Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämänlaatu`si nyt parantunut, kun kuljetat juomapulloa joka paikkaan ja otat huikan kesken oppitunnin tai ostarilla?

Vierailija
02.02.2017 |

Voi veljet, kyllä tekee hyvää ottaa se vesiryyppy. Namskutarallaa!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sitten tekee jos ostarilla tai tunnilla tulee jano? Kärsii janoisena ja kiukkuisena? Minä kaivan mieluummin vesipullon laukusta :)

Vierailija
62/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotenkin uusi juttu? Muistan kun 2003 tai jotain, poikaystävä ja sen kaveri (ei tosiaankaan järkevästi) naureksi, että luennoilla pitää aina joillain ärsyttävillä muijilla olla vesipullo. Saakeli, jokaisella on omat syynsä kantaa tai olla kantamatta vesipulloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, päätä särkee paljon harvemmin kun muistaa huolehtia nesteytyksestä. Ja kerralla juotu iso määrä tulee vain läpi, juju on juuri siinä että vettä hörppii usein mutta pieniä määriä kerrallaan.

Vierailija
64/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä sitten saakin ongelman :D Miten ap edes huomaa tuollaisia asioita, saati että jaksaa aloittaa aiheen siitä? Käsittämätöntä,mene töihin! Edes vapaaehtoistöihin, niin saat muuta mietittävää kuin toisten vedenjuonti.

Vierailija
65/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Päänsäryt ja vatsakivut on kadonneet. En erota nälkää ja janoa, joten ennen siihen janoon tuli syötyä jotain. Hiki ei haise enää järkyttävälle ja finnit on vähentyneet. En muista juoda vettä ilman sitä juomapulloa.

Vierailija
66/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jano vähän väliä. Siks mulla on aina vesipullo käsilaukussa. En ees tiiä mistä se johtuu, oon lapsesta asti juonu litratolkulla vettä päivässä. Munuaiset on kunnossa.

Vierailija
67/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kantanut vesipulloa mukana kaikkialle jo yli 15 vuotta. Muutaman kerran kun on jano yllättänyt pahassa paikassa niin oppinut arvostamaan vesileiliä.

Joo sinäpä sen sanoit, täähän oli juttu jo joskus 2004. Onko ilmiö nyt urheilubuumin melskeissä tullut takaisin?

Vierailija
68/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jotenkin uusi juttu? Muistan kun 2003 tai jotain, poikaystävä ja sen kaveri (ei tosiaankaan järkevästi) naureksi, että luennoilla pitää aina joillain ärsyttävillä muijilla olla vesipullo. Saakeli, jokaisella on omat syynsä kantaa tai olla kantamatta vesipulloa!

Tähän lisättävä, että yleensä vettä veteli tuolloin juurikin ne poikkiksesi mainitsemat tytöt. Meidän koulussa 'pahistytöt'. Ne jotka poltti röökiä. Sain kuulla, että röökaaminen kuivattaisi suuta. Onko näin?

Kyllä se lipittely on varmaan ihan hyväksi, mutta itse luulen sen liittyneen tuohon poltteluun.

Vierailija
69/79 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kymmenen vuotta ja vesipullot on unohdettu ja tilalla on joku uusi  muoti jota ilman ei voi elää ja josta vesipulloihmiset touhottavat tärkeinä. Vesipulloa muistellaan kuin kasarin olkatoppauksia.

Vierailija
70/79 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluttako sitten pitäis juoda että ois jotenkin hyväksyttävämpää?

Vierailija
71/79 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joillakin meistä on katsos terveyden kanssa erilaisia vaivoja ja kehomme tarvitsee vettä ehkä tavallista enemmän. Itsellänikin kroppa kuivuu lääkitysten takia ja jatkuva jano ei ole mukava tunne. Ottamalla vesipullon mukaan voin juoda siitä tarvittaessa. Kyse ei ole muodin mukaan kulkemisesta millään tavalla. Kannattaisi joskus ajatella asioita vähän laajemmin.

Vierailija
72/79 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joillakin meistä on katsos terveyden kanssa erilaisia vaivoja ja kehomme tarvitsee vettä ehkä tavallista enemmän. Itsellänikin kroppa kuivuu lääkitysten takia ja jatkuva jano ei ole mukava tunne. Ottamalla vesipullon mukaan voin juoda siitä tarvittaessa. Kyse ei ole muodin mukaan kulkemisesta millään tavalla. Kannattaisi joskus ajatella asioita vähän laajemmin.

Miten pysyit elossa siihen saakka kunnes pullon kanniskelusta ja lipittämisestä tuli muoti?

Vierailija
73/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pysyit elossa siihen saakka kunnes pullon kanniskelusta ja lipittämisestä tuli muoti?

Osaatko lukea? Asialla mitää tekemistä jonkin muodin kanssa.

Vierailija
74/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on selityksiä enemmän kuin Tauskin elämänkerrassa. Sosiaalinen liikahikoilu mitvit? 😅

Vierailija
75/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on selityksiä enemmän kuin Tauskin elämänkerrassa. Sosiaalinen liikahikoilu mitvit? 😅

Kaikilla vesipullon kantajilla tässä ketjussa on joku ruumiillinen poikkeavuus. Mikäli samalla prosentilla sama tauti vaivaa muitakin pullonkantajia, niin suomalaiset ovat kauhean sairaalloisia.

Vierailija
76/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nykyään yleensä vesipullo mukana, joskus jopa ihan vain kauppareissulla. Ihmettelen miten ennen selvisin ilman vesipulloa, kun nykyään olisi aika ahdistavaa lähteä pitemmälle ilman vettä, kun tulee jano aina jossain välissä.

Elämänlaatuni ei varmaan ole parempi, jos kerran olen siitä vesipullosta niin riippuvainen, mutta johtuukohan "huonompi" elämäni vesipullosta vai olisiko elämäni vieläkin huonompaa ilman mukana olevaa vesipulloa...

Apua, onkohan minulle kehittynyt vesiaddiktio?

(Jotenkin tulee tästä mieleen "huulirasvariippuvuus": kun ottaa tavakseen huulten rasvaamisen, tuleeko tunne kuivista huulista entistä tutummaksi?)

Mulla on nuo molemmat riippuvuudet! Huulirasvasta pääsemässä kyllä eroon, jo viikko ilman ja huulet paremmat kuin moneeeen vuoteen!:D Vedestä en edes halua eroon, vaikka sitä tuleekin juotua jopa kuusikin litraa päivässä.. Kuitenkin hyvä olo:)

Vierailija
77/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla vesipullon kantajilla tässä ketjussa on joku ruumiillinen poikkeavuus. Mikäli samalla prosentilla sama tauti vaivaa muitakin pullonkantajia, niin suomalaiset ovat kauhean sairaalloisia.

Missäköhän nää kuivuvaruumiset ja sosiaalisesti liikahikoilevat työskentelevät? Toivottavasti eivät ydinvoimalatarkkailijoina tai rekkakuskeina. Kun jano iskee....

Vierailija
78/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa muovipulloissa on käytetty materiaalissa kaikenlaisia pahmentimiä, väriaineita, UV-suoja-aineta, jotka liukenevat juomaan ja kerääntyvät elimistöön ja aiheuttavat muutoksia hormonitoiminnassa tai pahimmillaan syöpää. Itse kanniskelisin juomani lasi- tai teräspullossa.

Vierailija
79/79 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannutkaan tällaista muotia. Itse olen kantanut vesipulloa n. 17 vuotta, eli siitä asti kun menin yläasteelle. Tuolloin koulumatkani piteni reilusti, ja tuli muutenkin mentyä enemmän missä milloinkin, ja oli vaan kätevämpää pitää vettä valmiiksi mukana. Sitä ennenkin oli tapana ottaa juotavaa mukaan, jos oltiin kavereiden kanssa pitkään menossa esim. uimarannalla, majaleikeissä tms. Olen aina juonut paljon vettä, koska minulle tulee herkästi jano ja kurkkuni kuivuu ikävästi. Isäni juo myös paljon vettä, että onkohan sitten isältä opittu tapa vai geeneissä perittyä, en tiedä.