Kävimme esittelemässä vauvaamme miehen isovanhemmille ja vastaanotto oli kamala miehen isoisän osalta :(
Miehen isoisä sanoi siis, että "pitääkö noita joka tyttöystävän kanssa tehdä uusi"... Viittasi siihen, kun miehellä on edellisestä suhteesta lapsi ja kun me olemme olleet yhdessä vasta noin vuoden... Tuli hirveän paha mieli tuosta. Miten te olisitte suhtautuneet?
Kommentit (334)
Siis kumpi lasta halusi enemmän, miehesi vai sinä?
Isoisällä oli pointti, ihmiset ei välitä moraalista, naimisiinmenosta, arvoista, kakaroita väännetään eri ihmisten kanssa, ette ole kuin vuoden olleet yhdessä ja nyt jo lapsi,, ei hyvin mene
Vierailija kirjoitti:
Ap. Lapsi on rakkauden hedelmä. Miehesi isoisä ei osaa käyttäytyä paremmin. Jokainen syntyvä lapsi on ihme.
Tässä tapauksessa lienee parempi käyttää termiä intohimon tai ihastuksen hedelmä, rakkaus kun ei ihan parissa kuukaudessa kehity. Toisekseen jokainen syntyvä lapsi ei ole ihme, vaan ihan normaalia ihmisen biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tottahan se puhui. Olet pamahtanut paksusi jo suhteenne alussa. Eronneelta ja jo yhden lapsen isältä todella typerää. En ymmärtäis minäkään teidän juttua enkä varmaan olisi kiinnostunut lapsesta koska yksi samanlainen on jo.
No aika kumma jos ei toinen lapsenlapsenlapi kiinnosta koska "toinen samanlainen on jo". Varmaan joillekin ihmisille normaalia, ei kyllä kovin monille. Yleensä lapsenlapset ja lapsenlapsenlapset kai ovat kaikki rakkaita.
Me mentiin naimisiin kun oltiin seurusteltu 11kk. Olin jo siinä vaiheessa raskaana.
Jokohan ap mies on vaihtanu tämän ihka uuteen elämänsä rakkauteen ja hankkinut uuden rakkauden hedelmän hänen kanssa: "koska hän on juuri se oikea, jonka kanssa haluan lisääntyä." <3
Isöisä olisi halunnut että miesystäväsi olisi tuonut sinut hänelle silitettäväksi kuten Kihniössä on perinteisesti ollut tapana.
No, kaikkihan noin ajattelevat. Isoisä sanoi asian ääneen, koska häntä ymmärrettävästi .ituttaa. hän voi joutua katsomaan samaa näytelmää uudestaan vielä pari-kolme kertaa.
Kannattaa miesten muistaa kiimassaan, että laaki ilman kortsua saattaa maksaa 200 000 e. Kannattaako säästää panemalla paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko tosiaan useimmat täällä sitä mieltä, että tuollaisen laukominen on ihan ok?
Mun mielestä isoisällä oli hyvä pointti, mutta olen samaa mieltä siitä, ettei kaikkea tarvitse ääneen töksäyttää mitä mieleen tulee. Olisi sanonut miehelle kahden kesken eikä nolannut tuoretta äitiä. Ja tosiaan, samaa mieltä olen siitä, että aika hurjaa vauhtia lisäännytty kun vielä edellinenkin suhde kaatui pikkulapsivaiheessa, mutta eihän sillä ole väliä mitä me ulkopuoliset ajattelemme.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miesten muistaa kiimassaan, että laaki ilman kortsua saattaa maksaa 200 000 e. Kannattaako säästää panemalla paljaalla?
Ei mulla oo noin paljoo fyffee. :D
Ei se mitään, kyllä yhteiskunta kustantaa. Maksaahan se munkin palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo noin paljoo fyffee. :D
Ei se mitään, kyllä yhteiskunta kustantaa. Maksaahan se munkin palkan.
Juu yhteiskunta maksaa ja sitten oletkin lopun ikääsi ulosottopalveluiden piirissä ja saldona tuulen huuhtoma hanuri. Yksi mies pystyy normityöllä elättämään max kolme kersaa elatusmaksuilla.
Vierailija kirjoitti:
Olipa huonoa käytöstä miehesi isoisältä. Pahoitteluni hänen puolestaan.
Ihme nöyristelyä toisten puolesta, mitä se sulle kuuluu? Oletsä jossain asiakaspalvelussa töissä jossa vastailaan valituksiin päivittäin vakiovastauksilla?
Ois vaan taata onnellinen että on sukua ja suku jatkuu! Ne on juuri näitä möläyttelijöitä jotka on vanhana täysin yksin. Älä välitä. Ja eroja nyt tapahtuu, hienoa että saitte lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Esitellä vauvaa??????
Tämä.
"Näyttämässä vauvaa" on oikea sanonta. Esineitä esitellään, kuten Azimutia, Ferraria ja Louis Vuittonia. Tai asuntoja.
Olis kyllä kiva tietää, mitä tälle AP:lle kuuluu nykyään, ja onko isoisä muuttanut suhtautumistaan...
No aika lyhyt on isän vastuu edellisessäkin liitossa ollut, noin kaksi vuotta lapsen kanssa jos lapsi on saanut alkunsa , sitten väsähti. Miten jaksanee uuden lapsen kanssa, pienen vauvan hoito on rankkaa ja suhdettakin pitäisi hoitaa.
Olet ilmeisesti jo yli kolmekymppinen, kun noin kiireellä rupesitte lasta tekemään. Vai halusitko päästä tasoihin eksän kanssa: että teilläkin on yhteinen lapsi. Kumpi lasta mahtoi enemmän haluta, sinä vai hän?