Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakasta ei pääse eroon, ellei halua lopettaa

Vierailija
14.02.2017 |

Tupakanpolton lopettaminen ei ole kivaa ja siinä syy että lopettamien on niin vaikeaa. Muistini mukaan joku poliisi luennoi tupakanpolton lopettamisesta ja hän on hyvin oivaltanut ongelman. En muista tarkasti kuinka hän sitä selitti. Yksi on kuitenkin se että ihminen on mukavuudenhaluinen ja haluasi että on kivaa ja tupakantuska ei ole kivaa.

Jos ihminen päättää lopettaa polttamisen ja ettei koskaan enää voi polttaa niin olo on huomattavan helpottunut ja tupakantuska puolittuu koska siitä ei mitään hyötyä kun ei kerran enää koskaan polta.Kun päättää että polttaminen ei enää onnistu tässä elämässä niin mieli ei jää kieriskelemään tupakantuskaan ja hakemaan lohtua että "voihan sitä sitten polttaa jos hätä tulee"."Ehdollinen" lopettaminen lisää lopettamisen tuskaa huomattavasti. Tämän pitäisi lopettajan oivaltaa.

http://yle.fi/uutiset/3-9460425

Tumppaa tupakka ja päätä ettet koskaan enää polta.Laita tupakat roskiin ja muut tupakanpolton välineet. Voit elää kauemmin, se on se palkinto.
Elämältä katoaa pohja pariksi vuodeksi, mutta sitten helpottaa. Nauti ja naura tupakan riippuvuudellesi. Korvaushoidoilla ei tee mitään. Tupakantuskaan ei kuole.Itke vaikka välillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee laihduttamiseen.

Vierailija
2/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Itse lopetin, kun sain tietää olevani raskaana. Nyt olen raskauden lopussa ja vieläkin olen varma, että tulen jatkamaan tupakointia.. Käytännössä en ole lopettanut vaan olen ollut pitkällä tauolla. Ja suurin syy siihen, etten näin monessa kuukaudessa ole päässyt tupakan himosta eroon, johtuu vamaan siitä, että en itse halunnut lopettaa vaan pakotin itseni siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvää tekstiä, mutta korvaushoidon ovat kyllä usein hyvin hyödyllisiä. Ne ovat auttaneet monia lopettamaan ja etenkin pysymään savuttomina.

Vierailija
4/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks tuttu lopetti kyllä vedon seurauksena. oli sen kuukauden polttamatta ja sen jälkeen ei enää jatkanutkaan polttamista, vaikka oli aiemmin näin ajatellut. ei enää vaan tehny mieli

Vierailija
5/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvää tekstiä, mutta korvaushoidon ovat kyllä usein hyvin hyödyllisiä. Ne ovat auttaneet monia lopettamaan ja etenkin pysymään savuttomina.

mitä ne korvaushoidot on?

Vierailija
6/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli tupakantuska vasta 8-9 kuukautta lopettamisen jälkeen ja ajanmittaan vain paheni. En viitsinyt sietää pahenevaa tupakantuskaa ja aloitin uudelleen polttamaan.

Vierailija
7/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee laihduttamiseen.

Ja ihan kaikkeen muuhunkin elämäntapamuutokseen.

Vierailija
8/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä ne korvaushoidot on?

Nikotiinituotteet

Vierailija
9/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaustuotteilla mennään kolmatta kuukautta. Pärjään kolmella kielenaluspillerillä vuorokauden. Onhan se ihan eri asia kuin vetäistä aski tupakkaa. Olen nyt varma, että pääsen tupakasta eroon, keinolla ei ole väliä, kunhan se ei vahingoita ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän