Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pääset eläkkeelle?

Vierailija
15.02.2017 |

Taulukko IL:ssä. Vieläkö ajattelitte jatkaa sitten kun olen eläkkeellä- elämistä? Minä pääsen vasta 67 vuotiaana eläkkeelle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 vuotiaana. Olen nyt 32v. eli eläkeikä ehtii nousta moneen kertaan ennen kuin saavutan eläkeiän. Todennäköisesti todellisuudessa olen 70-75v. kun joskus pääsen eläkkeelle.

Vierailija
2/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kymppisenä.

Säästöjä on kertynyt ja maksan itse elämiseni. Jaa no Ruotsista tulee viitisen sataa kuussa jostain työnantajan ottamasta eläkevakuutuksesta.

Ei voi valittaa, kyllä kannatti puskea nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä elinikä. Olen nyt 40+. Onneksi on muhkeat eläkesäästöt toisessa maassa odottamassa sitä päivää kun en töihin kykene.

Vierailija
4/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä alkaa säästämään..

Vierailija
5/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 v 4 kk. Jos terveyttä ja töitä riittää, aion olla töissä pidempäänkin. 

Vierailija
6/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti 67, mutta säästövakuutuksen turvin 60 ja ajattelin kyllä lähteä lämpimiin maihin jo 50+.

Vierailija
7/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä virallista eläkettä, mutta elän jo nyt omilla rahoillani ja oon 33-vuotias. Suosittelen teillekkin ettei kannata odotella siihen asti kun on jo haudassa, vaan säästätte rahaa ja alatte eläkkeelle omilla rahoillanne sitä oikeaa eläkettä odotellessa.

Vierailija
8/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kymppisenä olen alunperin ajatellut jäädä. Täytän tänä vuonna 44 ja aika nopeastihan tuo tulee. Voipi olla, että en kuitenkaan jää vielä silloin, koska pidän tämänhetkisestä työstäni niin paljon. Saa nähdä.

Joka tapauksessa jään ennen normaalia eläeikää elämään säästöilläni. Kustannan siis itse varhaisen eläköitymiseni.

Vierailija
9/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taulukko IL:ssä. Vieläkö ajattelitte jatkaa sitten kun olen eläkkeellä- elämistä? Minä pääsen vasta 67 vuotiaana eläkkeelle.

Pääsin kun täytin 19v. Lämpimin talviterkuin. Leif

Vierailija
10/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä alin eläkeikäni olisi 65v 9 kk, eli pääsisin eläkkeelle aikaisintaan jouluksi 2036. Mutta en usko että eläköitysmisiän rajat pysyy nykyisellään vaan ne nousee vielä.

Sivuhuomautuksena mainittakoon että oma ura on nyt  melko tarkasti puolessa välissä. 20 vuotta sitten valmistuin nykyiseen tutkintoon ja eläkeikään on 20 vuotta.

t. vm-71

Vierailija
11/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

57-vuotiaana ajattelin jäädä tämänhetkisen tiedon ja tilanteen mukaan.

Vierailija
12/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin kun täytin 19v. Lämpimin talviterkuin. Leif

Mie jäin eläkkeelle heti kun lapsilisän maksu loppu ja miun veli, Armas, hää jäi vasta 20-vuotiaana. Terveisin Valte.

Vierailija
13/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 2069, hyvällä mäihällä

Vierailija
14/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että pitäisi 66v-68v asti jaksaa paimentaa useinkin aivan pitelemättömän villejä "ei mulle saa sanoa ei tai mua kieltää"-pienokaisia. HAH!!!!!!!!!!! Jos en sairastu tai kuole sitä ennen niin hankin kyllä vaikka nuppipaperit, mutta noin vanhaksi en tod tätä jaksa.

Vierailija
15/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 v 6 kk. Voisin jatkaa työssä sen jälkeen jos löydän jonkun toisenlaisen työn. Nykyinen työ on niin kuluttavaa että tähän en jää pidemmäksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi