Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin kiinalainen horoskooppi

Vierailija
04.07.2023 |

Kun perinteiset aurinkomerkit on käyty läpi niin tehdään ketju kiinalaisista merkeistä. Mikä olet kiinalaiselta merkiltäsi ja sopiiko kuvaus itseesi? Mistä merkeistä pahimmat ja parhaat kokemukset?
Itse olen sika. Olen hyväntahtoinen ja sinisilmäinen mutta oppinut tosin, etteivät kaikki ole kilttejä ja luotettavia kuten itse olen. Lohikäärmeet mahtailevat liikaa makuuni ja apinoista tullut pinnallinen ja huiputtava kuva. Koirat ja vuohet rehdimmän oloisia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät ole ilmeisesti kovin kiinnostuneita kiinalaisesta horoskoopista.

Vierailija
2/21 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Rotta. Vilja-aitassa. Selviytyjä. Tunnistaa heti toisen Rotan. Eivät kilpaile keskenään vaan muodostavat työparin esimerkiksi. Ihmissuhteissa varovainen ja jos pettyy niin Kostaa. Tosi pitkävihainen. Kerää tavaraa - varastoja. Eikä sitten kuitenkaan sieltä löydä etsimäänsä.

Nouseva merkki käärme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koira. Sanotaan heidän olevan uskollisia ja  lojaaleja ystävilleen ja oikeudenmukaisia, ja sellaisena olen itseäni pitänyt.

Vierailija
4/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pistänyt merkille rottien pitkävihaisuuden. Katkera merkki vaikka kaiken ollessa hyvin, on luotettava kaveri. Itsehän en vilpittömänä ja anteeksiantavana sikana ymmärrä katkeruutta lainkaan. Sillä myrkyttää ensisijassa itsensä.

Vierailija
5/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei ole minulle osoittanut selvästi katkeruuttaan kuin 3 rottaa. Liekö sattumalta kaikki ovat rottia. Mutta tosiaan, muistuu koko elämässä mieleen vain 3 ihmistä, jotka suoraan ilmaisseet että ovat minulle katkeria ja rottia kaikki. Erot ja kaikki oon onnistunu hoitaan että kaikki pitää minua reiluna mutta nämä rotat, ne vihaa minua.

Vierailija
6/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei ole minulle osoittanut selvästi katkeruuttaan kuin 3 rottaa. Liekö sattumalta kaikki ovat rottia. Mutta tosiaan, muistuu koko elämässä mieleen vain 3 ihmistä, jotka suoraan ilmaisseet että ovat minulle katkeria ja rottia kaikki. Erot ja kaikki oon onnistunu hoitaan että kaikki pitää minua reiluna mutta nämä rotat, ne vihaa minua.

On mulla vielä yksi rottakaveri. Sekin on katkera aika monille muttei mulle ainakaan vielä. Nämä minulle vihaiset rotat on kaikki syntyneet 1984.

Terveisin sika

Vierailija
7/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät ole ilmeisesti kovin kiinnostuneita kiinalaisesta horoskoopista.

Minä olen ja tiedän kiinalaisesta horoskoopista lähes kaiken.

Vierailija
8/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käärme ja parhaiten tulen juttuun rotan, koiran, jäniksen, vuohen sekä härän kanssa. Tiikerin kanssa on vaikeuksia, kun ovat riidanhaluisia.

Vierailija
9/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla vielä yksi rottakaveri. Sekin on katkera aika monille muttei mulle ainakaan vielä. Nämä minulle vihaiset rotat on kaikki syntyneet 1984.

Terveisin sika

Sika on onnekas merkki, mutta voi helposti joutua muiden hyväksikäyttämäksi ja joutuu jatkuvasti pelkäämään sitä, että tulee syödyksi.

Vierailija
10/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin sika

Sika on onnekas merkki, mutta voi helposti joutua muiden hyväksikäyttämäksi ja joutuu jatkuvasti pelkäämään sitä, että tulee syödyksi.

Sika ei ole syötäväksi tarkoitettu

Vierailija
11/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on tuli elementin jänis?

Vierailija
12/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan persoonatyypin. Vi****lee lopun ikäänsä kun kerran on syyn siihen saanut.

Siis se rotta.

Vierailija
13/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan persoonatyypin. Vi****lee lopun ikäänsä kun kerran on syyn siihen saanut.

Kiinalainen persoonatyyppi

Vierailija
14/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rotta84, enkä ole kyllä mikään hirveän katkera, yleensä lepyn helposti ja olen se sovitteleva osapuoli, tietysti, jos oikeen pahaa joku tehnyt, niin semmonen henkilö on vaan jääny lopullisesti elämästä, kuten pari eksää.

Vierailija
15/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen sika :)

Vierailija
16/21 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maa-jänis. En oikein tiedä juurikaan mitään kiinalaisista merkeistä. Paitsi sen, että jäniksestä seuraava lohikäärme on kaikkein suosituin vuosimerkki Kiinassa. Ja eikä yhtään yllättäisi, jos lohikäärmeen vuosina olisi matalansyntyvyyden Kiinassa "ruuhka vuosi"

Vierailija
17/21 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärme. En paljoa tiedä näistä, paitsi sen olen kuullut, että lohikäärme olisi suosittu Kiinassa. Kenties muuallakin Aasiassa (?)

Vierailija
18/21 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metalli-Apina. Enkä todellakaan ole ulospäinsuuntautunut bilehile, joka ei koskaan lakkaa höpöttämästä tai tekemästä käytännön piloja tms.

Jotenkin hullu ajatus muutenkin, että kaikki samana vuonna syntyneet olisivat samankaltaisia luonteeltaan. Länsimainen horoskooppi on myös yhtä pöhkö, vaikka siinä håråmerkissä sentään näen edes jotain yhtäläisyyttä luonteeseeni.

Vierailija
19/21 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan muistaa miten samanlaisia kaikki luokkatoverit olivat. Lähes kaikilla oli kuitenkin sama Kiinalainen horoskooppimerkki. Kyllä se on enemmän populaarikulttuurin trendit, teknologia ja yhteiskunnan olosuhteet, jotka muovaavat eri sukupolvien arvojen ja arvostuksien kehittymistä erilaisiksi. Nämä nyt ovat ihmisten vuosikerroille ainakin paikallisesti samanlaisia, vaikka yksilön omat ominaisuudet kehitystä pääosin määrittelevätkin. Olosuhteet eivät muutu samanlaisiksi 12 vuoden välein.

Vierailija
20/21 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metalli-lammas.

Hurjan päheetä.