Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään

Vierailija
14.02.2017 |

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

T. Aidosti vihersilmäinen

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kehuskella, kun mun silmissä on vihreetä, mutta myös harmaata? Huom! Ei yhtään sinistä. 🤓

Vierailija
22/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuskelua? Vihreitä silmiä on Suomessa ja muissakin maissa paljon.

t. Vihreämmät silmät kuin sinulla :D

No höpö höpö. Ei todellakaan ole. Sen verran moniin silmiin olen elämässäni katsonut. Tai sitten olen/olette värisokeita.

Totta. Vihreät silmät ovat harvinaisin väri maapallolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät taitavat olla lähes aina hieman sekaväriset. Useimmiten vihreät silmät taittuvat harmaaseen tai vaaleanruskeaan.

Vierailija
24/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aapeellä suuret pulmat elämässään.

Kehuskella vihreillä silmillään???

Vierailija
25/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuskelua? Vihreitä silmiä on Suomessa ja muissakin maissa paljon.

t. Vihreämmät silmät kuin sinulla :D

No höpö höpö. Ei todellakaan ole. Sen verran moniin silmiin olen elämässäni katsonut. Tai sitten olen/olette värisokeita.

Mitäs jos oletkin värisokea, ja silmäsi ovat oikeasti punaiset? Onko sinulla kalpea iho ja olematon nenä?

Vierailija
26/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tänväriset:

Ja omaisellani tismalleen tämänväriset nämä on erikoiset .

Vierailija
27/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mua haukuttiin noidaksi silmieni värin takia ja vielä aikuisenakin saan kokoajan vakuuttaa että ei ole piilarit vaan omat vihreät. Kai ne sitten jotenkin harvinaisemmat on.

Vierailija
28/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokinsortin vihreet silmät, välillä ne näyttää harmailta. Ei ole kehumista. Haluaisin ruskeet silmät.

Vierailija
29/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jokinsortin vihreet silmät, välillä ne näyttää harmailta. Ei ole kehumista. Haluaisin ruskeet silmät.

Ruskea on ylivoimaisesti maailman yleisin silmienväri. Ei mitään erityistä siinä.

Vierailija
30/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea on ylivoimaisesti maailman yleisin silmienväri. Ei mitään erityistä siinä.

Joo ton nyt kaikki tietää, mutta minä en haluaisikaan erityisiä silmiä vaan kauniit silmät.

Vierailija
31/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleus on albiinomutantista joka syntyi Mustanmeren ympärillä vain 6000-10000v sitten . Eli jos olet vaalea ja sinisilmä olette kaikki vastaavat sukua keskenänne :)!

Vierailija
32/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleus on albiinomutantista joka syntyi Mustanmeren ympärillä vain 6000-10000v sitten . Eli jos olet vaalea ja sinisilmä olette kaikki vastaavat sukua keskenänne :)!

Eli ihminen on vaalea vain siksi että siinä on sen ja senverran albiinoa:)!

Vierailija
33/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun säteilyn määrä lisääntyy korkeilla alueilla tulee jopa violetteja silmiä

Vierailija
35/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

T. Aidosti vihersilmäinen

Kyllä mun mielestä sellaiset vihreät silmät ovat raikkaammat, joissa on aavistus sinistä kuin sellaiset vihreät silmät joissa on keltaista tai ruskeaa.

Vierailija
36/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kellään ei ole vihreitä silmiä, on olemassa vain sinisiä ja ruskeita silmiä.

Vierailija
37/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäni ovat herkkutatin ruskeat. Miehelläni vihreät jotka taittuvat vaatteista riippuen erittäin vihreiksi tai sinisiksi. Isälläni sotilaspassissa lukee sinivihreä. Lapsillani on vihreät silmät joissa pohjalla ruskeaa. Paitsi kuopuksella samanlaiset kuin minulla. Mielestäni kaikkien meidän silmät ovat kauniita.

Vierailija
38/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vihreät silmät, joissa keltaista/ruskeata seassa. Ei Suomessa juurikaan pistä silmään, mutta ulkomailla olen saanut kehuja niistä. Vihreä kun on sinisiä ja ruskeita paljon harvinaisempi väri silmissä.

Vierailija
39/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielestäni vihreät silmät, joissa on vähän ruskeaa, mutta näitä on naiset sanoneet vihreiksi, harmaiksi ja sinisiksi. Silmissäni on aika paljon eri värisiä kohtia, eivätkä ole samalla tavoin tasaväriset kuin joillakin. 

Vierailija
40/210 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kellään ei ole vihreitä silmiä, on olemassa vain sinisiä ja ruskeita silmiä.

No on todellakin ja aivan vihreitä itselläni ruihonvihreät ja tiedän kaksi muutakin . Ja sitten vaaleanvihreitäkin parilla ja ne ovat kaikkea muuta kuin sisnisiä harmaista tai ruskeita. Elikkä on vihreitä silmiä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän