Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kutsua yhtä ihmistä illanviettoon kun hän ei koskaan tule saunaan

Vierailija
15.02.2017 |

Me kaikki muut menemme saunaan ja tämä tyyppi jää tönöttämään olohuoneeseen tv:n ääreen. Perustelee aina "Mä kävin aamulla suihkussa"
Miksei voi tulla saunomaan niinkuin me muutkin?

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.  jos minä  kutsun , kerron aina mikä ns teema on.  kahvikutsu.  illalliskutsu.  nyyttärit.  meikkikutsut. synttärikutsu.  nimpparikutsu.  Sauna,  uinti ja makkaranpaisto.  jos joku haluaa nököttää kannon päässä saa murkkuja pöksyyn...  hih sitä ei kerrota etukäteen

Vierailija
82/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunailta on saunailta ja muuten kyläily on muuten kyläilyä. Jos etukäteen tietää, niin ei turhaan meikkaa ja laita hiuksiaan. Eivätkä kaikki ole tottuneet yhteissaunomiseen, ihmiset ovat erilaisia.

Lisäksi osoittaa kohteliaisuutta myös kyläilyn järjestäjää kohtaan, jos vaivautuu laittautumaan ennen kuin tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalla karsitaan pois heikko aines joukosta. Saunaan kykenevät menemään vain mieleltään ja ruumiiltaan terveet ihmiset. Sairaat yksilöt karsiutuvat näin kätevästi pois joukosta ja terveet osaavat välttää sairaita henkilöitä, ettei näistä tarttuisi mitään tauteja.

Vain mieleltään terveet kykenevät menemään saunaan, heh heh! Uskomattomia kommentteja täällä näkee.

En ole koskaan ymmärtänytl, miksi ihmeessä pitää loukkaantua siitä, jos joku ei halua mennä kylässä saunaan enkä kyllä ymmärrä sitäkään, mikä vimma ihmisillä on kutsua porukkaa saunomaan kotiinsa. Mökillä tämän vielä ymmärtää, mutta  esim. työporukan illanvietoissa tai kylässä saunominen on ennen kaikkea rasittavaa. Kaikille ei vaan sovi sauna, kaikki eivät pidä saunomisesta ja monet haluavat saunoa kotona rauhassa, omassa puhtaassa saunassa.

Pienet on murheet ihmisellä, jos noin ärsyttää se, että joku vieraista ei mene saunaan. Meitä on sitä paitsi paljon, jotka jättävät saunan väliin, kuka mistäkin syystä. Kannattaa vähän löysentää sitä pipoa ja vaikka ottaa se välillä kokonaan pois, ei ärsytä niin paljon nämä pikkuasiat.

Vierailija
84/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen on iljettävää ja yliarvostettua. 

Vierailija
85/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sanottu jo moneen kertaan, mutta jos lähden iltaa istumaan johonkin, jossa on useampia ihmisiä, niin en viitsi sinne likaisena mennä. Eli käyn joka tapauksessa suihkussa ja laitan hiukseni. Jos menen saunaan, niin joudun laittamaan hiukseni myös tuolla, jolloin joudun ottamaan aineet mukaan, lainaamaan hiustenkuivaajaa yms. Miehenä tuo on jokseenkin noloa, eikä kaikilla kavereilla edes ole hiustenkuivaajaa. Mennään yleensä tuolta baariin, joten minulla on sitten repussa märkä pyyhe, likaisia vaatteita ja hiustuotteita. Jos en käy saunassa, niin en tarvitse koko reppua ollenkaan matkaan.

Käyn saunassa jos vietämme pidempään aikaa esimerkiksi mökillä tai emme ole menossa saunomisen jälkeen mihinkään, mutta tavallisissa tilanteissa en mene saunaan. En muutenkaan erityisemmin nauti saunomisesta porukassa, enkä oikein kestäkään tuota kuumuutta niin pitkään kuin muut, joten aika vähän syitä mennä saunaan, kun se on kuitenkin vain pieni osa iltaa. Meidän porukoissa ei muutenkaan koskaan kaikki muut mene saunaan, joten en minä joudu yksin olemaan, vaikka en mene saunaan. Ei sekään olisi tosin minulle mikään ongelma, koska viihdyn hyvin itsekseni. 

Vierailija
86/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on katkis!!

Vierailija
87/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan aina saunoa yksin, hiljaisuudessa ja jo haaltuneessa saunassa, ettei tule paha olo kuumassa. Ja saunomisen jälkeen haluan huilata ja pitää turpani kiinni.

Painajaismaista kuvitellakin saunoa porukassa, jossa joku inkvisiittori heittää koko ajan löylyä niin pirusti  punahehkuiselle kiukaalle ja toiset pajattavat yhteen ääneen että korvat soivat tilliä  ja varsinkin jos pitäisi juoda ilmelää litku-siideriä saunajuomana.

Lisäksi pitäisi raahata jääkaapin kokoinen saunakassi, johon pyyhe, puhtaat alusvaatteet, ehkä joku after-sauna hursti. Lisäksi omat erikoisshampoot ja pesuaineet. Lopuksi vielä meikkipussi.

Eiii helevetti.... antakaa minun jäädä katsomaan sitä töllöä. Pärjään ihan hyvin sillaikaa kun te muut saunotte.

