Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kutsua yhtä ihmistä illanviettoon kun hän ei koskaan tule saunaan

Vierailija
15.02.2017 |

Me kaikki muut menemme saunaan ja tämä tyyppi jää tönöttämään olohuoneeseen tv:n ääreen. Perustelee aina "Mä kävin aamulla suihkussa"
Miksei voi tulla saunomaan niinkuin me muutkin?

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja selityksiä tässä ketjussa. Miksi ei vaan voi sanoa, että ahdistun saunassa erinäisistä syistä ja siksi en tule muiden kanssa? Koska siitähän kyse on, jos rehellisiä ollaan. Itse en ainakaan halua porukassa saunaan, koska olen läski ja häpeän sitä yli kaiken. Saunassa en voi verhoutua mustiin, muka hoikentaviin vaatteisiin. Muuten kyllä nautin saunasta kovastikin.

Miksei voi vain sanoa, että kiitos, mutta en halua saunoa?

Vierailija
102/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan mennään yksin siellä ollaan yksin,sauna on rauhoittumisen ja henkistymisen paikka,ei mikään tivoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja selityksiä tässä ketjussa. Miksi ei vaan voi sanoa, että ahdistun saunassa erinäisistä syistä ja siksi en tule muiden kanssa? Koska siitähän kyse on, jos rehellisiä ollaan. Itse en ainakaan halua porukassa saunaan, koska olen läski ja häpeän sitä yli kaiken. Saunassa en voi verhoutua mustiin, muka hoikentaviin vaatteisiin. Muuten kyllä nautin saunasta kovastikin.

Vieraaksi kutsutun ei pitäisi joutua selittelemään mitään ahdistuksiaan kenellekään, pitäisi voida sanoa ihan yksinkertaisesti, että kiitos ei. Ja niin useimmat varmasti sanovatkin. Mutta sehän ei näille jumalanlahjoille kelpaa, lauteille vaan sieltä niin kuin olisi jo! 

Vierailija
104/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina pyörryttään saunassa. Haluatko oikeasti, että tuun sinne ja kupsahdan lattialle? Hoidatko mua sit sen jälkeen?

Vierailija
105/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan saunomista, varsinkin kylässä. Edes se lauteille mukaanotettava kolmoskaljanlitku ei kiinnosta.

Vierailija
106/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt ulkomailla, muuttanut lapsena perheeni kanssa Suomeen enkä ole koskaan päässyt sisään suomalaiseen saunakulttuuriin. Siihen on ollut pakko tutustua, mutta ajatus hikoilusta muiden alastomien ihmisten kanssa on edelleen lähinnä vastenmielinen. Peseytyminen on intiimiä puuhaa, se tehdään yksin tai rakastetun kanssa, mutta sosiaalisena tapahtumana työkavereiden tai vieraiden kanssa? Ei ikinä.

Vierailija
107/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sulle on ap tärkeämpää, tavata tätä kyseistä kaveria vai se että hän tulee saunaan?

Vierailija
108/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään paljon saunomisesta mutta en halua tehdä sitä kimpassa vieraiden ihmisten kanssa. Uimassa käyn, ja kyllä se uimahallisaunominenkin ahdistaa. Minulla on pulleromaha ja hirveät riipparit ja koen alemmuutta sen takia enkä halua, että (työ?)kaverit alkavat keskenään puhua selkäni takana siitä, millainen rumilus olen. Saati siitä, kenellä on posliini ja kenellä majava ja kenellä kiitorata.

Ylipäänsä en ymmärrä, miksi pitäisi mennä toisen nurkkiin peseytymään. Kyllä peseytyminen on intiimi asia.

Vierailija
109/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän voi olla monia syitä. Ilmeisimmät: 1. Vartalokompleksit eikä halua näyttäytyä alastomana 2. On laittautunut jo / ei halua alkaa laittamaan itseään saunan jälkeen. 

Kun itse pidän bileet, niin tarjoan aina saunavaihtoehtoa, mutta harvemmin yksikään vieraista edes haluaa, ja ymmärrettävästi siitä laittautumissyystä. 

Eipä kuulosta kovin syvälliseltä toi sun kaverisuhde... 

Vierailija
110/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa aina pyörryttään saunassa. Haluatko oikeasti, että tuun sinne ja kupsahdan lattialle? Hoidatko mua sit sen jälkeen?

Alalauteilla voi istua, jos huimaa. Ja jos ei sielläkään kestä, voi istua vaikka siinä suihkutilassa. Tärkeintä on olla porukassa.

Vierailija
111/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap harrastaa illanvietoissaan varmaan saunomisen jälkeen vielä jotain tutustumistyyppisiä leikkejäkin, sellaisia, joita on joissain kammotuspäiväkodeissa tai -kouluissa. Ja joihin on pakko osallistua.

Vierailija
112/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alalauteilla voi istua, jos huimaa. Ja jos ei sielläkään kestä, voi istua vaikka siinä suihkutilassa. Tärkeintä on olla porukassa.

Alalauteillakin huimaa sekä suihkutiloissakin, jos on sauna päällä, koska nekin lämpiää sen verran, että se tekee mulle tosi huonon olon. Kotonakin, jos mies on käynyt saunassa ja se on jo pois päältä, mutta kylppärissä on vielä tosi kuuma, mun on tosi vaikeaa edes pestä hampaani siellä. Hirveällä kiireellä harjaan ne ja äkkiä ulos.

Tuo mukaan tuleminen taitaa olla sulle tosi asia, paljon isompi kuin sille kaverille? Miksi se on sulle noin kova päähänpinttymä? Jos se ei kaveria vaivaa, niin ei pitäisi suakaan. Mikset voi vaan antaa olla? Mä alan jo melkein ymmärtää, miksi kaveri haluaa hetken olla rauhassa ja katsoa telkkaria... Anteeksi nyt vaan. :-D

Vierailija
113/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh. My. God!!! :-D

Vierailija
114/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin viisi ihmistä änkisi yhdessä suihkukoppiin ja se olisi olevinaan sosiaalista rentoutumista,miksei jokainen saa saunoa omassa saunassaan?

Vierailija
115/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tässä nyt on ihan pohjimmiltaan kyse? Koetko jotenkin olevasi huono emäntä, jos yksi ei tule mukaan ja koet, ettei kaikki viihdy niin täysillä? Onko sinulle myös yhtä kova paikka, jos ei kaikki syö jokaista sorttia tarjottavista?

Vierailija
116/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh. My. God!!! :-D

Voi oikein kuvitella, miten kiva olisi istuskella siellä suihkuhuoneessa ja kuunnella kuinka lauteilla bondataan oikein perusteellisesti. :D Saisikohan olla pyyhe edes ympärillä? Välillä voisi ojentaa saippuaa niille, jotka piipahtaa suihkuhuonessa vilvoittelemassa. 

Vierailija
117/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea edellisiä vastauksia. Mutta mikä hinku se illanvietoissa ylipäänsä on sinne saunaan ängetä? Ahdasta ja kuumaa sähläystä. Pitäs olla samppoota, dödöä, pyyhettä, puhasta alkkaria ja sukkaa. Hiustuotetta, meikkiä jne., jne.

Tämä kaikki alasti. Onko nyt ihan pakko?

Vierailija
118/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mistä tässä nyt on ihan pohjimmiltaan kyse? Koetko jotenkin olevasi huono emäntä, jos yksi ei tule mukaan ja koet, ettei kaikki viihdy niin täysillä? Onko sinulle myös yhtä kova paikka, jos ei kaikki syö jokaista sorttia tarjottavista?

Tämä on selkeästi spin off niistä lukuisista avauksista, joissa joku ei töypaikan kahvipöydässä kerro jokaista päässään vilahtavaa ajatusta, vaan kehtaa istua kahvia juoden, mutta vaiti. Kyllä pitää osallistua! Perkele!

Vierailija
119/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selkeästi spin off niistä lukuisista avauksista, joissa joku ei töypaikan kahvipöydässä kerro jokaista päässään vilahtavaa ajatusta, vaan kehtaa istua kahvia juoden, mutta vaiti. Kyllä pitää osallistua! Perkele!

😁 Ekstroverttia kalvaa aivan suunnattomasti 😁

Vierailija
120/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi, jolla ihan oikea ja aito syy saunomattomuuteen on se, että olen jo käynyt suihkussa. Tämä siksi, että peseydyn mieluummin kotona kuin kylässä.

Minulla ei ole iho-ongelmia, verenpainetta, sydänvikaa, arpia, eikä estoja joiden vuoksi en voisi olla alasti muiden alastomien joukossa. En meikkaa enkä käytä hajusteita. Hiukseni kuivuvat nopeasti, ja kampaukseni on helppo ja nopea. Minä vaan en ymmärrä, miksi illanistujaisissa pitäisi saunoa.

Erikseen on saunaillat, joita kokoonnutaan viettämään sen kokoiseen saunaan, että kaikki mahtuvat yhtäaikaa lauteille, ja pesutiloissa on useita suihkuja, ja kaikki tietävät jo kutsun saadessaan/iltaa suunnitellessaan, että illan teema on se saunominen.

Yökylässä tietenkin peseydyn, jos siihen tarjotaan mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi