Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
121/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luullaan jatkuvasti 15 vuotta nuoremmaksi (nyt 63), luultu 30-vuotiaasta lähtien.

Aiheuttanut aika monia kiusallisia tilanteita ;)  

Kommenttisi aiheutti kiusallisen tilanteen.

(Ei. Et sinä näytä enää nuorelta).

Vierailija
122/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, joka kuoli 55-vuotiaana, näytti huomattavasti ikäistään nuoremmalta. Isäni on nyt 70-vuotias ja harmaata on vain hitusen ohimoilla ja lyhyessä parrassa, ainakin 15 vuotta nuoremmalta näyttää ja kunto on kovempi kuin monella 30-vuotta nuoremmalla. Itse olen 42-vuotias ja näytän nippa nappa yli 30-vuotiaalta. Syy geeneissä ja elämäntavoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aina tarvitse olla pienikokoinen (oon 170 cm, enkä ole siro), että näyttäisi nuoremmalta. Multa välillä kysytään ikää ja sitten ollaan ihmeissään, kun sanon, että olen 45 v. Mulla on hyväkuntoinen iho enkä polta tupakkaa. Alkoakaan en käytä joka toinenkaan viikko. Ikäarviot musta ovat 33-37 v.

Vierailija
124/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kurkkasin tuota vloggaajan ikäkriisivideota ja todellakin hän näytti yli 40-vuotiaalta... Itse olen 34 ja voi rehellisesti sanoa näyttäväni häntä nuoremmalta, vaikka itsekriittisesti tuijotankin omia ikääntymisen merkkejä. Koen näyttäväni ikäiseltäni mutta asuinmaassani olenkin ilmeisesti nuoremman näköinen.

Eräs työkaverini on mua vajaan vuoden vanhempi mutta näyttää 10 vuotta vanhemmalta... ja eräs suuri tekijä on aurinko. Hän on nuorena grillannut itseään urakalla, tavoitteena oli pronssinen hohto eikä yhtään vähempää. Itse taas en rusketu lainkaan ja inhoan kuumaa, joten olen viimeiset 20 vuotta vältellyt aurinkoa kuin ruttoa. Tästä johtuen odottelen edelleen ensimmäisiä juonteita ja naururyppyjä, jotka tässä maassa on jo 25-vuotiailla.

Vierailija
125/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää "kyllä minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi aina!!!"-viestit ovat jotenkin tylsiä. Mun mielestä aloituksen pointti oli että todellako joku luulee näyttävänsä KAKSIKYMMENTÄ (20) vuotta nuoremmalta. 10 vuotta nuoremmaksi luuleminen on mun mielestä aika normaalia kuitenkin, ei se ikä nyt niin otsalla lue. Mutta 20 vuotta tuntuu vähän liioittelulta ja kaipaisin kyllä jotain havainnoillistavia esimerkkejä tästä "40 vee näyttää 2-kybäseltä"-ilmiöstä. :D

No nimenomaan sen takia varmaan joku voi luulla näyttävänsä huomattavasti nuoremmalta kuin on, koska se on niin yleistä, että ihmisiä luullaan huomattavasti nuoremmaksi kuin he ovat. Ehkä joillakin sitten tämän takia luulo nuoremmasta lookista alkaa paisua ja paisua ja kattaa yhä isomman ikäeron. Ihmiset kohtelevat ikuisesti "tyttösinä", kun näyttää jonkin verran ikäistään nuoremmalta ja lopulta itsekin alkaa uskoa siihen ja luulee ikääntymisensä täysin stopanneen.

Itse en ole törmännyt näihin 20 vuotta nuoremmasta meneviin. Valkoihoisiin ainakaan. Oikeastaan vain tummaihoisista, lattareista ja aasialaisista löytyy näitä oikeasti ikäistään jopa 20 vuotta nuoremmilta näyttäviä esimerkkejä. Valkoihoisten kohdalla kyse on vain siitä, etteivät he ole rupsahtaneet ennen aikojaan, toisin kuin ikäisensä. Tällöin verrattuna näihin rupsahtaneisiin ikätovereihin, jotkut ehkä näyttävät paremmilta. Mutta eivät kuitenkaan silloinkaan sitä pariakymmentä vuotta nuoremmilta.

Esim. Iman voisi mennä minusta nelikymppisestä, vaikka on oikeasti yli 60:

http://tomandlorenzo.com/wp-content/uploads/2016/09/Iman-Tom-Ford-Sprin…

Vierailija
126/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka iho olisikin rypytön, niin kyllä naama muuten kertoo suurin piirtein sen todellisen iän. Se nuoruuden hehku alkaa kadota viimeistään 25-vuotiaalla. Ei nelikymppinen näytä nuorelta enää, korkeintaan hyvinsäilyneeltä aikuiselta ;)

Hehkua tai ei, mutta itse olen 29-vuotias ja minua luullaan edelleen teiniksi. Jatkuvasti. Enkä kuvittele näyttäväni todella nuorelta, vaan näytän ihan oikeasti. Vaatetuksella voi jonkun verran vaikuttaa suuntaan tai toiseen, mutta max. 22-v saan arvioiksi. Kyseessä ei ole vaan kohteliaat ihmiset, lapsen kavereidenkin äidit alkuun ajattelivat, että "teiniäiti...". Esimerkkejä löytyisi loputtomiin.

127/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää keskustelu nuorekkuudeesta tai "rupsahtamisesta". Eikö kaikki voi pyrkiä siihen, että näyttää hyvältä ikäisekseen, pitää huolta ulkonäöstä(en tarkoita sotamaalausta ja ripsenpidennyksiä), liikkuu, syö terveellisesti ja on iloinen ja positiivinen. Miksi 60-vuotiaan pitäisi näyttää teiniltä?

T. N25

Vierailija
128/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvista yleensä näkee totuuden. Vinkkinä vaan :)

Vierailija
129/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "kyllä minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi aina!!!"-viestit ovat jotenkin tylsiä. Mun mielestä aloituksen pointti oli että todellako joku luulee näyttävänsä KAKSIKYMMENTÄ (20) vuotta nuoremmalta. 10 vuotta nuoremmaksi luuleminen on mun mielestä aika normaalia kuitenkin, ei se ikä nyt niin otsalla lue. Mutta 20 vuotta tuntuu vähän liioittelulta ja kaipaisin kyllä jotain havainnoillistavia esimerkkejä tästä "40 vee näyttää 2-kybäseltä"-ilmiöstä. :D

No nimenomaan sen takia varmaan joku voi luulla näyttävänsä huomattavasti nuoremmalta kuin on, koska se on niin yleistä, että ihmisiä luullaan huomattavasti nuoremmaksi kuin he ovat. Ehkä joillakin sitten tämän takia luulo nuoremmasta lookista alkaa paisua ja paisua ja kattaa yhä isomman ikäeron. Ihmiset kohtelevat ikuisesti "tyttösinä", kun näyttää jonkin verran ikäistään nuoremmalta ja lopulta itsekin alkaa uskoa siihen ja luulee ikääntymisensä täysin stopanneen.

Itse en ole törmännyt näihin 20 vuotta nuoremmasta meneviin. Valkoihoisiin ainakaan. Oikeastaan vain tummaihoisista, lattareista ja aasialaisista löytyy näitä oikeasti ikäistään jopa 20 vuotta nuoremmilta näyttäviä esimerkkejä. Valkoihoisten kohdalla kyse on vain siitä, etteivät he ole rupsahtaneet ennen aikojaan, toisin kuin ikäisensä. Tällöin verrattuna näihin rupsahtaneisiin ikätovereihin, jotkut ehkä näyttävät paremmilta. Mutta eivät kuitenkaan silloinkaan sitä pariakymmentä vuotta nuoremmilta.

Gabrielle Union on toinen. Voisi näyttää joidenkin mielestä n. 25-vuotiaalta, vaikka on 45-vuotias.

Vierailija
130/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo esim. Karkkipäivä-Sannin instagramia nii kyllähän se näyttää yli kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta..

Kuinka vanha hän on? Mun silmään näyttää hyvännäköiseltä, kauniilta ja fressiltä 3-kymppiseltä. Ehkä 32 arvaisin, jos olisi pakko arvata tarkka numero.

Sanni on syntynyt -79, eli täytti/ täyttää 38 tänä vuonna.

Vierailija
131/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten totta, että 60 v. voi näyttää 40-vuotiaalta, mutta 40 v. ei kyllä tasan näytä 20-vuotiaalta.

Vierailija
132/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytin 27 vuotiaana esikoistani odottaessa niin nuorelta, että vieraillessani eräässä koulussa yläkoulun tilaisuudessa mua luultiin koulun oppilaaksi. 

Pistäkää paremmaksi. ;)

Vierailija
133/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon Mies ja nyt 35 V. En oo ikinä kehunut et näyttäisin nuoremmalta kuin olen. Ärsyttävimmät ihmiset on juuri niitä jotka kehuskelevat olevansa nuoremmilta kuin ovat. Mä en tiedä voisko tuon asian melkein kääntää toisin päin. Jos niin moni näyttää nykyään ikäistään nuoremmalta niin miksei voisi sanoa näyttävänsä juuri sen ikäiseltä kuin on. Mieluimmin sitten kehuis näyttävänsä ikäiseltään. Jotku muut nättävät sit vain ikäistään vanhemmilta.

Muistan vielä 5 vuotta sitten multa kyseltiin junissa ja satamissa, tuleeko opiskelijalippua. Ja papereita kyseltiin k18 paikoissakin (ja mä olen sentään mies). Mutta ikää nyt alkaa olemaan (35v) että enää ei enää kysellä papereita tai opiskelijakortteja. Alkossahan ne tietenkin vielä kyselee mut niiden pitääkin kysellä niitä nykyään vaikka näyttäis 30 kymppiseltä.

Vähän aikaa sitten on ollut treffeillä kahden 2-kymppisen kanssa. Toinen oli 21 joka näytti ihan 3-kymppiseltä. Se kehui mua nuoremmaksi (olin 34v) kuin miltä mä näytin. Toinen on 24 (tapailen edelleen) joka ei oo sanallakaan sanonut et näyttäisin ikäistäni nuoremmalta, mut se näyttääkin mun mielestäni ikäiseltään eli on nuoren naisen/tytön näköinen :)

Voisiko se sit olla niin et ihmiset näyttää nykyään sit vain nuoremmilta kuin ennen. Jotku sit näyttää vanhemmilta kuin ikä olettais? Varsinkin tuollaisesta tarpeeton itsensä kehumisesta saa nykyään aikaan vain tarpeetonta myötähäpeää jos kohdalle tulee myös toinen yhtä "nuorekas" henkilö joka on oikeasti 10-20 vuotta nuorempi.

Näistä portsareiden papereiden uteluista en ottaisi niin kovinkaan vakavasti. Monesti tuntuu et ne kyselee varsinkin naisilta  papereita vaikka ovat ilmiselvästi 30 kymppisen näköisiä.

