Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
281/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin on vaan vaikea sulattaa sitä, että joitain luullaan nuoremmiksi. Tämä ketju paljastaa sen hyvin! Keksitään kaikkea negatiivista ;). En pyri näyttämään nuoremmalta mutta kohtaan asian usein eri tilanteissa. Minkäs teet :)

T. Se 41v kolmen äiti (en muista nroa)

Alapeukuttakaa vaan kateelliset siiderivalaat. ;) Tässä iässä alkaa oikeasti olla hajontaa, jotkut todella tätimäisiä (myös ylipaino vanhentaa) ja toiset taas menee helposti alle kolmekymppisistä. Itselläni myös hyvät geenit, olen vain puoliksi suomalainen.

Jollain menee tunteisiin kun ei uskota :D

Vierailija
282/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katselin Anu Sagimin haastattelun ja kyllä, hän on viisikymppisen näköinen. Taitaa olla jo päälle. Just ja just voisi luulla olevan 45, muttei missään tapauksessa alle. Tosin 45-vuotiaaksi olisi aika rupsahtanut. Kyllä se ikä vaan naamasta ihmisellä näkyy, vaikka kuinka olisi muuten freesi, laitettu, kaunis ja nuorekaskin tyyliltään.

Osa ihmisistä on tosi huonoja arvioimaan ikää, siksi kysyvät nelikymppisiltä paperit. Jos osaa katsoa, niin aina se ikä näkyy. Aina. Se, että onko joku 42 vai 36, voi olla joskus vaikea sanoa, mutta yhtäkään nelikymppistä en ole luullut parikymppiseksi. Oma tyttäreni on 19-vuotias ja kun sitä naamaa katsoo, niin kaunein ja sileäposkisinkaan kolmekymppinen ei ole yhtä nuoren näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 v ja tykkään kuvitella näyttäväni 35- vuotiaalta, kun olen hoikka ja hyväkuntoinen ja pirteä ja nopealiikkeinen. Pitkä kiiltävä ja hyväkuntoinen tukka nuore ntaa. Tosi paljon treenaan, vahdin syömisiä- tänäkin la-iltana perheelle on sipsipussit varattu Putous-katsomoon, itse järsin pikkuporkkanoita.

Kaukaa kaikki ok, mutta läheltä katsottuna totuus paljastuu: kasvojen rypyt, ihon kadonnut hehku, käsien iho ja pahin kaikesta: vanhan naisen kaulajuonteet ja decoltee-alue. Näytän oikeasti ikäisiltäni - siinä missä Helena Lundgrenit ja Paulakoivuniemet. Ikää vastaan taistelu on tuomittu häviämään - ihan meiltä kaikilta. Ja aika- se vaan kulkee eteenpäin, päiväpäivältä yhä vanhemmalta näytän ja uusia kaunottaria kasvaa samaantahtiin. Onneksi olen tavis - kova juttuhan tää ikä on näille sarasiepeille jakumppaneille: 10v ja pari lasta ja seon siinä: harva asia on niin lyhytkestoista ja ohikiitävää kuin nuoruus ja kauneus.

Vierailija
284/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisyyden varma merkki on myös yliyrittäminen. Pukeudutaan pikkuisen liian räikeästi ja ostetaan biker-rotsi. Laitetaan hiuksiin joku räväkkä tyyli ja harmaat peitetään sävyllä jota ei vahingossakaan voi erehtyä luulemaan luonnolliseksi. Innostutaan kirkkaista, kovista väreistä. Meikkiä aletaan kasata lisää vaikka oheneva iho ja pehmenevät sävyt kaipaisivat pikemminkin kevyempää kättä. Pahimmassa tapauksessa käydään kirurgilla kiristämässä nahkaa (ei, lopputulos ei näytä nuorelta vaan kiristetyltä) tai pistätetään botoksia joka vie ryppyjen lisäksi luonnolliset ilmeet. Ja sitten verrataan peilikuvaa niihin ikätovereina jotka kulkevat meikittä samanlaisessa tuulipuvussa kuin miehensä ja päätellään että näytetään parikymppisiltä.

Vierailija
285/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon myös kulttuurista. Minusta suomalaisnaiset näyttävät ylipäätään paljon nuoremmilta monen muun maan naisiin verrattuna.

Itse asun Keski-Euroopassa, ja muistan, kun jouduin esikoista odottaessani sairaalahoitoon pidemmäksi aikaa. Sairaalan käytävillä kulkiessani sain joskus kuulla, että tuossapa on hyvin nuori odottava äiti. Todellisuudessa olin 34. Sairaalassa kun olin, en ollut pukeutunut mitenkään ihmeellisesti: ehkä farkkuihin ja hyvin tavalliseen äitiyspaitaan. Yleensä meikkaan, mutta siellä sairaalassa en todellakaan jaksanut. Hieman huvitti, mutta en jaksanut aina korjata kommentoijia.

Vierailija
286/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia nuorentaa hyvä ryhti ja hoikaksi olemus. ..ainakin 5 vuoden verran, koska ko. ominaisuudet on nykyään harvinaisia.

Vierailija
287/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kirpaisi kun 65 v sanoi että hän luuli että ollaan samanikäiset, itse olen 50 v. No mutta, ikä on vaan numeroita. Hänellä on tukka värjätty, pukeutuu värikkäästi ja on pirteä ja säpäkkä, tykkää tanssia pöydillä. No mut joo :-/

Vierailija
288/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kirpaisi kun 65 v sanoi että hän luuli että ollaan samanikäiset, itse olen 50 v. No mutta, ikä on vaan numeroita. Hänellä on tukka värjätty, pukeutuu värikkäästi ja on pirteä ja säpäkkä, tykkää tanssia pöydillä. No mut joo :-/

Tais vaan kärkkyä, että olisit sanonut tuon saman hänelle...

Vierailija
289/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina ajatellut noin :D Valokuvista kyllä näkee totuuden...

Vierailija
290/378 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
291/378 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
292/378 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myyty lastenlippu 35-vuotiaana, vaikken sitä edes pyytänyt. Eli näytän 20 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
293/378 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Olen 62 vuotias, käytän mm. Converseja, ja aion käyttää edelleen.  Minulla on ollut niitä aina.

Lukeeko niissä ettei yli "jotainkymmentä" voi enää käyttää?

No eipä hätiä mitiä, käytän joka tapauksessa.

Jaksuhalit sinulle.

Vierailija
294/378 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän ikäiseltäni eli viiskymppiseltä.

Ystävä on saman ikäinen mutta näyttää oikeasti kolmekymppiseltä. On tosi nätti, pieni ja siro paitsi isot rinnat. Mikään ei riipu, ei ole löysää tai ryppyistä.

Kasvot ovat ihan sileät ja ei ole silmäpusseja ym. Ihan on luomu ja meikkiä käyttää vain vähän tai ei ollenkaan. Pukeutuu kauniin yksinkertaisesti. Työ on raskasta 3-vuorotytötä mutta niin vaan on rouva hehkeä päivästä toiseen. Vähän olen kateellinen. 

Vierailija
295/378 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Kuten ap jo aloitusviestissä totesi, NAINEN eo voi näyttää 40-vuotiaana 20-vuotiaalta, mutta mies voi.

Vierailija
296/378 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Kuten ap jo aloitusviestissä totesi, NAINEN eo voi näyttää 40-vuotiaana 20-vuotiaalta, mutta mies voi.

En ole eläessäni nähnyt 20-vuotiaan näköistä 40-vuotiasta miestä.

Vierailija
297/378 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tuntuu niin mukavalta edes luulla niin.

Vierailija
298/378 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu useamman kerran. Kysyttiin lasten vai aikuisten lippu junaan. Yhdellä kertaa kysyttiin henkilöpapereita kun olin arpaa ostamassa. Yleensä luullaan suunnilleen 10 v alaspäin, enimmillään 20 v. Mutta eri päiviä, ja mulla herkästi näkyy vireys ihan juonteisiin asti (jopa lapsena)  tms ja joinain päivinä on virttyneempi ja vanhuutta kuin jolloin muulloin.

Geenit eivät ole best in, ei pehmopyllykasvoja kummissakaan suvuissa, mutta hoikat suvut. 

Ei synnytyksiä. Ei seksiä miesten kanssa ja kulutusta. Siipiä ei katkaisuun. 

Urheileminen. 

Elämisenasenne ikääntymätön, ei katkeroitunut ja väsynyt kaikkeen. Pyrkimys positiiviseen suuntaan. 

Aurinkosuojan käyttäminen ja se, etten ole koskaan kestänyt olla ottamassa aurinkoa (huonovointisuutta) ulkona. 

Vierailija
299/378 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen syvää myötähäpeää nähdessäni kälyni. Melkein viiskymppinen nainen, on mahaa ja persettä. Pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, tiukkoihin paitoihin, nahkatakkiin...otti tatskan. Laittaa meikkiä niin että venäläiset kanssasisaret kauhistuis. Käyttää converseja ja tupeeraa tukkaansa. On siis niin nolon näköinen, mutta itse kehuskelee että kaikki luulee mua kaksvitoseks...niin varmaan...

Kuvailisitko omaa ulkonäköäsi?

terveisin elämäänsä täysillä elävä rokkaava kälysi:)

Vierailija
300/378 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Olen 62 vuotias, käytän mm. Converseja, ja aion käyttää edelleen.  Minulla on ollut niitä aina.

Lukeeko niissä ettei yli "jotainkymmentä" voi enää käyttää?

No eipä hätiä mitiä, käytän joka tapauksessa.

Jaksuhalit sinulle.

HYVÄ

Olen 53 vuotias..käytän tiukkoja housuja ja meikkaan nätisti.

Ikä näkyy ..mutta hymyilen ja olen iloinen viehättävä nainen

En halua lyhyttä tukkaa tai jakkua / 50 mekkoa

Olen rock..kunnes kuolen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi