Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämänlaatu`si nyt parantunut, kun kuljetat juomapulloa joka paikkaan ja otat huikan kesken oppitunnin tai ostarilla?

Vierailija
02.02.2017 |

Voi veljet, kyllä tekee hyvää ottaa se vesiryyppy. Namskutarallaa!

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teitä muita ärsyttää, jos joku muu juo vettä? Olkaa juomatta, jos ette halua.

Vierailija
22/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos en kuljettaisi, olisin jatkuvissa ongelmissa terveyteni vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet ei roikota? Heidän iho hehkuu ihan ilman 😅 eivätkä puheasiakastapaamissa tarvitse suun kostuketta ja atooppinen pissavaiva on naistenvaiva? Matkalla jkl-hki luennolle vain nainen tarvii ryyppyä? Eivätkö naiset löydä vesipisteitä ja lavuaareja? Lääkepilleri jää jumiin kurkkuun vsin naisilla?

Vai olisko ihan rehellisesti jotain juttamuotia tämäkin?

Vierailija
24/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä arvannut että jotakuta voisi ärsyttää kun joku toinen kantaa mukanaan vesipulloa ja vielä kaiken lisäksi kehtaa siitä juoda! Huhhuh. :D :D

Kyllä, yleensä kannan vesipulloa mukana. Jos en muista ottaa niin sitten on pakko köydä ostamassa jostain kun tulee niin jano jossain vaiheessa.

Ja kyllä, elämänlaatuni on parantunut kun juon säännöllisesti vettä: ei päänsärkyä, iho pysyy hyvänä, ei sellaista väsynyttä ja nääntynyttä oloa mikä oli ennen "normaali" olotilani. Todellakin juon kun keho sitä vaatii, ei kiinnosta jos se jonkun mielestä on jotenkin noloa. :D

Vierailija
25/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on lääkäri sanonut, että minun täytyy juoda enemmän, koska minulta on poistettu osa suolistosta. Jos tämä ärsyttää muita, niin se on heidän ongelmansa.

Vierailija
26/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on lääkäri sanonut, että minun täytyy juoda enemmän, koska minulta on poistettu osa suolistosta. Jos tämä ärsyttää muita, niin se on heidän ongelmansa.

Miksi?

Vierailija
27/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tämmöinenkin voi ärsyttää?

Vierailija
28/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Iltapäivisin piinannut päänsärky on poissa!

Vierailija
29/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän monta kertaa samaa vesipulloa ja juon, koska on jano! Ja haluan säästää rahaa, siksi pullo on mukana. Ap on typerys. Ja ei, en tee muodin takia. Mitä ihmettä se sulle kuuluu, katso pois, jos tulee noin katkera ja ivallinen olo. Ja yksi välikommentoija siellä, joka taas korostit ikääntyvän naisen rumuutta, (jälleen kerran se pitää vetää mukaan keskusteluun) niin HV! Kyllä todellakin miehet ikääntyy, mutta jotkut, yllättävän monet ovat sellaisia k*rpäkukkoja, että luulevat olevansa iättömiä ja komeita, 25 vuotta nuoremman näköinen vielä 50+-vuotiaina.

Vierailija
30/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei roikota? Heidän iho hehkuu ihan ilman 😅 eivätkä puheasiakastapaamissa tarvitse suun kostuketta ja atooppinen pissavaiva on naistenvaiva? Matkalla jkl-hki luennolle vain nainen tarvii ryyppyä? Eivätkö naiset löydä vesipisteitä ja lavuaareja? Lääkepilleri jää jumiin kurkkuun vsin naisilla?

Vai olisko ihan rehellisesti jotain juttamuotia tämäkin?

Kyllä meillä on töissä näitä miespuolisia vedenlitkijöitäkin.

Vierailija
31/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä miltä munuaiskivet tuntuu, mutta veikkaan, että heikentävät elämänlaatua ainakin hetkeksi. Käyttämäni lääkkeen pakkausselosteessa neuvotaan juomaan päivän aikana paljon vettä, ettei niitä pääsisi muodostumaan. Näin olen toiminut, eikä kiviä ole vielä ilmaantunut. Kivaa myös, että on juotavaa mukana jos iskee muuten vaan jano. Ei se synti ole. Tai kenenkään toisen asia.

Vierailija
32/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ärsyttävää tässä on? Voiko joku kertoa?

Vierailija
33/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta tuhlasitte elämästänne ennen kuin tajusitte alkaaa juomaan vettä?

Vierailija
34/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla alkaa helposti heikottamaan ja pyörryttämään jos en ole juonut vähään aikaan, veden juonti piristää selvästi ja parantaa oloa.

Vierailija
35/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kiitos kysymästä.

Vierailija
36/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tää on sulle ongelma, koska?

Mulla on työ, jossa suhaan asiakastapaamisissa ympäri kaupunkia, joten totta helvetissä mulla pitää olla vesipullo, jos jano yllättää! Muutenhan mä olisin koko ajan ostelemassa 2 euron vesipulloja R-kioskilta.

PS. en oo ikinä juonut janoon mitään muuta kuin vettä. En maitoa, en mehuja (paitsi satunnaisesti ehkä kylässä tai itsetehtyä mustaviinimarjamehua, jos jollakulla on sellaista tarjota mun pakastimeen) enkä varsinkaan mitään limuja tai energiajuomia tai muita vastaavia litkuja. En edes lapsena. Ja kiitos kysymästä, mun iho on niin upea, että saan jatkuvasti siitä kehuja.

Ot, mutta mua ärsyttää tällaiset jutut missä oletetaan että ihon kunto riippuu syömisistä/juomisista, kun itselläni on akne ja syön todella terveellisesti enkä juo limuja tms, vettä juon ihan vähintään 2l päivässä. Eipä se vaikuta tähän pizzanaamaan mitään. :(

Vierailija
37/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiinko Sinkkuelämää-sarjassa vettä pullosta vähän väliä vai mistä muoti tuli Suomeen?

Vierailija
38/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

palokunta vois myös tullaaaaaaa...............................

Vierailija
39/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut jaksaa valittaa jopa toisten vedenjuonnista ja luulla sitä muoti-ilmiöksi? Jano tuntuu kamalalta ja olen kantanut vesipulloa mukana vuodesta 2010, kun aloitin lukion n. tunnin matkan päästä kotoa ja usein jäin vielä koulupäivän jälkeen töihin samaan kaupunkiin. Tosi kiva ois ollut ostella jotain limuja joka päivä matkoja ja välitunteja varten... 

Nykyään asun aika lähellä yliopistoa, mutta vesipullo kulkee päivittäin matkassa. Pullon mukana kuljettaminen on huomattavasti miellyttävämpää kuin janosta kärsiminen. 

Vierailija
40/79 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Turun vesijohtovedellä täytetty Evianpullo se kaunistaa hautausmaallakin!