Hävettää viedä lapsi treeneihin!
Meillä on uudenkarhea audi-maasturi. Kyllä hävettää niiden muiden vanhempien autot, kun enemmistöllä on joku vanha toyota. Tunnen sen kateuden ja ärsyttää se miten minun autoani katsellaan. Miksi pitää olla niin kateellinen? Tehkää töitä jos ei oma auto miellytä!
Kommentit (13)
Ostakaa tekin kakkosautoksi joku vanha romu, jos kerran rahaa on.
Kehtaat taas viedä lapset treeneihin.
Tai jos oikein haluat köyhäillä, laita lapset julkisilla harjoituksiin. Siitä saavat toyota-perheet puheenaihetta.
Ajatteles ap, kun lapsesi imee proletaarihikeä sisuksiinsa, mikä vahinko siitä hänelle syntyykään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on uudenkarhea audi-maasturi. Kyllä hävettää niiden muiden vanhempien autot, kun enemmistöllä on joku vanha toyota. Tunnen sen kateuden ja ärsyttää se miten minun autoani katsellaan. Miksi pitää olla niin kateellinen? Tehkää töitä jos ei oma auto miellytä!
Se Audi ei ole sinun rahoillassi ostettu, lunttu. Kun tulet kotiin, niin otat suikkiin ja sytytät sikarin sekä kaadat lasillisen viskiä minulle.
T: miehesi senkin lompakkoiilimato
Vien jalan tai polkupyörällä, joten ei ole ongelmaa. Aina jaksan ihmetellä, kun jotkut nostavat autonsa esille, kun itselleni on samantekevää, että millä he liikkuvat, kunhan auto ja sen kuljettaja ovat turvallisia liikenteessä. Sekin on outoa, kun jotkut perustelevat, miksi tulivat kävellen, että siihen täytyy oikein olla syykin. Haloo, ihmisellä on kaksi jalkaa, joten miksi ei kävelisi? Haen lapsen treeneistä, koska pimeällä ja kun on vähemmän kulkijoita,on turvatonta liikkua yksin. Autolla pidemmät matkat.
Ymmärrän tuskasi. Meidän tytär harrasti hetken kansantansseja ja aina oli audi hevosenpaskassa.
Sä oot säälittävä, hommaa selkäranka ja vaihda Ladaan jos sulla ei itsetunto kestä sun auton saamaa huomiota. Ärsyttää tuollaiset vinkujat, vaikka trollihan sä ootkin.
Miksi sinun pitää välittää muiden mielipiteistä. Varsinkaan kun ne ovat vain mielikuvituksesi tuotetta. Niillä muilla on parempaa käyttöä rahoilleen kuin joku hikinen Audi, joka kaiken päälle on karhea. Mukavampi siellä sileässä Toyotassa on istuskella.
Jaxuhali! Mulla on se vanha Toyota :)
Koko ajan yritän tehdä töitä, mutta kitsas pomo ei suostu antamaan audia palkaksi. t. se tyytymätön toyotakuski
Ole ystävällinen, huomaavainen ja lämmin henkinen muille vanhemmille ja lapsille.
Ethän ole ylpeä, kova ja lesottaja.
Minulla on vähän sama tilanne mennä Audilla jumppaan. Olen huomannut muiden jumppaajien katselun. Matkaa on reilut 20 km suuntaansa ja henkilöautoon hyppään, en isännän pakettiautoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää välittää muiden mielipiteistä. Varsinkaan kun ne ovat vain mielikuvituksesi tuotetta. Niillä muilla on parempaa käyttöä rahoilleen kuin joku hikinen Audi, joka kaiken päälle on karhea. Mukavampi siellä sileässä Toyotassa on istuskella.
Aja joskus Audilla, niin tiedät miten ihana sillä on ajaa. Ilmastointi ja vilkut toimii :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aja joskus Audilla, niin tiedät miten ihana sillä on ajaa. Ilmastointi ja vilkut toimii :)
Minäpä tulen kokeilemaan ajamista sillä sinun Audillasi. Sinua ei varmasti haittaa, ettei minulla ole ajokorttia. Kortillahan sitä autoa ei kuulemma ajeta
No onpas paljon ongelmia yhdellä kertaa. Hävettää muiden autot ja ärsyttää muiden kateus. Voimia.