Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun jotkut kehuskelee "vihreillä" silmillään

Vierailija
14.02.2017 |

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

T. Aidosti vihersilmäinen

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todellisuudessa silmät sellaiset sinivihersekoitukset. Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

Kyllä mun mielestä sellaiset vihreät silmät ovat raikkaammat, joissa on aavistus sinistä kuin sellaiset vihreät silmät joissa on keltaista tai ruskeaa.

Miten teidän on niin vaikea sulattaa sitä että joillakin on oikeasti VIHREÄT silmät? Ilman mitään kellertävyyttä tai ruskeaa. :D

Vierailija
62/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ap, puhtaan siniset, syvän siniset silmät ovat harvinaiset. Eikä ollenkaan puhtaan, syvän vihreää yleisemmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikaisella kaverillani on tämmöiset silmät. Ne ovat ylivoimaisesti upeimmat ja ihanimmat silmät jotka olen ikinä nähnyt. En ole sen jälkeen nähnyt kenelläkään aidosti vihreitä silmiä, aina niissä on ruskeata tai sinistä mukana.

-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/71/fb/71/71fb71c8ac343edf4cba5e13157572aa.jpg

Vierailija
64/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikaisella kaverillani on tämmöiset silmät. Ne ovat ylivoimaisesti upeimmat ja ihanimmat silmät jotka olen ikinä nähnyt. En ole sen jälkeen nähnyt kenelläkään aidosti vihreitä silmiä, aina niissä on ruskeata tai sinistä mukana.

-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/71/fb/71/71fb71c8ac343edf4cba5e13157572aa.jpg

En osannut linkata, tämä siis :D

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/71/fb/71/71fb71c8ac343edf4cba…

Vierailija
65/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmiset joilla on vihertävät silmät sanoo niitä sinisiksi. Esim. Nude -blogin kirjoittaja Erika sanoo silmiään sinisiksi, ja itse pidän niitä enemmän vihreinä (ei kirkkaan vihreä). Tämä johtuu varmaan siitä, että omassa suvussa on ihmisiä joilla on todella siniset silmät, niin en miellä "sinivihreitä" sinisiksi.

Vierailija
66/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena:

Ruskeista silmistä saa siniset, koska ruskeasilmäisillä on pigmentin alla siniset silmät.

Silmät ovat kuin ikkuna sieluun. Sinisiin silmiin voi katsoa syvälle, sillä sininen silmä ei ole läpinäkymätön. Sen sijaan ruskea silmä on läpinäkymätön. Mielestäni ajatuksessa, että sieluun johtaa avoimet ikkunat, on jotakin hyvin merkityksellistä, Homer muotoilee.

http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2011110214686254_kf.shtml

Vierailija
67/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on orvokin väriset.

Vierailija
68/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita silmiä on maailmassa eniten. Kohta myös Suomessa.

Vierailija
69/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on siniharmaat silmät, mutta tietyssä valossa täysin harmaat ja tietyssä valossa taas vihreät .D

Vierailija
70/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen juttu tämä aloitus on? Mulla on sammaleen vihreän väriset silmät, mutta teininä toivoin, että ne olisivat jään siniset.

Vierailija
71/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on oikeastaan aika ällöttävät elimet ihmisessä. Jos alkaa asiaa oikein ajattelemaan. Ihme aukko, karvoja ympärillä, valuu kaikenmaaliman nesteitä ihan omia aikojaan... yäk.

Vierailija
72/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos silmät ovat tällaiset ? Onko se nyt sitten sinivirheä, vihreä, vai mikä, kun pupillin ympärillä on tuollaista jännää kellertävääkin sävyä.. minulla kun on tuollaiset ihme sekamelskat. Äiteellä on vihertävän silmät ja isällä harmaansiniset.. veljellä on vihertävät ja minä sain tuollaiset. :D 

minuakin kiinnostaisi! esikoisen silmät mutantoituivat tuollaisiksi eskarissa, sitä ennen olivat siniharmaat kuten minulla ja miehellä.

Vierailija
73/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena mua haukuttiin noidaksi silmieni värin takia ja vielä aikuisenakin saan kokoajan vakuuttaa että ei ole piilarit vaan omat vihreät. Kai ne sitten jotenkin harvinaisemmat on.

Sama homma mulla, vaikka onkin enemmän ruskeanvihreät. Ootko 60-luvulla syntynyt?

Vierailija
74/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos silmät ovat tällaiset ? Onko se nyt sitten sinivirheä, vihreä, vai mikä, kun pupillin ympärillä on tuollaista jännää kellertävääkin sävyä.. minulla kun on tuollaiset ihme sekamelskat. Äiteellä on vihertävän silmät ja isällä harmaansiniset.. veljellä on vihertävät ja minä sain tuollaiset. :D 

minuakin kiinnostaisi! esikoisen silmät mutantoituivat tuollaisiksi eskarissa, sitä ennen olivat siniharmaat kuten minulla ja miehellä.

Mulle kävi myös noin, että silmien väri muuttui lapsena. Googlaa "hazel eyes" ja katso kuvahaku, omat "sekasotkusilmäni" löysin sieltä.

Vierailija
75/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla videoita:

Huono hömppävideo ja alla näkyvä "isommat tissit 40 päivässä" mainoskaan ei oikein lisää uskottavuutta.

Raakaravinto ja kasvisravinto muuttaa silmien väriä, mutta ei nyt ihan mustanruskeasta taivaan siniseksi. Rusehtavasta voi tulla oliivinvihreä ja siniharmaasta kirkkaampi ja heterocromia silmissä muutos vasta näkyykin. Myös paasto vaikuttaa silmien väriin.

Tässä hieman parempi video

Vierailija
76/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on heterochromia. Minulla myös, silmissä on 3 eri väriä. Pupillin koosta ja ruokavaliosta riippuen väri vaihtelee, ja meikillä voi korostaa haluamaansa.

Vierailija
77/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterochromia iridum

Vierailija
78/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva mikä on oikea vihreä? En tiedä minkä väriset silmät itselläni on. Aika tummat mutta ei ruskeat... ei mielestäni kyllä vihreät tai sinisetkään. Ehkä minulla on harmaat?

Laitan kuvan, olisi kiva tietää mikä väri tämä on:

http://aijaa.com/O6L0KL

Vierailija
79/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se vihreys pakko nostaa ja jalustalle, ettei vaan leimaantuisi supisuomalaiseksi siniharmaasilmäksi

Niinpä näyttää olevan pakko nostaa ja jalustalle :-D Tajuatkohan itsekkään, kuinka huvittava viestisi oli :-D

Vierailija
80/210 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne Suomen harvat oikeasti vihreäsilmäiset onkin kaikki tässä ketjussa? ;D Korreloiko vihreät silmät av-palstailun kanssa? Jos näin on, kannattaako niillä kehuskella? 

Vai onko ap sittenkin oikeassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä