Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään
Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi
T. Aidosti vihersilmäinen
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Puhtaan vihreät on harvinaisimmat.[/quoteeikö ole vaan ne jotka vailla melaniinia täysin olevat !
Afganistan on täynnä todella vihreitä silmiä ja myös sinisiä samoin intia ja iran.
Mongolien vihreäsilmäisyys on tunnettua : http://www.webring.org/l/rd?ring=canadianexpatria;id=8;url=http%3A%2F%2…
Minulla on murretun vihreät, sellaiset vähän harmahtavat. Minä sanon niitä vihreiksi koska ne ovat vihreät. Siitäkin huolimatta, että ne todennäköisesti ovat eri sävyiset vihreät kuin aloittajalla. Jos kaupassa olisi tämän värinen paita, niin ei sitä sinisenä tai harmaana saisi myytyä kuin sokeille, vaan kyllä se olisi sammalenvihreä tms. Koskaan en ole väittänytkään, että nämä ovat puhtaan vihreät tai harvinaisen väriset. Mutta kun silmien väri nyt yleensä on tapana luokitella siniseen, vihreään, harmaaseen tai ruskeaan, niin kyllä nämä nyt sori vaan vihreät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vedenvihreät. Auringonvalossa vihreät, luonnonvalossa tiskivedenväriset, itkiessä turkoosit. Pupillin ympärillä kapea oranssihtava rengas. Kai se oikea nimitys on hazel. Tykkään eniten vihreistä, joten likinäköisenä joskus käytän keltaisia värillisiä piilareita, jotka muuttavat värin vihertävämmäksi.
Minä vihreäsilmäisenä saan keltaisilla piilareilla ruskeat silmät, en vihreämpiä?
Ilman piilareita silmieni vihreys on ns. kylmää, käyttämilläni keltaisilla linsseillä tulee lämmin vihreä sävy, ei ollenkaan ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Albiinoihmisillä ei ole punaisia silmiä. Ehkä sen takia kukaan ei ole koskaan nähnyt punasilmäistä ihmistä. Voi huoh teidän kanssa.
Olet väärässä. Googleta albino eyes ja lue:
The human eye normally produces enough pigment to color the iris blue, green or brown and lend opacity to the eye. In photographs, those with albinism are more likely to demonstrate "red eye," due to the red of retina being visible through the iris. Lack of pigment in the eyes also results in problems with vision, both related and unrelated to photosensitivity.
Keillä julkkiksilla on teidän mielestä kauniit silmät? Mun mielestä Emmanuelle Seignerin silmät on lumoavat.
Mulla on vihreänruskeat silmät, joissa on keltaruskea rengas 😂. Kuvissa silmät näyttävät ruskeilta. Kautta aikojen pojat ovat kehuneet kauniita silmiäni. Mulla on myös kaksoset, joista toisella on siniset silmät ja toisella vähän ruskeamman vihreät kuin itselläni. Heidän isällään on vihreä ja harmaa silmä. Lälläslää. Mitä tähän sanotte?
Afrikassa on n 3000 albiinosilmäistä mutta vihreitä miljoonatolkulla. Vihreitä silmiä on tullut tavattuun pilvin pimein mitta vain yhden albiinon olen eläissäni nähnyt.