Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 MAALISKUISTEN viikonloppu (pe-su) <3

17.03.2006 |

Kuten huomaatte, täällä ollaan edelleen. Supistuksia tulee ja menee, mutta se säännöllisyys ja " viimeinen" terä puuttuu, eli sitä odottelen. Mies on ihan täpinöissään, ei oikein uskalla kysyä mitään, mutta " vahtii" mun jokaista liikettä/ilmettä kuin haukka, suloista:)

Yön sain nukuttua ihan hyvin ja ulkona aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta, joten mieli pirteä. Viikonlopuksihan sitä on luvattu lumisadetta, joten silloin " joutaisi" noin niinkuin säiden puolestä lähteä synnyttämään:).

Toivottavasti saadaan paljon uusia vauva uutisia pinoon viikonlopun aikana,

palaan myöhemmin, nyt aamupuuron keittoon,

Maisa 38+6

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht sama tilanne ollut kun sulla sen turvotuksen kanssa ja kiloja on nyt tullut 17, eli toivoa siis on vielä saada nää ylimääräiset pois ja suht nopeassakin aikataulussa..

Mellu

Vierailija
42/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut lähtöä viime yönä vaikka kuinka niin luulin ja toivoin, hööh! Ehkä meiän on Katjuskan kanssa tarkotus kuitenkin synnyttää ne itsepäiset oinaat tänne maailmaan... :D Hmm.. nyt on taas aamu ollut niin hiljaiseloa vatsassa, että olen saanut jopa nukutuksikin toosi pitkään ja hyvin. On se kumma, kun ei ne 3 kuuluista S:ää tunnu toimivan! :(

Harmi kun aurinkokin meni jo pilveen, kohta vissiin lunta tulla tupruttaa.. Sais vaan jo se kevät tehdä pikkuhiljaa tuloaan. Täytyy tästä ruveta kokeilemaan taas vaihteeks siitä Siivousta! ;)

Päivänjatkoja kaikille masukkaille ja vauvansa jo lunastaneille!! :) Hyvää kannattaa odottaa.........

Tuuteli 41+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten vuorossa vierailu polilla, kun kätilötätini sitä kerran vaati. Mitään hätäähän minulla ei ollut, mutta tädin mielestä piti päästä tarkastamaan kun Toukka liikkuu paljon eikä ollut kiinnittynyt. Noh, nyt saimmekin sitten paljon hyviä uutisia: kiinnittyminen on tapahtunut ja vauva köllii tukevasti rt:ssä. Sen lisäksi oli viikossa tapahtunut ihmeitä: kohdunkaula oli hävinnyt kokonaan ja -suu oli kahdelle sormelle auki! Lääkäri sanoikin, että voimme tavata hyvinkin pian uudelleen. Ähäkutti neuvolantädille pääsiäisineen! ;)

Nyt pitää sitten vissiin ruveta oikeasti asennoitumaan niin että vauva voi tosiaan tulla koska vaan. Jaiks. Sairaalakassi pitää varmaan pakata (tai ainakin tehdä pakkauslista) ja viimeiset rästihommat hoidella pois alta. Jänskää. Vaikka tosiaan olen jo innolla synnytystä odotellut, ei se vauvan tuleminen kuitenkaan kauhean konkreettiselta tunnu... Luulen että vauva-arki yllättää meidät kuitenkin vaikka olemmekin kamalasti yrittäneet valmistautua kaikkeen.

Niin, ja olihan meillä se toinenkin lääkärikäynti tänään - kissan silmäoperaatio nimittäin. Se meni hyvin sekin, ja nyt tuo raasu heräilee nukutuksesta. Aika surkeloksi on tytön vetänyt, takajalat ei toimi eikä silmät tarkenna... Vaan eiköhän huomenna jo ole entistä ehompi oma itsensä!

Nyt tarkkailemaan potilasta ettei se tunge päätään piiloihin, tipu sohvalta, tms...

Suhni & Toukka 38+1

Vierailija
44/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma muuttunut varsin talviseksi täällä meilläpäin, lunta tupruttaa ihan vaakatasossa, voihan video.

