihan liikaa sitä kiukuttelevaa aina pahalla päällä ollutta väkivaltaista salkkari Heidiä.

Vierailija
2308/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tästä jo keskusteltu, mutta Jonnen uusissa instakuvissa on edelleen kihlasormus. Ei kai se voi enää Sonjan kanssa olla vai joko se on ehtinyt uuden kihlata?

Kuvat vanhoja. Siksi.

Huoh. Lueppa uudestaan. :D Nimenomaan uusista kuvista oli puhe, mm. eilen ja kolme päivää sitten lisätyissä kuvissa näkyy sormus nimettömässä.

Joo mutta ne kuvat on silti vanhoja, vaikka ne on postattu vasta nyt. Jonnella ei nykyään ole enää tuota partaa, kuten useista oikeesti uusista kuvista huomaa, ja esim. tässä https://www.instagram.com/p/BTQ1avVF9h9/?taken-by=zohn_s ei ole sormusta. Nuo ton saman verhon edessä otetut poseerauskuvat on joskus aiemmin otettuja, kuten tosta parrasta huomaa, mutta Jonne vaan nyt postailee niitä. Oliko tarpeeks selkeesti rautalangasta väännetty?

Vierailija
2309/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ajatellut, että kaikkien (alkuperäisten) naisten kumppanien nimet alkaa j kirjaimella :D

Vilma & JUUSO

Pauliina & JOONAS

Sonja & JONNE

Emmi & JESSE

Jotenki huvittavaa :D

Vierailija
2310/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon jaksossa puhetta siitä kuinka Miikka on todella mustasukkainen ja vetänyt hirveät raivarit, koska Sonja vei toisen miehen treffeille. Sonja oli tuolloin vielä parisuhteessa, ja Miikan käyttäytyminen nyt jo tuollaista. Ei kuulosta kovin hyvältä :D

Vierailija
2311/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tää ollut jo täällä, mutta täysin sattumalta löysin YouTubesta sinkku-Jennikan tekemän videon, jossa haluaa päästä ilmaisille festareille.

Käykö toi jotenkin hitaalla vai kuvittelenko vaan?

Vierailija
2312/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että nämä luonnehäiriöt yms. syntyvät jo ihan lapsuudessa. Kukaan ei "päätä" ryhtyä luonnehäiriöiseksi. Ja pieni lapsi ei voi valita vanhempiaan. Toivoisi siis siksi tähän keskusteluun vähän ymmärrystä.

Huoh, että luonnehäiriö tai persoonallisuushäiriö olisi vain vanhempien vika? Kyllä, osa ihmisistä on ikävämpiä kuin toiset jo ihan lähtökohtaisesti. Kukaan ei toki päätä ryhtyä luonnehäiriöiseksi mutta jokainen voi päättää tekeekö asialle jotain. Se että syyttää kaikesta vanhempiaan kertoo juuri siitä että omasta itsestä tuskin tullaan vastuuta ottamaan, "vanhempiaan ei voi valita" toimii loppuelämän tekosyynä kaikelle.

Sivusta, terve mieli ei pysty kuvittelemaan pershäiriöistä mieltä eikä pershäiriöinen tervettä. Näiden välillä vaihtaminen ei ole halusta kiinni edes silloin kun halu ja yritys muuttua on suuri. Pershäiriössä on kyse siitä ettei häiriöinen pohjimmiltaan ymmärrä mies vika on, vaikka se hänelle selitettäisiin. Sokealle voidaan selittää näkeminen mutta ei hän silti ymmärrä siitä mitään. Jos sairaudentunto puuttuu, niin se kans puuttuu oikeasti eikä leikisti.

Vierailija
2313/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut, että kaikkien (alkuperäisten) naisten kumppanien nimet alkaa j kirjaimella :D

Vilma & JUUSO

Pauliina & JOONAS

Sonja & JONNE

Emmi & JESSE

Tuosta ei täällä puhuttukaan kuin heti ekan jakson jälkeen

Vierailija
2314/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten kaikki näyttää uskovan kaiken mitä Sonja Jonnesta sanoo, mutta kaikki mitä Jonne puhuu on valhetta. :D

Ja kaikki perustuu vain siihen kun toinen ei vedä kilareita iltanuotiolla tai itke silmiä päästään. Itse kyllä näin Jonnessa reaktion viimekin iltanuotiolla, jonka sitten yritti peittää.

Voisin hyvin kuvitella itsenikin käyttäytyvän noin, eli kameran edessä maski päällä. Kai se nuoremmalle sukupolvelle on jotenkin luontevampaa tuoda tunteessa julki kameroiden edessä ja somessa, mutta itse en siihen pystyisi.

Vierailija
2315/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten kaikki näyttää uskovan kaiken mitä Sonja Jonnesta sanoo, mutta kaikki mitä Jonne puhuu on valhetta. :D

Ja kaikki perustuu vain siihen kun toinen ei vedä kilareita iltanuotiolla tai itke silmiä päästään. Itse kyllä näin Jonnessa reaktion viimekin iltanuotiolla, jonka sitten yritti peittää.

Voisin hyvin kuvitella itsenikin käyttäytyvän noin, eli kameran edessä maski päällä. Kai se nuoremmalle sukupolvelle on jotenkin luontevampaa tuoda tunteessa julki kameroiden edessä ja somessa, mutta itse en siihen pystyisi.

Sama pistänyt silmään myös itsellä. Sonja on ihan samanlainen pokerinaama iltanuotioilla kuin Jonnekin

Vierailija
2316/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Jonnen haukkuminen jopa törkeällä tavalla on sallittua, mutta Sonjasta ei saa sanoa mitään negatiivista tai muuten alapeukut paukkuu :D

Vierailija
2317/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Jonnen haukkuminen jopa törkeällä tavalla on sallittua, mutta Sonjasta ei saa sanoa mitään negatiivista tai muuten alapeukut paukkuu :D

Sitä kutsutaan mielipiteen ilmaisuksi. Sinulla on siihen oikeus, niinkuin alapeukuttajillakin.

Vierailija
2318/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma & JUUSO

Pauliina & JOONAS

Sonja & JONNE

Emmi & JESSE

Tuosta ei täällä puhuttukaan kuin heti ekan jakson jälkeen

No anteeksi, että en ole lukenut 155 sivun pituisen keskustelun jokaista kommenttia :)

Vierailija
2319/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pauliinan (alkuperäisen) ja Artun kuhertelua on ihana katsoa. Ovat söpöjä yhdessä.

Vierailija
2320/3798 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka näyttää Kari Ketoselta. Myös pituudeltaan. Toivottavasti Miikalla on hyvä itsetunto, ettei Sonjalle käy niin, että kun juoksee sutta pakoon tuleekin karhu vastaan.

Ketju on lukittu.