Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä väittää että sähkölaskua ei voi maksaa muu kuin se, kenen nimellä lasku tulee, onko totta?

Vierailija
09.02.2017 |

Mies on luonani 90% ajasta ja olemme sopineet että hän maksaisi joka kolmannen sähkölaskun. Nyt kun ensimmäinen lasku tuli (tulee 3kk välein) hän kuitenkin heitti kapuloita rattaisiin ja sanoi, ettei ottanut sopimustamme vakavasti, että se oli vaan sanahelinää. Sanoi, että sähkölaskua ei "rekisteröidä" maksetuksi jos se ei ole maksettu sen nimissä, kenen sähkösopimus on. Voiko olla totta?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi maksaa. Ainut tärkeä laskuissa on viitenumero, jotta maksu rekisteröityy oikein.

Vierailija
22/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minustakin kuulosti vähintään oudolta. Olen 6kk sitten muuttanut omilleni enkä vielä tiedä tarkkaan miten nämä lakipykälät menevät. Kun olen kysynyt tuota, että miksei voisi maksaa minulle käteisenä, niin sanoo että maksaa sitten seuraavalla kauppareissulla isomman osuuden ruuista. Aina kummasti tämä siellä kaupassa unotuu. Elättelen kai toiveita että hän muuttuisi tai jotain.

Ap

Aika viheltää peli poikki Nyt.  Avain veks mieheltä- jos ei ole kirjoilla sun luona. Tapaatte jatkossa tasapuolisesti kummankin luona tai suhde poikki. Ja teet tuon tänään ennen kuin se kuppaa sut kuiviin!

Pyydä avain vara-avaimeksi vaikka kylään tulevalle serkulle tai jtn..ja sanot  että mies pysyköön kämpällään pari pv. Sitten kamat rappuun ja heihei. Usko mua, sulle on luvassa jotain parempaa kuin tuo loinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin tyhmänä sun mies sua pitää?

Osittain kuitenkin ihan ansaitusti pitää tyhmänä kun pitää täältä edes tätä kysyä...

Vierailija
24/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ap lakkaa maksamasta niin mies muuttuu ilkeäksi ja alkaa valittamaan kaikesta ja mikään ei enää kelpaa. Heivaa ukko! Se vaan kuppaa sinulta rahat ja saa vakipillua kaupan päälle.

Vierailija
25/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaanottaja saa mistään selville, miltä tililtä lasku on maksettu. Pankki on ainoa, joka sen voi selvittää/tietää. Eli aivan sama kuka sen maksaa.

Vierailija
26/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä turhaan jos tuokin laskuasia pitää varmistaa täältä

Vierailija
27/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat...eikä älyn ;)

Vierailija
28/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sua hyväkses. Nyt sua on varotettu, elä kauheesti elättele toiveita. Suosittelen ottamaan avaimen pois ja asutte ihan reilusti erillänne.

Vierailija
29/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on totta uskokaa tai älkää. Asuimme avoliitossa ja mies maksoi tililtään sähkölaskumme. Ihmeteltiin kun n. Kk.n päästä tuli muistutus. Tarkistimme oliko maksu mennyt varmasti miehen tililtä. Oli mennyt mutta Fortum oli palauttanut rahat mieheni tilille, soitimme Fortumille mikä homman nimi ja sanoivat että miestäni ei ole rekisteröity maksajaksi vaikka asuimmekin samassa osoitteessa. Kysyivät haluanko että mies merkitään maksajaksi minun lisäkseni sopimukseen. Vastasin että tottakai. No eivät sitten kuitenkaan olleet yhdellä kertaa saaneet asiaa kuntoon vaan sama rumba seuraavassa laskussa. Sitten soitin jo vihaisemman puhelun ja saatiin alennusta vähän seuraavasta laskusta.

Sitten uudessa asunnossa avioliitossa myöhemmin kävi taas sama juttu, että piti erikseen myöhemmin sopia ketkä saa maksaa sähkölaskun. Että näin

Vierailija
30/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa huumorintajuiselta.

Vierailija
31/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan mies laittaa 50% laskun summasta sinun tilillesi ja sinä maksat sitten niin tulee sinun nimelläsi. Kerro tämä sinun neropattimiehelle ;)

Vierailija
32/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on totta uskokaa tai älkää. Asuimme avoliitossa ja mies maksoi tililtään sähkölaskumme. Ihmeteltiin kun n. Kk.n päästä tuli muistutus. Tarkistimme oliko maksu mennyt varmasti miehen tililtä. Oli mennyt mutta Fortum oli palauttanut rahat mieheni tilille, soitimme Fortumille mikä homman nimi ja sanoivat että miestäni ei ole rekisteröity maksajaksi vaikka asuimmekin samassa osoitteessa. Kysyivät haluanko että mies merkitään maksajaksi minun lisäkseni sopimukseen. Vastasin että tottakai. No eivät sitten kuitenkaan olleet yhdellä kertaa saaneet asiaa kuntoon vaan sama rumba seuraavassa laskussa. Sitten soitin jo vihaisemman puhelun ja saatiin alennusta vähän seuraavasta laskusta.

Sitten uudessa asunnossa avioliitossa myöhemmin kävi taas sama juttu, että piti erikseen myöhemmin sopia ketkä saa maksaa sähkölaskun. Että näin

Nyt kyllä puhut ihan höpöjä tai sitten mies on ryssinyt viitenumeron kanssa.

Vierailija
33/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä puhut ihan höpöjä tai sitten mies on ryssinyt viitenumeron kanssa.

Toisekseen, ei se maksun saaja edes näe miltä tililtä se maksu on tullut. Siinä näkyy nimi ja viite eikä muuta. Taitaa olla ap:n poikkis joka on löytänyt palstalle kirjoittelemaan näitä satuja?

Vierailija
34/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sossu pystyi maksamaan toimeentulotukeen oikeutettujen sähkö,- lääkäri- ja vakuutuslaskut? Laskujen ei tarvinnut olla maksettuja, kunhan toimitti ne ennen eräpäivää käsittelijälle. Viitenumero on aina se oleellisin asia, ei maksajan nimi/tili.

Vierailija
35/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelin.Pitääkö aloittajan tällaista kysyä?

Vierailija
36/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minustakin kuulosti vähintään oudolta. Olen 6kk sitten muuttanut omilleni enkä vielä tiedä tarkkaan miten nämä lakipykälät menevät. Kun olen kysynyt tuota, että miksei voisi maksaa minulle käteisenä, niin sanoo että maksaa sitten seuraavalla kauppareissulla isomman osuuden ruuista. Aina kummasti tämä siellä kaupassa unotuu. Elättelen kai toiveita että hän muuttuisi tai jotain.

Ap

Se tyyppi suunnittelee elävänsä sinun rahoillasi,vihellä peli poikki.

Vierailija
37/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on luonani 90% ajasta ja olemme sopineet että hän maksaisi joka kolmannen sähkölaskun. Nyt kun ensimmäinen lasku tuli (tulee 3kk välein) hän kuitenkin heitti kapuloita rattaisiin ja sanoi, ettei ottanut sopimustamme vakavasti, että se oli vaan sanahelinää. Sanoi, että sähkölaskua ei "rekisteröidä" maksetuksi jos se ei ole maksettu sen nimissä, kenen sähkösopimus on. Voiko olla totta?

Ei pidä paikkaansa. Periaatteessa kuka vaan voi maksaa laskun ja laskun viitenumero on todiste siitä kenen laskusta on kyse. Olen maksanut tyttären sähkölaskun kolme kertaa.

Vierailija
38/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valetta.

Vierailija
39/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täyttä paskaa.Sen voi maksaa vaikka joulupukki kunhan firma saa rahansa.

Vierailija
40/137 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies loisii sinun lompakolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän