Joudun (pääsen?) valitsemaan kahden miehen väliltä
Mies nro 1
Taiteilijasielu, osaa keskustella syvällisesti ja pohtii mielenkiintoisesti asioita ja tarkkailee maailmaa, sielunkumppanityyppi, mutta köyhä, ei käy töissä, ja ulkoisesti runopoika (ulkoisesti ei siis makuani)
Mies nro 2
Vakavarainen, turvallinen, käytännöllinen miehinen mies, ulkoisesti komea, mukavaa seuraa, muttei syvällisyyttä tippaakaan (siltä osin ei tyyppiäni)
Vanhoille päivilleni loppuelämän seuraa etsin. Kummassakin hyvät puolet, ja itsestänikin löytyy molempia puolia.
Kumman valitsisit ja miksi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita? Ota molemmat.
Valitettavasti tämä ei käy näille miehille.
Ap
Runopoika tietenkin. Pääsette sitten yhdessä kauniille ja pitkälle sielunmatkalle.
Miten olisi ihastuminen ja kiintymys. Mitä väliä millä muulla?
Haista p*ska
T. Vastentahtoisesti sinkku nainen
Miksi joudut saati pääset valitsemaan? Molempien kohdallahan kysymys olisi tyytymisestä.
Minä tietysti ottaisin runopojan, olenhan runotyttö.
Sulle jäisi se vakava.
Ei vaan, on tosi vaikea päätös. Luulen että kadut hetkittäin, olipa päätöksesi mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi ihastuminen ja kiintymys. Mitä väliä millä muulla?
Olen molempiin ihastunut ja kiintynyt. Siksi niillä kriteereillä ei voi nyt asiaa päättää.
Ap
Vanhoilla päivilläsi tarvitset yksityislääkäriä jne. Jos tuo varakkaampi on mukava eikä saita, niin ota hänet.
Miten se olikaan se vanha satu muurahaisesta ja heinäsirkasta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti???
Ai sukke kävisi???
Vierailija kirjoitti:
Haista p*ska
T. Vastentahtoisesti sinkku nainen
Mitä luulet, olisitko yhtään vähempää sinkku vaikka aloittaja ei olisi moisen valintatilanteen edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti???
Ai sukke kävisi???
*** sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti???
Ai sukke kävisi???
No totta kai kävisi! Miksi ei?
Ap
Ota se kuka mieluummin hyväksyy isyytensä vaatimatta dna.
Oikeesti, jos haluaa jonkun kanssa olla ei tarvitse valita. Muut ei silloin merkitse mitään kun on "se oikea"
Vierailija kirjoitti:
Ota se kuka mieluummin hyväksyy isyytensä vaatimatta dna.
Oikeesti, jos haluaa jonkun kanssa olla ei tarvitse valita. Muut ei silloin merkitse mitään kun on "se oikea"
Ikää mulla jo niin paljon, ettei tässä enää lisääntymistä tarvi miettiä.
Vanhemmilla päivillä asiat eivät myöskään ole noin naiivin yksinkertaisia, sitä miettii jo järjelläkin asioita. Ainakin enemmän kuin nuorena.
Ap
Itse ottaisin tuon kakkosen. Luulisin, että mukavaa seuraa oleva mies on todennäköisesti myös asioita ajatteleva, vaikkei se piirre ilmiintyisikään 'syvällisyytenä'. Sen sijaan tuo syvällisyys saattaa pitkän päälle alkaa toistaa itseään, eikä sieltä löydykään mitään uutta kun maailma muuttuu.
Onko seksi yhtä upeaa molempien kanssa?
Mieti, maailmassa on niin paljon miehiä, ja naisia... siis valinnanvaraa
Vierailija kirjoitti:
Miksi joudut saati pääset valitsemaan? Molempien kohdallahan kysymys olisi tyytymisestä.
Tämä. Ei kannata valita kumpaakaan. Jos tuntisit oikeasti jotain merkityksellistä jompaa kumpaa kohtaan, et olisi tässä tilanteessa. Päästähän miehet menemään.
Ei kumpaakaan. Jatkaisin etsimistä.