Kuinka monta kirjaa olet lukenut tänä vuonna kokonaan, siis kannesta kanteen?
Kommentit (33)
En ole lukenut kuin 3 kirjaa elämäni aikana, ei vaan jotenkin iske lukeminen. Joskus koulussa pakotettu lukemaan kai siitä saanut traumoja.
Siis kaunokirjallisuutta? 8. Ei ole oikein ollut aikaa lukea kun on kiirettä opiskelujen kanssa, lomilla tulee sitten luettua enemmän.
Goodreadsin mukaan kahdeksan. En välttämättä ole muistanut kirjata kaikkia sinne. Miten niin?
Sulla onhyvä lukuvauhti. Tuohan tekee suunilleen 2 kirjaa viikossa. Itse olen lukenut kirja per viikko, eli nyt seitsemäs kirja menossa, joka on Sami Rajankylän Pankkipoika. Kertoo humoristisella tavalla Hypermarketin (Prisma) hiukan yli kolmekymppisestä miespuolisesta kassa/neuvonnan työntekijästä ja hänelle töissä ja vapaalla sattuneista kommelluksista, sekä käänteistä parisuhteessaan hyväpalkkaisen Tanakka naisystävänsä kanssa.
Mulla yhdeksän listalla, joista kaksi tietokirjoja.
Voi äiti! Vaivaiset neljä kirjaako mulla vasta on luettuna tälle vuodelle. Kotimaisia kaikki nuo jotka muistan.
~50 kirjaa, olen vastavalmistunut työtön ja ystäviä vain pari. Päivät menee lukiessa.
En yhtään vaikka olen valtiotieteiden lisensiaatti.
Goodreadsin kirjanpidon mukaan 21 kirjaa, yhteensä 7771 sivua tämän vuoden puolella. Lisäksi mulla on parhaillaan kesken 3 yli 600-sivuista kirjaa, joista yhdessä olen melkein lopussa, yhdessä puolivälissä ja yhdessä alkupuolella. Olen tilastoista pitävä lukutoukka.
Voi, kun ehtisin lukea!
Pieni vauva ja kodinhoito vie niin paljon aikaa, ettei kirjaan ehdi kunnolla tarttua. En osaa lukea vain muutamaa minuuttia, vaan haluaisin uppoutua kirjan maailmaan tunneiksi.
Luettuna siis 0 kirjaa.
En ole laskenut, mutta ehkä parikymmentä. Minulla on aina joku kirja menneillään.
Kolmisenkymmentä: dekkareita ja tietokirjoja, pari ei-dekkaria muusta kaunokirjallisesta aineistosta.
Tämän lisäksi luen paljon sarjakuvaa lähinnä englanniksi. Eli jos nämä vielä lasketaan, niin mennään yli viidenkymmenen. Teen kuusituntista työpäivää, mutta ehdin tämän, koska olen supernopea lukija ja tällä hetkellä elmässäni ei ole perhe- tai muitakaan velvoitteita vapaa-aikana.
Kaunokirjallisuutta 18. Välillä oli vuosia kun tuli luettua vain kirja kuukaudessa, mutta nyt taas lukeminen maittaa (tietenkin kun pitäisi gradua tehdä).
Kirjat on perseestä, joten nolla on ja pysyy!
En ole lukenut kuin pari viimeisten vuosien aikana ja nekin pääsykoekirjoja. Ei ehdi ja ei jaksa jos ehtisi kun on niin paljon opiskeluhommia. Ennen luin useamman kirjan viikossa.
Vain yhden :( Muutama on nyt kesken ja muutamia olen ehtinyt aloittaa ja jättää suosiolla kesken. On jotenkin vaikea vaihe menossa elämässä, väsyttää ja keskittyminen on hukassa, joten on vaikeaa löytää aikaa lukemiselle ja mikään ei tunnu kiinnostavan. Viime vuoden lopussa mulla oli eri meininki ja hurja lukuputki, silloin olisi varmaan mennyt Alastalon salissakin yhdessä illassa (ei nyt sentään).
Mä olen lukenut vasta sata kirjaa. Vähän noloa, myönnän, mutta kun on pitänyt reissata maailmanympäri ja säveltää pari sinfoniaa siinä samalla niin ei ole ehtinyt lukea niin paljoa.
13v. poika