Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö tuli eilen kännissä kotiin wanhojen jatkoilta...

Vierailija
18.02.2017 |

Mun kiltti pieni tyttö, jonka ei koskaan pitänyt juoda, tuli sitten kotiin ihan kiitettävässä kuosissa eilen kolmen aikaan. On 17-vuotias, en ajatellut mitään rangaistusta antaa, mutta kunnon puhuttelut kyllä pidin. Toivottavasti ei ainakaan noin paljoa toiste juo.
Miten teidän muiden lasten jatkot menivät, tuliko otettua liikaa?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina sitä, miksi suuri osa ihmisistä pitää alaikäisten kännäämistä normaalina, vaikka jo laki kieltää sen. Minulla on neljä jo aikuista lasta, joista yksikään ei juonut alaikäisenä. Joka ilta ovat tulleet kotiin, joten tiedän asian. Kaksi heistä on absolutisteja ja kaksi osaa käyttää alkoholia fiksusti. Itse olen koko ikäni ollut absolutisti.

Kyllä mä muistan tulleeni monet kerrat kännissä kotiin ja vanhemmat eivät koskaan huomanneet mitään, kun esitin niin hyvin selvää vaikka todellisuudessa olin tuhannen tuiterissa. 

Vierailija
22/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina sitä, miksi suuri osa ihmisistä pitää alaikäisten kännäämistä normaalina, vaikka jo laki kieltää sen. Minulla on neljä jo aikuista lasta, joista yksikään ei juonut alaikäisenä. Joka ilta ovat tulleet kotiin, joten tiedän asian. Kaksi heistä on absolutisteja ja kaksi osaa käyttää alkoholia fiksusti. Itse olen koko ikäni ollut absolutisti.

No normaalista en tiedä, mutta kyllä se ainakin hemmetin tavallista on, ja useimmista näistäkin teineistä kasvaa ihan normaaleja vastuuntuntoisia työssäkäyviä aikuisia. Että siinä mielessä yletön kohkaaminen 17-vuotiaan kertakänneistä on minusta tarpeetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ollut tyytyväisempi, jos jenkkirajoitusten malliin olisi sitten pössytellyt pilveä?

Vierailija
24/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi wanhojen jatkoilla edes pitää juoda kun suurin osa on alaikäisiä vielä. Kyllä minä olisin vihainen jos oma lapsi tulisi humalassa kotiin alaikäisenä, vaikka kuinka olisi jo 17v. Juoda ehtii varsin hyvin silloinkin kun siihen on ikää tarpeeksi. Ja jos joku nyt miettii että "joit varmaan itsekin sen ikäisenä" niin ei, olin ensimmäistä kertaa humalassa vasta 19v.

Kauhean ahdistavaa nipottamista. T. Itsekin äiti 30v.

Ymmärrän hyvin esim. 14v:n kohdalla huolen ja rangaistukset, mutta kyllä 17v. on jo ihan eri asia. Ja eipä kukaan yhden yön yli maagisesti muutu aikuiseksi kun 18 täyttää. Löysää pipoa.

Vierailija
25/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että tälläkin palstalla hyväksytään täysin kritiikittä kaikenlainen nuorison alkoholin käyttö ja seksi. Ja vielä kehdataan fiilistellä että ihan normaaleja meistäkin kasvoi. Kuulkaa ei kasvanut! En ihmettele että yhteiskunta on niinkin sekaisin jos kerta aikuisten asenteet ovat niin hakusessa. Alaikäisillä ei ole mitään asiaa alkoholin ja seksin pariin vielä pitkään aikaan.

Vierailija
26/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Next!

Vierailija
27/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sis eivät olleet edes yhtään yötä pois kotoa ennen kuin täyttivät 18? Kavereilla, partioleireillä, missään? Yhdellä mun lapsuudenkaverilla oli supertiukat vanhemmat, tiukat kotiintuloajat, ei saanut mennä bileisiin tms. Sitä varten piti aina kehittää kaiken maailman tarinoita ja keksittyjä partioretkiä, että pääsi muiden mukaan. Niin ja kyllä joskus tuli myös juotua päiväkännit, että siitäkin ehti hyvin kympiksi tarpeeksi selvänä kotiin ;)

Vierailija
28/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin kännissä aikoinani kotiin jo 16-vuotiaana.Nämä jutut kuuluu nuoruuteen, ei kannata yöunia menettää.Kohtahan tyttö saa juoda jo laillisestikin.

Vierailija
29/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös poika tuli eilen vanhojentanssien jatkoilta humalassa kotiin. Ennen ei ole juonut ikinä, kiltti kotona viihtyvä poika. Täyttää kesällä 18 v.

Vierailija
30/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vedin ekat kännit vanhojen jatkoilla. Oli hauska!

T. Ns. Kiltti kympin tyttö

Vierailija
31/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jakanut persettäni sadoille miehille kännissä. Olen vasta 16 vuotias.

Hyvä tyttö. Pitäähän sitä kokemusta olla.

Vierailija
32/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan joskus pitää siirtyä nuoruudesta kohti aikuisuutta. Sitten tissutellaan viinipönikkää mökillä viikonloppuisin ja mietitään laskujen maksamista. Kai siinä välissä saa välillä pitää hauskaa ja kuvitella, että kaikki on mahdollista? Ehtii sitä masentua elämän realiteetteihin myöhemminkin. Seksin hauskuuskin loppuu valitettavasti osalta.

Vierailija
33/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksi on vedetty mukaan tähän keskusteluun? En mä itse aikoinaan mitään seksiä aina harrastanut vaikka join alaikäisenä

, ei kannata vetää liikaa johtopäätöksiä joka asiasta.

Vierailija
34/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuskin tarjosi krapularyyppyä oloa helpottamaan.

Vierailija
35/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikuisuutta ryypätä? Varmaan alkoholistit on sitten aitoja aikuisia? Ja se joka nyt veti herneen nenään niin tiedoksi, alkoholisti voi olla olemata rapajuoppo. Jos aina vapaalla ja kavereiden kanssa ottaa vìinaa on jo alkkis. Tai kantaa laatikon olutta parikertaa viikossa kotiin on alkkis. Alkoholi on ihan turha tuote

. En ole vielä ikinä kuullut hyvää perustelua kaljan ja viinan litkintään.

Vierailija
36/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä on sentään "vain" alkoholi. Kun huumeitakin haluttaisiin laillistaa. Siinähän kiva sekakäyttömixi olisikin.

Antaa nuorten olla nuoria ja hakea paikkansa elämässä. Valtaosasta tulee ihan tavallisia veronmaksajia kauppakasseineen.

Vierailija
37/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne lukiolaiset tytöt on. Onneksi itselläni on poika ja ammattikoulussa.

Vierailija
38/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkaritkin olivat hukassa...

Vierailija
39/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin muutama vuosi sitten ollessani wanha riipaisin melkoiset kännit ja hoipuin kotiin neljän maissa. En koe menneeni siitä mitenkään pilalle, kirjoitin vuoden päästä ylioppilaaksi hyvin arvosanoin.

Vierailija
40/91 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitko alusvaatteet sperman varalta. Siinä on äitiinsä tullut hutsukka laskenut vain vähän sukkiksia ja jono on ollut takana. Kumia tuskin on käyttänyt.