Ja nää henkilöt jotka luulee näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta ovat kyllä niitä ärsyttävimpiä henkilöitä. Menin kerran sokkotreffeille ihan piruuttaan 45 vuotiaan naisen kanssa joka väitti näyttävänsä 20 v nuoremmalta. Kehui jatkuvasti viesteissään koko ajan miten exät ja kaverit kehuivat kuinka nuorekas oli. Todellisuus oli sitten jotain muuta. Treffeillä ihmetteli mulle ääneen monet kerrat miten mä näytän niin nuorelta ja mä taas ajattelin et miten se näytti niin vanhalta (sitä en sentään tohtinut ääneen sanoa). Se ei ees näyttänyt mun silmään edes sitä kymmentä vuotta nuoremmaksi jos ollenkaan. Kun mä ajattelin et mä olin silloin 33 niin näytti huomattavasti mua vanhemmalta. Olisi arvinoinut jotain 40-50 väliin mitä se oikeasti olikin. Sanoi et oli vähän turnoff et näytin niin nuorelta ja vähän häpes kulkee mun mukana. Siitäkin huolimatta jaksoi treffeiälin kehuskella miten nuorelta näytti. En ees jaksanut ihmetellä miten mä voin näyttää liian nuorelta jos hän kuvitteli olevansa 20 vuotta nuoremman näköinen. Se mukaan hänen ois pitänyt näyttää muakin nuoremmalta. Täytyy sanoa että koko homma kyllä nauratti jälkeen päin ja sitä on kavereidenkin kanssa naureskeltu monet kerrat.

Vierailija
134/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tosissaan nähdä näiden "10 v. nuoremmalta" näyttävien kuvia. Olen varma, että voisin palauttaa teidät maan pinnalle ;) Kyllä sen iän jostakin huomaa, kun tarkemmin katselee.

Vierailija
135/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kammottaa ne vanhat mummot. 60-80 vuotiaat joita tulee kadulla vastaan ja heillä on kajaalia ja ripsien pidennykiä, huulipunaa ja kaikki mahdollinen meikki naamassa.

Ei sen ikäinen enää näytä hyvältä tummassa meikissä.

Itse olen sitä mieltä että luonnollisuus on kaunista. Harvoin itsekään laitan meikkiä, saatan joskus värjätä kulmat tai laittaa ripsaria mutta aika havoin. Olen siis 24 vuotias nainen jos jotakuta kiinnostaa

Mitäh? Ei 60-vuotias ole vanha mummo! Kuule kaikki on asenteesta ja tyylistä kiinni, sekä terveydestä.

Tsekkaa Advanced Style. Ihania naisia joilla on itsetunto kohdillaan.

Pystytköhän itse säilyttämään tuoreutesi kun olet jo noin nuorena asenteiltasi noin kuiva rusina?

Vierailija
136/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Minäkin yli 4-kymppinen. En luule näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta mikäs estää tennareita käyttämästä vaikka eläkeikäisenä?? Näitä pointteja en kyllä ymmärrä... Pukeudun mummonakin niin kuin haluan, ja käytän tennareitani vielä silloinkin!

Vierailija
137/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytin 27 vuotiaana esikoistani odottaessa niin nuorelta, että vieraillessani eräässä koulussa yläkoulun tilaisuudessa mua luultiin koulun oppilaaksi. 

Pistäkää paremmaksi. ;)

No minulle myytiin 28-vuotiaana lastenlippu bussissa.

Vierailija
138/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Minäkin yli 4-kymppinen. En luule näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta mikäs estää tennareita käyttämästä vaikka eläkeikäisenä?? Näitä pointteja en kyllä ymmärrä... Pukeudun mummonakin niin kuin haluan, ja käytän tennareitani vielä silloinkin!

Tennarit on perusasuste casual-pukeutumisessa. Ei vanhentuminen tarkoita, ettei saa enää ikinä pukeutua vapaa-ajalla rennosti, vaan pitää siirtyä vallan jakkupukuihin ja pikkukenkiin. Minä aion myös pukeutua kivoihin farkkuihin ja ostaa niitä tennareita myös vanhanakin.

Vierailija
139/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opiskelin lukion lisäaineita 35 v ja ope kysyi milloin aion kirjoittaa yoksi . Sanoin että kyllä siitä on jo 27 v :)! Muut ilta - lukioikäisinä eli kork 20- 25 v

Vierailija
140/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja iästä puhuminen yleensäkin  on tällä palstalla monille  jo ihan oikeasti jokapäiväinen pakkomielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi