Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kylmästi voi nainen päättää parisuhteen

Vierailija
21.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Eikä kyseessä ole mikään poikkeustapaus, sillä tätä tapahtuu jatkuvasti. Koska minä, minä, minä, vapaus, biletys, ystävät, matkustelu...ja sitten taas uutta ukkoa kehiin kun haluaa viettää koleita syysiltoja jonkun kainalossa. Sääliksi käy yhteistä poikaa.

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekevät kyllä munattomat miehetkin. Eli ei siis ole pokkaa soittaa tai kasvotusten puhua.

Vierailija
22/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset miten siinä suhteessa voi olla niin hirveän paha olla, jos perusasiat on kunnossa? Artikkelin mies vaikuttaa ihan normaalilta huomaavaiselta tavismieheltä , jonka kanssa on eletty normaalia arkea.

Minä ainakin haluan pikkuisen enemmän elämältä, kuin että minun ei ole ihan hirveän paha olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehet eivät ota niitä sitoutumiseen haluavia naisia? Koska eivät itse pysty sitoutumaan.... Ero otetaan seksittömyyden ja milloin minkäkin takia. Synnytyksen takia on pakko saada pillua heti kohta yms yms.

Koska naisten naamassa ei lue "Haluan sitoutua loppuelämäksi". Minäkin luulin löytäneeni sellaisen naisen, mutta niin se arki vaan kävi hänellekin ylivoimaiseksi. Mukavampaa elää kotona sossun rahoilla ja uuden miehen kanssa kuin käydä töissä perheellisenä.

Mutta miesten otsassa lukee "Minä olen jännämies", mikä oikeuttaa 24/7 ulinan vauvalla?

No harvalla otsassa mitään lukee, mutta kaulassa oleva pääkallo tai joku muu naurettavuus on kyllä varma merkki jännämiehestä.

Vierailija
24/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan minut jätettiin kirjeellä. Olin matkoilla. Menin peilin eteen ja tein pitkiä kävelylenkkejä. Toki tavattiin myöhemmin ja kertoi miksi. Ymmärsin. Ihan hyvä juttu oli näin jälkeenpäin ajateltuna koska parempaa oli myöhemmin monellakin eri mittarilla mitattuna.

Vierailija
25/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehet eivät ota niitä sitoutumiseen haluavia naisia? Koska eivät itse pysty sitoutumaan.... Ero otetaan seksittömyyden ja milloin minkäkin takia. Synnytyksen takia on pakko saada pillua heti kohta yms yms.

Koska naisten naamassa ei lue "Haluan sitoutua loppuelämäksi". Minäkin luulin löytäneeni sellaisen naisen, mutta niin se arki vaan kävi hänellekin ylivoimaiseksi. Mukavampaa elää kotona sossun rahoilla ja uuden miehen kanssa kuin käydä töissä perheellisenä.

Mutta miesten otsassa lukee "Minä olen jännämies", mikä oikeuttaa 24/7 ulinan vauvalla?

Väärin....se on tatuoituna pakaraan. ;) Kyllä jänniksen helpommin tunnistaa kuin arkeen kyllästyvän naisen.

Vierailija
26/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä on nykyisin liian helppoa. Kun elämässä selviytymisen takaa yhteiskunta, niin sitä miestä ei tarvita kuin panemiseen ja kun siihen samaan kulliin kyllästyy, lähdetäänkin etsimään seuraavaa.

Näinhän se taitaa olla. Kun ei ole huolta toimeentulosta ja parisuhdemarkkinoillakin on naisten markkinat, niin helppo vaihdella miehiä kuin sukkia.

Vierailija
27/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies jätti mut tekstarilla. Kyllä se ikävältä tuntui. Itseasiassa tuntui absurdilta, koska se tapahtui 90-luvulla kun matkapuhelimet olivat vasta yleistymässä eikä ollut vielä olemassa tällaista viestittelykulttuuria, jossa kaikki mahdollinen aina kauppalistasta avioeroon hoidetaan tekstiviestitse. Mä olin siihen mennessä saanut hyvin vähän tekstareita ylipäätään, suunnilleen vain jotain synttärionnitteluja kavereilta. Sitten tää tulee ja lopettaa kahden vuoden parisuhteen tekstarilla.

Vierailija
28/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset miten siinä suhteessa voi olla niin hirveän paha olla, jos perusasiat on kunnossa? Artikkelin mies vaikuttaa ihan normaalilta huomaavaiselta tavismieheltä , jonka kanssa on eletty normaalia arkea.

Naiset kaipaavat romantiikkaa, jännitystä ja vaihtelua ja sitä on tavismiehenkin tarjottava. Sen myötä saa sitten paljon seksiäkin, joten tuohon jännäpuoleen kannattaa miesten kyllä panostaa avioliitossakin.

Vierailija
29/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Toisessa tapauksessa mies oli useasti pahoinpidellyt puolisoaan ja muitakin ihmisiä sekä syyllistynyt rattijuopumukseen ja omaisuusrikoksiin. Kun puoliso halusi erota, mies hakkasi hänet kuoliaaksi.

Toisessa tapauksessa niin ikään vaimonsa jo kolmasti hakannut ja lisäksi omaisuusrikoksia tehnyt mies päätti perheriidan lopuksi tappaa itsensä ajamalla kolarin mutta tulikin siinä sitten törmänneeksi mopoautoon ja tappoi itsensä sijasta mopoautossa olleet kaksi 17-vuotiasta nuorta.

Sitä en tosiaan tiedä, miten nämä miehet yrittivät parantaa suhdetta kaikkien noiden tekojensa lomassa.

Vierailija
30/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan pikkuisen enemmän elämältä, kuin että minun ei ole ihan hirveän paha olla.

No tee sitten niitä asioita mitä haluat? Ei ole miehen vastuulla järjestää sinulle sellainen elämä, jonka sinä haluat. Ei hänellä ole mitään mahdollisuutta edes tietää, millainen se elämä olisi, kun et varmaan tiedä itsekään.

Kuulosti melkein siltä, että sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin se, minkä mies sinulle suo, kun rinnastit parisuhteen ja koko elämän keskenään.

Vierailija
31/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Toisessa tapauksessa mies oli useasti pahoinpidellyt puolisoaan ja muitakin ihmisiä sekä syyllistynyt rattijuopumukseen ja omaisuusrikoksiin. Kun puoliso halusi erota, mies hakkasi hänet kuoliaaksi.

Toisessa tapauksessa niin ikään vaimonsa jo kolmasti hakannut ja lisäksi omaisuusrikoksia tehnyt mies päätti perheriidan lopuksi tappaa itsensä ajamalla kolarin mutta tulikin siinä sitten törmänneeksi mopoautoon ja tappoi itsensä sijasta mopoautossa olleet kaksi 17-vuotiasta nuorta.

Sitä en tosiaan tiedä, miten nämä miehet yrittivät parantaa suhdetta kaikkien noiden tekojensa lomassa.

miksi vastasit päivänselvään olkiukkoon.

Vierailija
32/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kaipaavat romantiikkaa, jännitystä ja vaihtelua ja sitä on tavismiehenkin tarjottava. Sen myötä saa sitten paljon seksiäkin, joten tuohon jännäpuoleen kannattaa miesten kyllä panostaa avioliitossakin.

Yhtä lailla miehetkin kaipaavat, mutta he ovat realisteja sen suhteen mikä on mahdollista esim. taloudellinen tilanne huomion ottaen. Olisihan se kiva tehdä ostosmatkoja jonnekin etelän ostosparatiisehin monta kertaa vuodessa...

Niin ja mikään ei takaa paljoa seksiä, se on koettu, ja eikö naiset aina höpise ettei koskaan saa odottaa vastineeksi mitään parisuhteessa?

Vierailija
33/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla miehetkin kaipaavat, mutta he ovat realisteja sen suhteen mikä on mahdollista esim. taloudellinen tilanne huomion ottaen. Olisihan se kiva tehdä ostosmatkoja jonnekin etelän ostosparatiisehin monta kertaa vuodessa...

Niin ja mikään ei takaa paljoa seksiä, se on koettu, ja eikö naiset aina höpise ettei koskaan saa odottaa vastineeksi mitään parisuhteessa?

Kyllähän erilaisia yllätyksiä voi järjestää pikkurahalla ja ilmaiseksikin. Mielestäni aloite arjen maustamiseen pitää tulla juuri mieheltä, koska naiset usein odottavat miehen esimerkkiä. Nainen kyllä lähtee sitten helposti mukaan ja siitä tulee sellainen positiivinen kierre, jossa miehen ei itse tarvitse jatkuvasti olla keksimässä jotain kivaa, kun nainenkin on mukana juonessa.

Vierailija
34/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "tavallinen" arki on usein naisen vastuulla. Nainen hoitaa valtaosan kotitöistä ja mahdollistaa muiden mukavat oltavat. Miehen mielestä kaikki on hyvin, kun palvelu pelaa, kodissa on siistiä, ruokaa tarjoillaan päivittäin, puhtaita vaatteita löytyy jne. Valituksenaiheita löytyy vain kumppanin ulkonäöstä, huomautellaan tämän kiloista, jolloin kumppani lähtee pudottamaan niitä ja päättää samalla heivata muunkin kuormittavan painolastin elämästään.

Mies ihmettelee, että mikä sille nyt tuli 😲, haukkuu vielä naista hemmotelluksi, koska kyllähän kehitysmaiden naiset kestävät huonoa kohtelua ja väkivaltaakin, suomilehmän täytyy olla pilalle hemmoteltu.

Vierailija
35/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä parisuhteesta lähteä jos ei ole onnellinen. Ikävää noin julkisesti toki tehdä se.

Vierailija
36/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää jättää mies tuollaisessa julkisessa ohjelmassa. Naiset hävetkää. Ja muistakaa että syyriassa on sota kun tulette noita tappojuttujanne tänne vertailemaan.

Miksi naisten yleisesti pitäisi hävetä, jos yksi nainen jättää puolisonsa tökeröllä tavalla? Häpeättekö te miehet kollektiivisesti jokaisen yksittäisen paskiaisen temppuja myös?

Vierailija
37/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää jättää mies tuollaisessa julkisessa ohjelmassa. Naiset hävetkää. Ja muistakaa että syyriassa on sota kun tulette noita tappojuttujanne tänne vertailemaan.

Miksi naisten yleisesti pitäisi hävetä, jos yksi nainen jättää puolisonsa tökeröllä tavalla? Häpeättekö te miehet kollektiivisesti jokaisen yksittäisen paskiaisen temppuja myös?

Nainen on varmaan kysellyt ohjeita av palstalla tai jossain muualla. Olette siis osittain syyllisiä myös muihin vastaaviin eroihin. Hävetkää.

Vierailija
38/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä itse. Sinä olet ihan yhtä paljon vastuussa tuon naisen käytöksestä kuin minäkin.

Vierailija
39/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin elän PARIsuhteessa. Romantiikka, jännitys ja vaihtelu kuuluvat asiaan, mutta molempien toimesta. En todellakaan istu odottamassa että milloin saan vaihtelua, vaan olen sitä yhtä aktiivisesti luomassa kuin poikaystäväni. En sysää vastuuta suhteemme onnellisuudesta toiselle osapuolelle.

Vierailija
40/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon jättämistapaan liittyen; itse jätin yhden tapailemani tyypin tekstiviestillä. Tyyppi oli tosi rakastunut minuun ja olisi ollut ihana omaan elämäntilanteeseeni, siksi itselleni oli tosi hankala tehdä tämä juttu kasvotusten. Oltiin pari kk tapailtu. Jälkeenpäin kun tavattiin niin sanoi, että viesti oli tosi hyvä juttu, koska oli mennyt ihan lukkoon sen saadessaan ja pääsi myös heti rauhassa prosessoimaan hommaa ilman, että tarvitsisi ruveta minun kanssa sitä puimaan.

Toki avioliitossa ensisijaisesti vaatisin eroa kasvotusten. Voi kuitenkin myös olla, että suhteen dynamiikka on sellainen, että monia kipeitäkin asioita hoidetaan tekstiviestein. Suomalaisethan ovat tunnettuja puhumattomuudestaan ja viestitellen saa ehkä paremmin aikaa omille ajatuksilleen ja pystyy muotoilemaan asian niin, että 'viesti menee perille' ilman, että toinen voi vielä muuttaa omaa mielipidettä. Riitelyhän on tosi yleistä tekstiviestein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan