Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään

Vierailija
14.02.2017 |

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

T. Aidosti vihersilmäinen

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

Kyllä mun mielestä sellaiset vihreät silmät ovat raikkaammat, joissa on aavistus sinistä kuin sellaiset vihreät silmät joissa on keltaista tai ruskeaa.[/quote

sellaiset hailakat vedenväriset on puliukolla jotenkin haalea sammunut katse oikeastaan jotenkin sairaan näköiseski tekee ihmisen aina ja siihen vielä punakka naama

Vierailija
42/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa vihreäsilmäinen näyttää ruskeasilmäiseltä koska tulee punaisuutta herkästi kuvaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä on aivan vaaleanruskeat melkee ku beiget

Ja siis ihan perussuomalainen oon

Vierailija
44/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kirkkaat tummansiniset silmät (ei vivahda harmaaseen, vihreään tai ruskeaan). Auringon valossa hyvin siniset. Oon myös usein kuullut kysyttävän, että onko mulla värilliset piilarit. Ihan omat ovat.

Vierailija
45/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten sinivihreät silmät siniset vai vihreät, siis voiko sinivihreäsilmäinen sanoa silmiensä väriksi sinisen tai vihreän, vai onko sinivihreä se väri, josta puhutaan? Mua häiritsee, kun jossain netissä on kysely, valikko tms, johon pitää laittaa silmiensä väri, ja valmiiksi annetuista vaihtoehdoista ei löydy sinivihreää, vaan sininen ja vihreä + muita värejä, mistä tulee vaikutelma että sinivihreä ei mikään silmienväri olisikaan, vaikka luulisin sen olevan hyvin tavallinen väri, koska mielestäni silmäni ovat tosi tavallisen väriset. Kutsutaanko sitä vain sitten jollain eri värillä? Sanovatko muut sinivihreäsilmäiset silmiään esim. sinisiksi?

Vierailija
46/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaa on maailman harvinaisin silmien väri. Ruskea ja vihreä ovat yleisimmät.

Vierailija
47/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla aika paska ihminen, kun itsetunto on silmien väristä kiinni. Ei tee kesää!

Vierailija
48/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan naurat myös itsellesi, kun täällä niin kehuskelet vihreillä silmilläsi?

Vierailija
49/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://dncache-mauganscorp.netdna-ssl.com/thumbseg/613/613145-bigthumb…

Mun mielläni on tällaiset virheät silmät. Vielä yli 15 vuoden jälkeen sulan niihin joka aamu. Kyllä siniset ovat kauniit, mutta vihreät luonnonläheiset, salaperäiset ja seksikkäät.

Vierailija
50/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea on maailman yleisin silmien väri. Tätä seuraa sininen. Kaikista harvinaisin on vihreä.

Vierailija
51/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos silmät ovat tällaiset ? Onko se nyt sitten sinivirheä, vihreä, vai mikä, kun pupillin ympärillä on tuollaista jännää kellertävääkin sävyä.. minulla kun on tuollaiset ihme sekamelskat. Äiteellä on vihertävän silmät ja isällä harmaansiniset.. veljellä on vihertävät ja minä sain tuollaiset. :D 

Vierailija
52/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun vihreä on niin haluttu väri. En ole tajunnut sitä, kun itse olen aina vain ihaillut ihan ruskeita suklaasilmiä. Vielä sellaisia nappisilmän mallisia muuten suht vaalealla ihmisellä (ei siis ulkomaalaisilla vaan jotenkin juuri esim. suomalaisella ne ovat ihanan eksoottiset). Toinen mitä olen ihaillut on aivan täysin siniset silmät, oikein sellaiset jäänsiniset. Isälläni on sellaiset ja toivoin nuorempana, että itsellänikin olisi. Minulla on ihan harmaat silmät, ei yhtään vihreää, mutta ei oikein sinistäkään.

Vierailija
53/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs värillä mun pitäisi pyytää silmiäni sanomaan? Ne ovat siniharmaat, iiriksen ympärillä on oliivinvihreä rengas ja säteet jotka siitä lähtevät, ovat kullanruskeita ja kärkiä kohti haalenevat. Säteet samaa sävyä kuin hiukseni. Reunoilla tummat kehät.

Yhdessä nämä saavat silmäni näyttämään vihreiltä kun niitä vilkaisee nopeasti. Itsepintaisesti muut sanovat niitä vihreiksi, mitä teen?

Vierailija
54/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä ystäväni, jolla on ihan vihreät silmät haaveilee aina ruskeasilmäisestä miehestä ja yrittää saada omat silmänsäkin näyttämään mahdollisimman ruskeilta esim. kuvissa. Joskus hän käytti ruskeita piilolinssejäkin.

-52

Vierailija
55/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% vihreäsilmäisistä omaa kyllä likaiset tiskiveden väriset silmät. Myös minä itse. Ihmettelen myös tätä kuinka ihmiset pitävät kiinni että silmät ovat vihreät vaikka ei todellakaan ole.

Onhan aidot vihreät silmät upeat. Mutta ei ne silmät väittämällä vihreäksi muutu.

Vierailija
56/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outoa kuinka paljon naiset kadehtivat vihreitä silmiä. Kun olin ala-asteella melkein kaikki tytöt kilpaa julistivat että silmäni ovat vihreät, vaikka oikeasti oli siniset silmät. Ja minulle, jolla on todella vihreät silmät, sanottiin aina että sun silmät on ihan selvästi siniset. Niissä ei ole yhtään sinistä. Niissä on tummaa ja vaaleaa vihreää. Pupillin ympärillä punertavan ruskeaa.

Mielestäni vihreissä silmissä on jotain sellaista mystisyyttä. Ne ovat niin erilaiset. Kun auringonsäteet osuu silmiini loistaa se vihreys melkein niinkuin jossain sadussa. Nuorempana kadehdin hirveästi sinisiä silmiä. Isällä on jäätävän siniset silmät ja olisin halunnut sellaiset.

Mikä siinä muuten on että kuvissa silmilläni ei ole väriä? Jos otan kuvan normaalissa valossa, silmäni näyttävät melkein mustilta. Kuvissa on aina ihan ihmeellisiä värejä.

Vierailija
57/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin sinä taas mielesi pahoitit.

Väritkin ovat katsojan silmässä.

Vierailija
58/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tummanvihertävät, melkein musta silmien väri. Kaikilla perheenjäsenilläni on siniaset silmät, joten en tiedä mistä nämä olen saanut.

Vierailija
59/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sellaiset joissa suurin osa vihreää ja aavistus sinistä. Silmät muuttuu herkästi turkoosin värisiksi, oikein pistävän vedenvihreäksi esim.jos ne alkaa vetistää (käy tuuli silmiin, itken tmv).

Pidän silmieni väristä sillä lempivärini on turkoosi ja pidän sitä kauniimpana kuin vihreää, mutta missään ei koskaan kukaan mainitse silmiensä olevan turkoosit, joten käytän sanaa vihreä tai sinivihreä. Joskus olin jollain deittisivustolla ja siellä kysyttiin silmien väri niin ei ollut välivaihtoehtoa, joten valitsin sen mitä silmäni ovat enemmän eli vihreät. Toisaalta miksi en saisi sanoa niin? Miksi pitäisi laittaa lokeroon: sininen kun sitä silmissäni on vähemmän? Tai jos olisi yhtä paljon niin eikö ole aivan sama kumman rastitan, sinisen vai vihreän? :))

Että jos jokin vihertää niin se palkokasvi siellä sinun nekussa, jonka voi ottaa poiskin. :)

Vierailija
60/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazel eyes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi