Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä tuotteita kaipaat, jotka ovat kaupoista poistuneet parin viime vuoden aikana?

Vierailija
12.02.2017 |

Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.

Itse olen huomannut näiden kadonneen:

- itse lohkaistava Kunto-näkkäri
- Grand Dessert -pähkinävanukas
- HK:n filepekoni
- Finaxin kanelimysli
- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)

Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.

Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.

Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!

Kommentit (1507)

Vierailija
1061/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edulliset Lumenen Arctic Aqua -tuotteet on kadonneet markettien hyllyiltä uusien Valojen ja Lähteiden tieltä. Hinta on tietysti noussut ja pakkauskoko arvatenkin pienentynyt.

Liian taajaan Lumene uudistuu. Juuri kun on hyvän tuotteen löytänyt, se lopetetaan ja uusi tulee tilalle. Tämä jatkuva puljaaminen on saanut minut siirtymään takaisin Dermosilin asiakkaaksi.

Arctic Aqua oli muuten ainoa, joka sopi vaikeasti atooppisen poikani kasvoille. Kaikki muut, takrolimuusia ja kortisonia myöten oli kokeiltu. Onneksi korvaavaksi tuotteeksi löytyi apteekista Physiogel, kun Lumene teki oharit.

Muakin on jo vuosia ärsyttänyt Lumenen liian tiheä uudistuminen. Laitetaan naiset palautetta tästä Lumenelle!

Vierailija
1062/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Battery coffeed!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uncle Ben's ateriakastike: oriental chili. Oli niin hyvää!

Vierailija
1064/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyketonnikala, paloina öljyssä.

Vierailija
1065/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi ja Sulo salaattipussit! Just sopivan kokoiset kahden hengen talouteen ja erimakuisia sekoituksia. Miksi lopetettiin!?

Vierailija
1066/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotava maitorahka, oli niin kätevä sekoittaa mehukeiton kanssa evääksi.

Vierailija
1067/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl suklaapullat/wienerit

Lidl xxxl juustoraaste

Lidl sipsit vaaleansinisessä pussissa

Kaikki oli suosittuja tuotteita.

Vierailija
1068/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin  kahvi crisps suklaa

Vierailija
1069/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffel Flavor Max Buffalo Hot Sauce. Sitä saa kyllä vielä, mutta ennen sitä oli joka kaupassa, nyt löysin vain Prismasta. Pelkään että kohta sitä ei saa enää mistään.

Fazerin popcornsuklaata kaipaan myös.

Vierailija
1070/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggin topit, ainakin meiltäpäin.

Vierailija
1071/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novelle kurkku-minttu vesi. Olen makuvissyjen suurkuluttaja edelleen, mutta harmittaa kyllä kun tuota ei enää saa mistään. Olin kyllä varmaan tyyliin ainoa ihminen joka siitä tykkäsi..

Vierailija
1072/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloggin topit, ainakin meiltäpäin.

Zalandosta löytyy ainakin jotain sloggin toppeja :)

Vierailija
1073/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola Mango -tuorejuusto.

Vierailija
1074/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-ryhmän oman brändin shampoot ja hoitoaineet. Jos joku tietää näiden tuotteiden valmistajan (eli siis millä muulla brändillä em. tuotteita voi ostaa) niin saa vinkata.

Pirkan Volume shampoo oli oikeasti hyvä!

Vierailija
1075/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Real snacks piri piri sipsit

Onko parempaa nimeä kuin Piri Piri Sipisit? 

Vierailija
1076/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjua lukenut joten sortsit jos tulee toistoa, mutta MINNE ON HÄVINNYT SININEN ROYAL-Suklaa??

Ehdottomasti paras maku Royaleista enkä ole sitä vuosiin mistään löytänyt😭😖!!!

Vierailija
1077/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauligin luomukahvit 250g,

Kenya, Mexico, Columbia 😔

Kahvihyllyllä on käynyt hulvaton mylläkkä ja nämä herkkukahvit ja ihanat viemiset ovat poissa 😞 ... .

Munkin suosikki halpa kahvi katosi kaupasta joskus 2 vuotta sitten. Lopetin kahvinjuonni kokonaan melkein vuodeksi ja siirryin teehen. Nyt juon taas mutta ostan aina 2 eri kahvia ja sekoitan ne itse. On mulla yksi lempimerkki tosin lisäksi, mutta sitä ei saa kun kahdesta erikoiskaupasta helsingissä, ja maksaa 10 € paketti, niin aika harvoin tulee törsättyä.

Vierailija
1078/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mustikkamuffinit ja se rahka/välipala jonka pohjalla oli vadelmahilloa ja kannessa suklaamuruja.

Downtown Craving for liquorice jäätelö. Parin viikon ajan sitä katselin että ostaisiko ja sitten kun olin menossa ostamaan niin eipä löytynyt enää mistään!

Vierailija
1079/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvo ja poliisi limppari.

Vierailija
1080/1507 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan maitosuklaa. Ne muut maut (pähkinävalkosuklaa, tumma yms.) ovat kyllä vielä saatavilla kaupoista.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-maitosuklaalevy-200g-6410405… Tämä siis.. Täs oli hyvä omintakeinen ja hyvä maku! Tykkään useista suklaista, mutta tällasta ei oo tullut toista vastaan ja joskus teki pelkästään mieli tätä ja joskus taas esim fazeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän