Pilasin työhönpääsymahdollisuuteni. Haastattelija: "Kerro lempisitaattisi."
Jäädyin kokonaan. Ei tullut mitään fiksua mieleen, lähinnä pyöri Matti Nykäset ja Tony Halmen lohkomat mauttomuudet mielessä. En saanut vastattua melkeinpä mitään, mumisin ja hihitin vain tyhmänä.
Mitäpä olisitte itse vastanneet? O_O
Kommentit (348)
Todennäköisesti lyhyen ja ytimekkään: "We are all Africans"
Miksikö? Minulla on T-paita jossa tuo lukee ja sen vuoksi sen muistan. Muita ei heti tule edes mieleen.
Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku
Otan osaa! Itselle sattui samoin. Olin vaan ihan ulalla haastattelun aikana jostain syystä, enkä saanut vastattua järkeviä.
Olisin sanonut etten käytä sitaatteja. :D Onkohan ne tärkeitäkin työn kannalta?
Itse olisin sanonut, että minulla ei ole lempisitaattia.
Olisi kyllä pää lyönyt tyhjää. Työnhausta on tullut naurettavaa teatteria.
Pieni on se äidinrakkaudenpiiri, joka käsittää vain omat lapset. Sylvi Kekkonen.
Tekemällä oppii... Joo en varmaan olisi keksinyt minäkään mitään kun ei ole tapana mietiskellä että mikähän se mun lempisitaatti on.
Sanoitko jotain noitten sitaatteja (Matti Nykästä tai Tony Halmetta) siinä tilanteessa? Oishan niissä ollu ihan mielettömän hienojakin, vai mitä. Työhaastattalijana olisin ollut kyllä otettu, hei jotain erilaista vau. :)
Nollatoleranssi olis perheväkivalta sitaattiani en viitsi kertoa ettei sitä ap:n kaltaiset vie mutta on monia muitakin kuten elämä on laiffii. vähän kepeämmästä päästä.
Olisin katsonut hölmönä ja sanonut että mulla ei ole sitä.
Olisit vastannut, että "mikä on sitaatti, onko se jotain syötävää"? Paikka olisi ollut sinun.
Olin eilen työhaastattelussa, pöydän toisella puolella kerrankin fiksu tyyppi. Haastattelija oli saanut valmiin listan kysymyksiä. "Tämä on ihan typerä. En minä tätäkään kehtaa kysyä. Tämäkin on ihan hölmö." =D
Jäi hyvä fiilis haastattelusta, kun puhuttiin ihan asiaa. Juttu luisti helposti ilman älyttömiä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti lyhyen ja ytimekkään: "We are all Africans"
Miksikö? Minulla on T-paita jossa tuo lukee ja sen vuoksi sen muistan. Muita ei heti tule edes mieleen.
Mäkin haluan tuommoisen paidan :)
Vierailija kirjoitti:
Mä jäädyin kun kysyttiin, että mikä on sun nollatoleranssi. Anteeksi mikä?
Niin, että mitä et siedä tippaakaan. Paskanjauhanta, myöhästely, valehtelu...?
Niinkuin ihmisillä yleensä olisi jokin erityinen "lempisitaatti." Yhtä relevanttia olisi kysyä haastateltavalta "mikä on lempiruokasi?" Huoh näitä... Haastattelija tässä mokasi ap, et sinä. :D Tsemppiä työnhakuun!
Terkuin rekryfirman täti :)
"Last night I dreamt of San Pedro"
Madonna
Mä jäädyin kun kysyttiin, että mikä on sun nollatoleranssi. Anteeksi mikä?