Ärsyttää kutsua yhtä ihmistä illanviettoon kun hän ei koskaan tule saunaan
Me kaikki muut menemme saunaan ja tämä tyyppi jää tönöttämään olohuoneeseen tv:n ääreen. Perustelee aina "Mä kävin aamulla suihkussa"
Miksei voi tulla saunomaan niinkuin me muutkin?
Kommentit (163)
Muutaman lähimmän ystävän kanssa voisin mennä saunomaan, mutta en ison naislauman kanssa.
Olen sosiaalinen, ihan mukavan näköinen, nuori naimisissa oleva nainen. Usein bileissä tai illanistujaisissa saan miehiltäkin kiinnostunutta ja ihailevaa huomiota, on mielenkiintoisia keskusteluja, nauretaan, tanssitaan, hyvä meininki. Sitten pitäisi lähteä näiden uusien tuttavuuksien kanssa alasti sekasaunaan, jossa he saavat katsella minua alasti. Aika hyvin on ilta pilalla, kun aletaan sinne vaatimaan eikä uskota, kun kohteliaasti kieltäydyn. Vituttaa suorastaan.
Täällä yksi joka ei vaan halua nähdä kavereitansa alasti,vaikka olisivat kuinka kivoja.En ihan suoraan sanottuna erityisemmin nauti saunomisesta edes perheenjäsenteni kanssa,jokin siinä vaivaa että ollaan samassa pienessä tilassa hikoilemassa nakuna ja pitäisi olla niin helvetin lunkisti ja normaalisti.Miehen ja oman lapsen kanssa ok,mutta muiden kanssa tulee aina se älä vaan vahingossakaan katso-fiilis.Ei siksi että toisten kropat kiinnostaisi missään mielessä saunoessa,mutta en vaan tykkää nähdä alastomia ihmisiä.Miksi sitä pitäisi olla nakuna kun juo kaljaa ja höpöttää tuttujen kanssa?
Minulla on todella vahva yksityisyyden ja oman alueen tahto,joten ällöttää ajatus että pitäisi pahimmillaan juuri tavattujen ihmisten kanssa tunkea lauteille kyljet kiinni toisissaan ja teeskennellä että siitä nauttii.Sauna on rentoutumista varten ja siksi saunon kotona oman porukan kanssa.
Plus se etten ole ikinä tajunnut miksi illanviettoon kuuluu saunominen jos tarkoituksena on jatkaa baariin.Minulla ei ole halua meikata tai laittautua jonkun toisen nurkissa,enkä saunomisen jälkeen todellakaan jaksa mihinkään baariin vääntäytyä.
Miksi siitä pitäisi loukkaantua jos joku ei halua saunoa?Yhtä tyhmää kuin loukkaantua siitä ettei joku tykkää syödä esimerkiksi kalaa tai juoda alkoholia.Kaikilla on omat juttunsa.Minua ei myöskään ikinä saisi esimerkiksi uimahalliin,mutta ymmärrän kyllä jos toiset siellä tykkäävät käydä.