Vierailija
88/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se mies, joka monesti saunasta kieltäytyy. Jos tiedän, että olemme illalla menossa käymään jossain, olen jo kotona laittanut hiukset, kosteusvoiteet, tuoksut jne. niin en haluaisi käydä pesemässä niitä pois, koska en tykkää yhtään laitella itseäni muiden miesten seurassa. Ei minulle ensinnäkään koskaan ole sanottu, että täällä sitten saunotaan vaan kaverit ovat saunoneet jos siltä tuntuu. m26

Vierailija
89/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki muut menemme saunaan ja tämä tyyppi jää tönöttämään olohuoneeseen tv:n ääreen. Perustelee aina "Mä kävin aamulla suihkussa"

Miksei voi tulla saunomaan niinkuin me muutkin?

Ei halua osallistua kimppakivaan. Jää olohuoneeseen katsomaan jalkapalloa, kun alfauros vie naaraat saunaan ja panee niitä siellä vuorotellen.

Vierailija
90/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kaikki pakkosaunottajat lukisivat tämän ketjun! Olen joutunut todella ahdistaviin tilanteisiin elämäni aikana siksi, etten halua saunoa. En tykkää kuumasta, enkä halua heilua alasti missään porukassa. Minua on haukuttu, syyllistetty ja uhkailtu, lähellä on ollut, ettei väkivalloin ole raahattu saunaan. En ole enää missään tekemisessä yhdenkään ihmisen takia, joka on minua noin kohdellut. Varsinkin humalaiset ihmiset osaavat olla todella inhottavia tuossa asiassa.

Vierailija
91/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu hänet sitten kun järjestät illanvieton kotona peseytyneille ystäville.  Saunailta on sitten ihan oma lukunsa, siitä pitää ilmoittaa jo etukäteen, ettei ystävät meikkaa/käherrä/tai suorista hiuksiaan turhaan etukäteen.                                                        

Toivottavasti olette todella ystäviä, eikä saunomattomuus aiheuta takanapäin juoruilua muiden saunojien kesken. 

Vierailija
92/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tuttu mies. Ei sauno ikinä muiden mukana. En tiedä miksi näin, mutta saa vapaasti jättää saunomatta ja silti pyydetään kyllä mukaan. Harmittaa silti.

Mikä siinä ärsyttää?

Ei ärsytä vaan harmittaa. Hän on muutenkin erakoitumiseen taipuvainen, niin harmi, että siirtyy taas kerran sivuun, kun muut saunovat. Jää saunajutut kuulematta ja naurut nauramatta. Eikä häntä sitten viitsi kuitenkaan ihan joka kerran kutsuakaan mukaan, kun ei hän usein sitten halua lähteä ollenkaan. Ajoittain kutsun kuitenkin, ettei tule ihan syrjäytetyksi. Ja toki vietetään muutenkin aikaa kuin saunomalla. Mutta kesällä uiminen ja saunominen on aika perusjuttua.

Ilmeisesti sinä kuvittelet olevasi ihmisille joku jumalan lahja armollisine kutsuinesi. 

Vierailija
93/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että jos sinne kylään mennään, olisi kohtuullista kunnioittaa isäntää/emäntää ja mennä sinne saunaan. Todella kummallista käytöstä jättäytyä tuolla tavalla ulkopuolelle. Itse ainakin sanoisin suoraan, että saunaan vaan, eikä mitään selittelyjä. Porukassa ollaan porukan säännöillä.

Vierailija
94/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sanovat varsin usein ylipainoiset tai muuten poikkeavat, jotka häpeävät itseään, mutta yrittävät syyttää saunomattomuudestaan kaikenlaisia keksittyjä huimauksia, migreenejä ja ihottumia. Kaikkihan sen tietävät että ne, jotka eivät sauno, salaavat jotakin.

Vierailija
95/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että jos sinne kylään mennään, olisi kohtuullista kunnioittaa isäntää/emäntää ja mennä sinne saunaan. Todella kummallista käytöstä jättäytyä tuolla tavalla ulkopuolelle. Itse ainakin sanoisin suoraan, että saunaan vaan, eikä mitään selittelyjä. Porukassa ollaan porukan säännöillä.

Ääliö!

Vierailija
96/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sanovat varsin usein ylipainoiset tai muuten poikkeavat, jotka häpeävät itseään, mutta yrittävät syyttää saunomattomuudestaan kaikenlaisia keksittyjä huimauksia, migreenejä ja ihottumia. Kaikkihan sen tietävät että ne, jotka eivät sauno, salaavat jotakin.

Lisää ääliöitä.

Vierailija
97/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän on nähnyt ap:n kantapäät ja kellertävät kynnet eikä halua tauteja

Vierailija
98/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaillan idea on jäänyt hämäräksi...

Vierailija
99/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan saunomista joten skippaan moisen aktiviteetin aina. Ihan sama mitä muut ovat mieltä asiasta.

Vierailija
100/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja selityksiä tässä ketjussa. Miksi ei vaan voi sanoa, että ahdistun saunassa erinäisistä syistä ja siksi en tule muiden kanssa? Koska siitähän kyse on, jos rehellisiä ollaan. Itse en ainakaan halua porukassa saunaan, koska olen läski ja häpeän sitä yli kaiken. Saunassa en voi verhoutua mustiin, muka hoikentaviin vaatteisiin. Muuten kyllä nautin saunasta kovastikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi