Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko lojaali ystävälle joka on puukottanut sua selkään?

Vierailija
24.05.2023 |

On pettänyt luottamuksen täysin. Tiedän hänestä todella paljon asioita kun on sellainen lörppösuu vailla vertaa ja onneksi oon itse pitänyt suuni kiinni omista asioista kun tiesin minkälainen juoruaja on. Mietin että tekisi mieli laitta liikkeelle muutama juttu hänestä mitkä on todella noloja hänelle. Itsepä aloitti. Olen todella lojaali kunhan mulle ollaan, mutta nyt...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma maine siinä vain menee jos alat käyttääntyä periaatteitasi vastaan.

Viha on vaan tunne, ei kannata tehdä päätöksiä sen alaisena.

Vierailija
2/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä toinen tekee kertoo hänestä ja mitä minä teen kertoo minusta. Ihmisellä on joko selkäranka tai sitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kääntäisin selkäni kokonaan, ei enää mitään yhteyksiä Jos menee rikoksen puolelle, tekisin  rikosilmoituksen.

Vierailija
4/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä nuo sivallukset tilanteeseen, jossa hän yrittää nolata sinua julkisesti kertomalla "kivan jutun tai vitsin" kaikkien kuullen.

Vierailija
5/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä oliko terävä vai tylsä veitsi

Vierailija
6/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nyt vaan tiedän että kuinka asiat ovat. Muut eivät yksinkertaisesti tyhmyyttään kykene tämmöisiä ymmärtämään.

Vierailija
7/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Silmä silmästä ja hammas hampaasta (tit-for-tat) on paras strategia peliteoreettisesti toistuvissa kanssakäymisissä.

Vierailija
8/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällainen muita selkään puukottava ihminen saa ihan itse sotkua aikaan. Älä ihmeessä puutu sen tekemisiin, vaan käännä selkä ja kävele pois. No comments, no contacts.

Vierailija
9/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällainen muita selkään puukottava ihminen saa ihan itse sotkua aikaan. Älä ihmeessä puutu sen tekemisiin, vaan käännä selkä ja kävele pois. No comments, no contacts.

Totta tämäkin.

Vierailija
10/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat itse huonon maineen paskanpuhujana ja susta ajatellaan samalla tavalla kuin sä ajattelit sun kaverista joka lörpötteli. Ne lakkaa luottamasta suhun ja kunnioitus laskee.

Vierailija
11/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä todella on ystävä niin selvittäisin asian kasvokkain. On tämä maailma sen verran täynnä erilaisia myrkynkeittäjiä kuitenkin.

Vierailija
12/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi lojaali, enkä olisi enää tekemisissä. En myöskään alentuisi samalle tasolle kuin hän.

Vierailija
13/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lojaali, koska en halua olla juoruaja. Vetäytyisin vain vähän taka-alalle.

Vierailija
14/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde sekaantumaan tuollaisiin. Nosta itsesi yläpuolelle. Jos rupeat lokakampanjaan, joudut huonoon valoon itsekin. 

Otat vaan irtioton ystävästäsi. 

Vierailija
15/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ja seurailisin jonkin aikaa sanomatta mitään.

Vierailija
16/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä todella on ystävä niin selvittäisin asian kasvokkain. On tämä maailma sen verran täynnä erilaisia myrkynkeittäjiä kuitenkin.

Ei toksisen ihmisen kanssa voi selvittää mitään, vaikka olisi kuinka ollut olevinaan ystävä. 

Vierailija
17/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lojaali naiselle?😆

Vierailija
18/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse puukotella ketään, poista hänet kaverilistalta. Sano sille että tämä oli tässä.

Vierailija
19/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Ei tarvitse alentua toisen tasolle eikä ystäyys saa olla mikään kauhun tasapaino. Se ystävyys kyllä päättyisi siihen, mutta en voisi kunnioittaa itseäni yhtään, jos lähtisin levittelemään toisen asioita pitkin kyliä ja kostamaan.

Vierailija
20/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit, että hän on juoruaja joten et ole kertonut omia asioitasi hänelle (vain hän on lörpötellyt omiaan sinulle) mutta kuitenkin hän on sinut pettänyt? Mitä ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi