Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään
Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi
T. Aidosti vihersilmäinen
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuskelua? Vihreitä silmiä on Suomessa ja muissakin maissa paljon.
t. Vihreämmät silmät kuin sinulla :D
No höpö höpö. Ei todellakaan ole. Sen verran moniin silmiin olen elämässäni katsonut. Tai sitten olen/olette värisokeita.
Totta. Vihreät silmät ovat harvinaisin väri maapallolla.
Vihreät silmät taitavat olla lähes aina hieman sekaväriset. Useimmiten vihreät silmät taittuvat harmaaseen tai vaaleanruskeaan.
Onpa aapeellä suuret pulmat elämässään.
Kehuskella vihreillä silmillään???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuskelua? Vihreitä silmiä on Suomessa ja muissakin maissa paljon.
t. Vihreämmät silmät kuin sinulla :D
No höpö höpö. Ei todellakaan ole. Sen verran moniin silmiin olen elämässäni katsonut. Tai sitten olen/olette värisokeita.
Mitäs jos oletkin värisokea, ja silmäsi ovat oikeasti punaiset? Onko sinulla kalpea iho ja olematon nenä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänväriset:
Ja omaisellani tismalleen tämänväriset nämä on erikoiset .
Lapsena mua haukuttiin noidaksi silmieni värin takia ja vielä aikuisenakin saan kokoajan vakuuttaa että ei ole piilarit vaan omat vihreät. Kai ne sitten jotenkin harvinaisemmat on.
Mulla on jokinsortin vihreet silmät, välillä ne näyttää harmailta. Ei ole kehumista. Haluaisin ruskeet silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jokinsortin vihreet silmät, välillä ne näyttää harmailta. Ei ole kehumista. Haluaisin ruskeet silmät.
Ruskea on ylivoimaisesti maailman yleisin silmienväri. Ei mitään erityistä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskea on ylivoimaisesti maailman yleisin silmienväri. Ei mitään erityistä siinä.
Joo ton nyt kaikki tietää, mutta minä en haluaisikaan erityisiä silmiä vaan kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaaleus on albiinomutantista joka syntyi Mustanmeren ympärillä vain 6000-10000v sitten . Eli jos olet vaalea ja sinisilmä olette kaikki vastaavat sukua keskenänne :)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaaleus on albiinomutantista joka syntyi Mustanmeren ympärillä vain 6000-10000v sitten . Eli jos olet vaalea ja sinisilmä olette kaikki vastaavat sukua keskenänne :)!
Eli ihminen on vaalea vain siksi että siinä on sen ja senverran albiinoa:)!
Kun säteilyn määrä lisääntyy korkeilla alueilla tulee jopa violetteja silmiä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi
T. Aidosti vihersilmäinen
Kyllä mun mielestä sellaiset vihreät silmät ovat raikkaammat, joissa on aavistus sinistä kuin sellaiset vihreät silmät joissa on keltaista tai ruskeaa.
Oikeasti kellään ei ole vihreitä silmiä, on olemassa vain sinisiä ja ruskeita silmiä.
Minun silmäni ovat herkkutatin ruskeat. Miehelläni vihreät jotka taittuvat vaatteista riippuen erittäin vihreiksi tai sinisiksi. Isälläni sotilaspassissa lukee sinivihreä. Lapsillani on vihreät silmät joissa pohjalla ruskeaa. Paitsi kuopuksella samanlaiset kuin minulla. Mielestäni kaikkien meidän silmät ovat kauniita.
Itellä vihreät silmät, joissa keltaista/ruskeata seassa. Ei Suomessa juurikaan pistä silmään, mutta ulkomailla olen saanut kehuja niistä. Vihreä kun on sinisiä ja ruskeita paljon harvinaisempi väri silmissä.
Minulla on mielestäni vihreät silmät, joissa on vähän ruskeaa, mutta näitä on naiset sanoneet vihreiksi, harmaiksi ja sinisiksi. Silmissäni on aika paljon eri värisiä kohtia, eivätkä ole samalla tavoin tasaväriset kuin joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kellään ei ole vihreitä silmiä, on olemassa vain sinisiä ja ruskeita silmiä.
No on todellakin ja aivan vihreitä itselläni ruihonvihreät ja tiedän kaksi muutakin . Ja sitten vaaleanvihreitäkin parilla ja ne ovat kaikkea muuta kuin sisnisiä harmaista tai ruskeita. Elikkä on vihreitä silmiä !
Saanko kehuskella, kun mun silmissä on vihreetä, mutta myös harmaata? Huom! Ei yhtään sinistä. 🤓