Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
141/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo esim. Karkkipäivä-Sannin instagramia nii kyllähän se näyttää yli kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta..

Minkä ikäinen hän on?

Minun silmään näyttää päälle 30 vuotiaalta. Ehkä 33-38 v. Kaukaa otetuissa kuvissa menisi 25 vuotiaasta, mutta kyllä lähikuvat paljastaa, ettei enää ihan nuori ole.

Vierailija
142/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tosissaan nähdä näiden "10 v. nuoremmalta" näyttävien kuvia. Olen varma, että voisin palauttaa teidät maan pinnalle ;) Kyllä sen iän jostakin huomaa, kun tarkemmin katselee.

Niin on kauppojen täditkin halunneet nähdä henkkarit. Heille näytän koska on pakko.

Kuva ei ole niin selvä että siitä kannattaa päätellä yhtään mitään. Livenä näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs niin päättelet? En kyllä todellakaan kuvittele näyttäväni 3-v taaperolta. ;)

Vierailija
144/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen vastakohta ikinuorekkaille ovat "täteinä syntyneet" eli naiset, joiden olemus on jotenkin "tanttamainen " teini-iästä asti!  yksi ystäväni on tälläinen, näytti jo 16-vuotiaana tätimäiseltä ja nyt 35-vuotiaana  näyttää sitten 45-vuotiaalta.. 

Vierailija
145/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielenkiintoinen vastakohta ikinuorekkaille ovat "täteinä syntyneet" eli naiset, joiden olemus on jotenkin "tanttamainen " teini-iästä asti!  yksi ystäväni on tälläinen, näytti jo 16-vuotiaana tätimäiseltä ja nyt 35-vuotiaana  näyttää sitten 45-vuotiaalta.. 

Florence Welch ja Adele ovat tällaisia. Vaikea uskoa, että leidit eivät ole olleet jo monta vuotta yli 30-vuotiaita. Varsinkin silloin kun nousivat pinnalle muutamia vuosia sitten...

Vierailija
146/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No opiskelin lukion lisäaineita 35 v ja ope kysyi milloin aion kirjoittaa yoksi . Sanoin että kyllä siitä on jo 27 v :)! Muut ilta - lukioikäisinä eli kork 20- 25 v

Jaa. Kyllä minun aikanani iltalukiossa oli myös keski-ikäisiä kirjoittamassa.

Vierailija
147/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo esim. Karkkipäivä-Sannin instagramia nii kyllähän se näyttää yli kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta..

Minkä ikäinen hän on?

Minun silmään näyttää päälle 30 vuotiaalta. Ehkä 33-38 v. Kaukaa otetuissa kuvissa menisi 25 vuotiaasta, mutta kyllä lähikuvat paljastaa, ettei enää ihan nuori ole.

Kyllä minustakin näyttää tasan ikäiseltään. 38-vuotiaalta siis.

Vierailija
148/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 34-vuotias nainen, aina kysytään henkkareita ja bussikuski Helsingissä kysyi että olenko 16v? :D En edes pukeudu tennareihin vaan saappaisiin ja villalangastakkiin, moni lulee minua 16-26v. Elämäntavat vaikuttavat paljon, en juo enkä ole ikinä polttanut, liikun paljon. Mies minulla on jo ja kehuja on niehistä naisiin.

Vierailija
149/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan jatkuvasti 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen. Töissä keskustelimme ruokatauolla puolisoistamme ja kun kerroin, että tulossa on mieheni 40v synttärit niin työkaverini katsoi aika pitkään ja kysyi, että anteeksi mutta kuinka vanha sinä olet? Oli hämmentynyt vanhasta miehestäni. Olin tuolloin 37 ja nyt 38. Oli luullut minua reilusti alle 30-vuotiaaksi. Lisäksi olen joutunut hämmentäviin tilanteisiin lähes samanikäisten työtovereiden kanssa. On keskusteltu vaikka vanhoista tv-ohjelmista, joita olen aikoinaan katsonut, niin kuin työtoverinikin ja mulle huikataan: ai niin, ethän sä voi näitä tietää kun olet niin nuori. Olen pysynyt vaiti, mutta minua on todellakin nolottanut niiden työkavereiden puolesta, jotka tietävät olevansa lähes samassa iässä kanssani. Baarissa selkeästi minua nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita ja se on kiusallista. Epäilen, että pyöreät kasvot, korkeat poskipäät, erittäin rasvainen iho, lyhyys ja pitkät vaaleat hiukset vaikuttavat asiaan. Ryppyjä ei hirveästi ole, muuta kuin syvä otsaryppy mikä on ollut hyvin nuoresta asti. Pukeudun tavallisesti.

Vierailija
150/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka iho olisikin rypytön, niin kyllä naama muuten kertoo suurin piirtein sen todellisen iän. Se nuoruuden hehku alkaa kadota viimeistään 25-vuotiaalla. Ei nelikymppinen näytä nuorelta enää, korkeintaan hyvinsäilyneeltä aikuiselta ;)

Hehkua tai ei, mutta itse olen 29-vuotias ja minua luullaan edelleen teiniksi. Jatkuvasti. Enkä kuvittele näyttäväni todella nuorelta, vaan näytän ihan oikeasti. Vaatetuksella voi jonkun verran vaikuttaa suuntaan tai toiseen, mutta max. 22-v saan arvioiksi. Kyseessä ei ole vaan kohteliaat ihmiset, lapsen kavereidenkin äidit alkuun ajattelivat, että "teiniäiti...". Esimerkkejä löytyisi loputtomiin.

Näin minullakin oli. Todellisuudessa rupsahtaminen alkaa vasta 34-vuotiaana yleensä. 29-vuotiaana näytin vielä suht samalta kuin 22-v.

Vierailija
151/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen hän on?

Tein itselleni testin, kun olen yleensä hyvä arvaamaan iän. Näytti mun mielestä instan perusteella 36-vuotiaalta, on täyttänyt juuri 38 vuotta.

Ihan hyvin meni, luonnossa luultavasti näyttää ikäiseltään.

Vierailija
152/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 47v ja minä 23v. Meilläkin varmaan geeneissä joku nuoruusgeeni, sillä äitiäni luullaan usein n. 40-vuotiaaksi ja minua max 20-vuotiaaksi. Ei haittaa :) Sitten kun jotkut äidin työkaverit kuulevat etten edes ole hänen vanhin lapsensa, niin usein järkyttyvät ja miettivät että miten äidilläni voi olla 26-vuotias poikakin. :D

Vierailija
153/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkapusakka on uusi nahka, joka tiputtaa 20 vuotta  5-kymppisenkin iästä.

Vierailija
154/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyviä esimerkkejä näistä "nuoremman näköisistä" naisista:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3656779/13-women-look-younger…

Useimmat heistä näyttävät mun mielestä ikäistään vanhemmilta ja loput ikäisiltään.

Blondilla Donnalla (31) on kaikkein teinein look, mutta hänelläkin silmien seutu paljastaa oikean iän.

Vierailija
155/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kyllä kuvittele näyttäväni alle parikymppiseltä. Minä en vain tykkää sellaisista tätivaatteista. En ymmärrä miksi minun pitäisi käyttää jotain jakkupukuja kun eivät sovi luonteeseeni. Näyttäisin lähinnä homssuiselta koska en osaisi kantaa niitä niinkuin pitäisi. On eräitä vaatteita jotka saisivat minut näyttämään tyylikkäämmältä, mutta ne vaatteet ovat yleensä kalliita ja haluan laihtua lisää ennenkuin ostan. Siihen asti näytän siis hassulta liian nuorekkaassa tyylissäni. Ei ole onneksi kukaan tullut vielä valittamaan. Omat vaatteeni ovat suhteellisen neutraaleja. Toki ymmärrän että näyttää vähän hassulta jos suhteellisen vanha ihminen pukeutuu revittyihin farkkuihin ja kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta vaikka ei oikeasti näytäkään. Mutta kullakin on oikeus käyttää sellaisia vaatteita, joissa tuntevat olonsa hyväksi, olivat muut mitä mieltä tahansa. Ei ole pakko katsoa, jos ottaa päähän.

Vierailija
156/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahh ihanaa denialismia koko ketjullinen! :D Kyllä minuakin joku puolisokea myyrä on joskus luullut selvästi nuoremmaksi, mutta ei sitä noin tosissaan kannata ottaa. :D Kyllä tarkkanäköinen näkee toisen iän kymmenen vuoden tarkkuudella.

Vierailija
157/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin on vaan vaikea sulattaa sitä, että joitain luullaan nuoremmiksi. Tämä ketju paljastaa sen hyvin! Keksitään kaikkea negatiivista ;). En pyri näyttämään nuoremmalta mutta kohtaan asian usein eri tilanteissa. Minkäs teet :)

T. Se 41v kolmen äiti (en muista nroa)

Alapeukuttakaa vaan kateelliset siiderivalaat. ;) Tässä iässä alkaa oikeasti olla hajontaa, jotkut todella tätimäisiä (myös ylipaino vanhentaa) ja toiset taas menee helposti alle kolmekymppisistä. Itselläni myös hyvät geenit, olen vain puoliksi suomalainen.

Vierailija
158/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v:nä luultiin että olen oman lapseni isosisko

33 v:nä kysyttiin paperit 18v kiellettyyn leffaan

50v:nä 27v mies oli tosi kiinnostunut ja rauhoitteli mua että hänen edellinenkin naisystävänsä oli melkein nelikymppinen:)

Tyttäreni ystävä (tunnettu 20v) ei tuntenut mua kaupungilla kun olin "liian nuoren näköinen minuksi"

Lääkäri luuli että papereissa oli virhe kun luki mun syntymäajan. Tarkisti kahdesti.

Tuossa nyt muutama erehdys jotka tuskin on pelkkää kohteliaisuutta.

Nyt alan näyttämään ikäiseltäni eli hyvin säilyneeltä viiskymppiseltä. Kun olen ystävieni seurassa ei kukaan erota sitä että olen 10v vanhempi kuin muut, aika moneen verrattuna olen rypyttömämpi (mulla on paljon kollageenia ihossa, perintötekijä)

n56v

Vierailija
159/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppanin äiti kuvittelee näyttävänsä tosi nuorelta ja monet sanoo sen olevan nuoren näköinen. Se näyttää mun silmään kuitenkin vanhemmalta kuin on ja yrittää näyttää nuorekkaalta lävistyksineen ja tatuointeineen. Mä itse tuun varmaan näyttämään ihan hiton vanhalta, kun oon jo nyt kaksikymppisenä saatanan ryppyinen.

Vierailija
160/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luule mitään mutta pukeudun silti 50-vuotiaana tiukkoihin farkkuihin ja tennareihin, joskus nahkatakkiin.

Takaapäin menen varmaan 30-vuotiaasta mutta näkyyhän se ikä kasvoista. Ja saa näkyäkin.