Mitä hyviä tuotteita kaipaat, jotka ovat kaupoista poistuneet parin viime vuoden aikana?
Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.
Itse olen huomannut näiden kadonneen:
- itse lohkaistava Kunto-näkkäri
- Grand Dessert -pähkinävanukas
- HK:n filepekoni
- Finaxin kanelimysli
- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)
Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.
Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.
Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!
Kommentit (1507)
Uncle Ben's ateriakastike: oriental chili. Oli niin hyvää!
Säilyketonnikala, paloina öljyssä.
Lempi ja Sulo salaattipussit! Just sopivan kokoiset kahden hengen talouteen ja erimakuisia sekoituksia. Miksi lopetettiin!?
Juotava maitorahka, oli niin kätevä sekoittaa mehukeiton kanssa evääksi.
Lidl suklaapullat/wienerit
Lidl xxxl juustoraaste
Lidl sipsit vaaleansinisessä pussissa
Kaikki oli suosittuja tuotteita.
Taffel Flavor Max Buffalo Hot Sauce. Sitä saa kyllä vielä, mutta ennen sitä oli joka kaupassa, nyt löysin vain Prismasta. Pelkään että kohta sitä ei saa enää mistään.
Fazerin popcornsuklaata kaipaan myös.
Sloggin topit, ainakin meiltäpäin.
Novelle kurkku-minttu vesi. Olen makuvissyjen suurkuluttaja edelleen, mutta harmittaa kyllä kun tuota ei enää saa mistään. Olin kyllä varmaan tyyliin ainoa ihminen joka siitä tykkäsi..
Vierailija kirjoitti:
Sloggin topit, ainakin meiltäpäin.
Zalandosta löytyy ainakin jotain sloggin toppeja :)
Vierailija kirjoitti:
K-ryhmän oman brändin shampoot ja hoitoaineet. Jos joku tietää näiden tuotteiden valmistajan (eli siis millä muulla brändillä em. tuotteita voi ostaa) niin saa vinkata.
Pirkan Volume shampoo oli oikeasti hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Real snacks piri piri sipsit
Onko parempaa nimeä kuin Piri Piri Sipisit?
En ole ketjua lukenut joten sortsit jos tulee toistoa, mutta MINNE ON HÄVINNYT SININEN ROYAL-Suklaa??
Ehdottomasti paras maku Royaleista enkä ole sitä vuosiin mistään löytänyt😭😖!!!
Vierailija kirjoitti:
Pauligin luomukahvit 250g,
Kenya, Mexico, Columbia 😔
Kahvihyllyllä on käynyt hulvaton mylläkkä ja nämä herkkukahvit ja ihanat viemiset ovat poissa 😞 ... .
Munkin suosikki halpa kahvi katosi kaupasta joskus 2 vuotta sitten. Lopetin kahvinjuonni kokonaan melkein vuodeksi ja siirryin teehen. Nyt juon taas mutta ostan aina 2 eri kahvia ja sekoitan ne itse. On mulla yksi lempimerkki tosin lisäksi, mutta sitä ei saa kun kahdesta erikoiskaupasta helsingissä, ja maksaa 10 € paketti, niin aika harvoin tulee törsättyä.
Lidlin mustikkamuffinit ja se rahka/välipala jonka pohjalla oli vadelmahilloa ja kannessa suklaamuruja.
Downtown Craving for liquorice jäätelö. Parin viikon ajan sitä katselin että ostaisiko ja sitten kun olin menossa ostamaan niin eipä löytynyt enää mistään!
Pirkan maitosuklaa. Ne muut maut (pähkinävalkosuklaa, tumma yms.) ovat kyllä vielä saatavilla kaupoista.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-maitosuklaalevy-200g-6410405… Tämä siis.. Täs oli hyvä omintakeinen ja hyvä maku! Tykkään useista suklaista, mutta tällasta ei oo tullut toista vastaan ja joskus teki pelkästään mieli tätä ja joskus taas esim fazeria.
Muakin on jo vuosia ärsyttänyt Lumenen liian tiheä uudistuminen. Laitetaan naiset palautetta tästä Lumenelle!