Onneksi kerkesi aamusella kun vielä aurinko vähän pilkisteli tehdä jäällä tunnin hiihtolenkin. Ihana rauha, siellä sitä sekä mieli että keho rentoutui. Kauppareissun heitinkin siihen päälle sitten apinan raivolla kun vähän otin pulttia miehen tyylistä hoitaa kotia/lue jättää kaikki hoitamatta(:

Eli jos synnytyksen alkamista edesauttaa äidin rentoutuminen, ei tule tänään kyllä lähtöä tänne suuntaan sen verran keittää edelleen....

Mutta kaikkille muille lähtöä " tekeville" toivottelen kovasti supistuksia.

Limatulppaa mulla ainakin edelleen irtoaa " aktiivisesti" , eli silloin torstaisen sisätutkimuksen myötä alkoi ensiksi ihan reilu verinen vuoto (mulla todella herkät limakalvot) ja edelleen tule sellaista punertavaa limaista vuotoa ja just esim sen hiihtolenkin jälkeen isompia määriä. Joten voipi näköjään tulla pidemmänkin aikaa ja oletan että samalla kohdunsuun tilanne kypsyy...

Kuopus syntyi muuten juuri näillä viikolla 39+0 eli jospas se pikkusisko sitten ottaisi heti kärkeen mallia isosta veljestään ja tekisi saman tempun. Olisi ihana saada sunnuntaivauva, he on kuulemma erityisen onnellisia lapsia.

Mies lähti just lasten kanssa ulos, minä suunnistan kohti saunaa. Jos vaikka sen jälkeen ehtisin nukkua päiväunet, jäi viimeyönä ihan omaa syytä unet vähän lyhkäsiksi kun jäin tuijottamaan telkkaria lähemmäksi yhtä ja aamulla ensimmäinen " kiljukaula" aloitti konserttinsa vähän ennen seitsemää.

Onnea kaikille nyytinhakumatkalle, supistuksia kaikille tasapuolisesti,

Toivottelee Maisa 39 tasan (viimeinen viikko pyörähtää käyntiin).

Vierailija
45/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Voi kun niin monella kuulostaa olevan synnytys ihan lähellä! Täällä ei minkäänlaisia oloja ja olen sitten niitä oireita alkanut odottelemaan, vaikka itselleni vannotin etten hermostu, vaikka la olis ja menis. Ja ei siis vielä ole edes ollut.

Saapas nähdä, milloin tämä vauva valahtaa ihan alas ja kiinnittyy, minäkin kävin tosiaan sen takia ultrassa, mutta kaikki pitäs olla ok. Välillä tuntuu ikävää vihlontaa tuolla alakerrassa, kun vauva tuntuu alaspäin puskevan itseään. Hyvä niin.

Toivottavasti SUHNIN kisu toipuu hyvin leikkauksesta!

ONNEA JÄLLEEN UUSILLE VANHEMMILLE, perässä koitetaan tulla...

Sauna olis lämmin, mutta eipä se ole tähänkään asti mitään aiheuttanut, joten tuskin tänäänkään. Eikä aamupäivän seksikään mitään tehnyt. Alkaa tuntua hassulta, että samoilla keinoin tätä mukeloa koitettiin laittaa alulle silloin 9kk sitten, kuin nyt saada ulostautumaan ;) No, ihan rauhallisin mielin vielä odotellaan kuitenkin.

Mukavat illan jatkot, onkohan täällä enää huomenna ketään kasassa? No eiköhän kuitenkin.

~cadavera&muru~ 38+6

Vierailija
46/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vapautettiin käymään netissä 1½ vuotiaan pojan ja tyttövauvan hoidosta klo 19 asti... Pikaiset kuulumiset.

Tyttö syntyi OYS:ssa maanantaina rv 39+4. Synnytys oli tosi nopea. Meillä on sairaalaan matkaa reilu 120km mut just ehdittiin. Mulla oli tullut säännöllisiä supistuksia vajaan tunnin ajan n. 7min välein. Yksikään supistuksista ei ollut kipeä, lähinnä vain mahan kiristymistä. Muutamana päivänä aiemminkin oli ollut vastaavia n. puolen tunnin ajan ja sitten loppuneet. Oli tullut siis jo tavaksi tsekata, jos tuli 2 supistusta peräkkäin, että mikä oli väli ja alkoi odotella seuraavaa.

No, soitin ambulanssin kun supistelua oli ollut sen vajaan tunnin. Sanoin josko lähdettäis, kun pitää tuota matkaakin ennakoida, oli sitten turha reissu tai ei. Ambulanssissa supistukset vähitellen tihenivät ja voimistuivat. N. 30km ennen Oulua laitettiin vilkut päälle ja kaupunkialueelle tullessa oli jo pillit päällä... Paareilla synnytysosastolle, supistuksia tuli koko ajan ja ne oli mielettömät. Käyrää saatiin vajaa 10min kun vaadin päästä viimein saliin ja sitä PUUDUTUSTA, tässä vaiheessa olin 4cm auki. Kun pääsin monien supistusten saattelemana aulan poikki saliin ja kiipeämään synnytyspöydälle, olin täysin auki. Ei kun ponnistamaan. Se helpotti kipua. Toinen karmea paikka oli pään syntyminen, tuntui että sitä ei saa läpi. Mutta tuli se sieltä, ilman episiotomiaa tai repeämiä. Syntyi ihana tyttö 48cm, 3180g. Nyt siis oli täysin luomusynnytys. Sairaalassa ehdin olla reilu puoli tuntia. Synnytyksen kesto I vaihe 3h35min, II vaihe 5min, III vaihe 10min. Molemmat voidaan hyvin ja ollaan jo kotona. Maitoa pulppuaa ja tyttö imee niin että rinnat soi.

Hyviä vointeja ja toivottavasti hieman, mutta vain hieman hitaampia synnytyksiä teille!

Niittyvilla ja tyttö 6pv.

Vierailija
47/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta just tulin ja nyt on miehen vuoro... näin sitä vauva-perheessä vuorotellaan :) No saapahan kumpikin olla siellä rauhassa, kun ei tarttee miettiä nukkuuko vauva vielä vai ei....

Vauva-arki lähteny ihan mukavasti käyntiin, en oo paljoo ehtiny kirjotella. Lueskellu oon kyllä melkein joka päivä!!!!

Poika on kiltti, tietenkii kilju-kaulailee välillä ;) Nukkuu öisin 3-4 tunnin pätkiä, ihan kivasti miusta.

Ilmavaivoja tuntuu olevan :( eikä oikein tiedä mikä auttais parhaiten- kokemuksia ?????

Rinnat kipuilee edelleen. Syötin jo paripäivää ilman rintakumia, mut tänään oli pakko ottaa taas käyttöön, kun kivut alko uudestaan :( Kylläpä miulla kestää pitkään ennenku tottuu....

Hormoonit jyllää ja aina välillä tulee itksekeltyä.... tänään viimeeks, kun noi tissit on niin kipeet taas !!!!!! Mies sitten puhui kärsivällisesti järkeä, että sit otetaan rintakumit taas käyttöön- turha sitä sen enempää kärvistellä, mutta kun haluis syöttää ilaman niitä.... mut ei auta, ehkäpä ne joskus tottuu....

mut nyt meen vähän syömään, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille !!!!

Fiona77 ja pikku-ukko 1vko5pvä

Vierailija
48/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus tosiaan hävisi mulla suunnilleen 2-3 päivää synnytyksestä. Kotona huomasin että mullahan on nilkat! Ja jälkeenpäin vasta tajusi, kuinka turvoksissa sitä tosiaan oli, siis ihan reisistä varpaisiin saakka! Kohta meen kokeilemaan, mahtuuko sormukset...

Nyt rupee imettäminen sujumaan ilman kipuja. Pari päivää on mennyt jo ihan mukavasti, enää ei satu. Toivottavasti fionallakin!

Viime yönä tyttö nukkui melkein kuuden tunnin pätkän heräämättä!

NapNap + tyttö 2vko

Vierailija
49/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]täällä sitä mennään pinjan kanssa samoissa päivissä. eilinen koko päivä menossa ja tänään oltiin ulkoilemassa myös, ei vaikutusta ainakaan vielä. joo, toisaalta lähisuvussa toi 10-12 päivää yli ihan normalia, joten ei hätiä. ennemminkin mua vaan mietityttää vauvan oikea koko, neuvolassa ovat arvioineet siroksi, mutta loppuaikoina väläytelleet että saattaa ollakin isompi ja piilossa tuolla sisuksissa..

käydään miehen kanssa varmaan vielä ulkona syömässä, mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

niin ja toivottavasti te kärvistelijät pääsisitte synnärille vaikka tässä ensi yönä. mä en usko että meille tulee vielä lähtö (ja sitten tietysti yllätytään ja vedet lorisee kohta tuonne sohvalle;)

Caddie ja Pirpana, rv 40+4[/color]

Vierailija
50/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan kaikille viime hetkiin. Noista ilmavaivoista että itse syön maitohappobakteereja ja vältän huonosti sulavia ruokia. Lisämaitoon laitan Cuplatonia kun yhtenä päivänä meidänkin neidillä oli vatsa kipeänä selvästi.

Mun synntyksestä sen verran että mulla tuli kerran aamulla vähän verensekaista limaa, siis tosi vähän. Hiljakseltaa supisteli ja vatsa oli löysällä. Klo 10 sanoinkin hammaslääkärissä että eiköhän tämä viikonloppuna synny. Illalla oltiin 20 aikoihin äidin kanssa lenkillä ja silloin tulikin jo pari kipeämpää supistusta jotka saunassa loppuivat. Tosin ne pahenivat sitten saunan jälkeen hetkeksi.

Mutta just ennen veden menoa klo 00.07 ajattelin meneväni nukkumaan kun mies nukkui jo. Sit vaan kuului poks ja vettä tuli ihan valtavasti. Samalla alkoi supistuksetkin kunnolla. Puin päälle ja vettä tuli uudelleen ihan valtavasti. Taas vaatteiden vaihto ja taksilla Jorviin. Taksissa vettä tulikin sitten lisää. Mihen takki ja oma takki pepun alla ja vaatteet kuitenkin märkänä nilkoista vyötärölle. Taksi peri siitä sotkusta 40e >:(

Jorvissa olin 4cm auki mutta vauva sydänäänet kävivät joka supistuksella tosi alhaalla. Jossain alle 70. Sen vuoksi en voinut mennä suihkuun enkä haaveilemaani ammeseen. Synnytys huoneeseen mennessä kätilö sitten sanoikin että voit ponnistaa koska haluat kunhan ensin kerrot että hän ehtii ottamaan kopin. Tosin vauva pää oli näkyvissä ja mua ei ponnistuttanut yhtään. Jotenkin sitten pungersin hänet ilokaasun voimalla kuitenkin 2 minuutissa jakkaralla ulos kun klo oli 02.47. Se tapahtui niin äkkiä ettei toinen kätilö edes ehtinyt paikalle.

Synnytys oli tosi nopea ja helppo mutta kivulias. Nyt kaikki ok. Rinnanpäät on parantuneet, neiti nukkuu hyvin, tosin joudutaan edelleen herättämään syömään ja mulla on enää 1,5kg lähtöpainoon jäljellä =) Mutta raskasta silti on tottua valvomiseen ja isonveljen sopeuttamiseen uuteen tulokkaaseen. Rutiinit on ihan haussa vielä.

Olipas omaa napaa oikeen kerralla ja nyt neiti jo kutusuukin syöttöhommiin. Toivotaan että monta vauvaa syntyy nyt viikonloppuna. Mä käyn joka päivä kurkkimassa pinoa jokos on uusia tulokkaita ilmestynyt

M ja neiti 1vko

Vierailija
51/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä tarvii olla, ku muutaman tunnin pois niin kauhee lista synnyttäneitä...onnea uusille vanhemmille! Tosi nopeita synnytyksiä tuntuu olevan kaikilla.

Mulla tuntuu vatsanahka niin kireeltä ja särkevältä ja odotan kokoajan millon tulee eka repeämä;=( Muutoin ei mitään tuntemuksia mihinkään.

Huomenna taas katotaan ketkä meistä on vielä koossa. Heh minä ainakin.

40+4

Vierailija
52/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa tulla tälle mammalle lähtö... Muutaman tunnin on tullut supistuksia ihan säännöllisesti ja koko ajan kipeempinä. Esikoisen aikana alkoi samalla lailla supistelemaan ensin lievästi selästä ja sitten siirtyi vatsaan. Nyt sattuu jo vatsasta supistuksen aikana. Väliä on n.5-7 minuuttia ja kestää kyllä varmaan 2 minuuttia. Vielä muutaman tunnin ajattelin kärvistellä ja kattella tilannetta. Mitään vuotoja ei ole tullut enkä ole tulppaakaan bongannut, sama juttu oli siis myös ekassa synnytyksesä.

Pidetään peukkuja et pääsen hommiin, muuten täällä on aamulla yks tosi kiukkuinen äiti-ihminen...

Kati 41+6

Vierailija
53/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä on muitakin yliaikasia. En oo päässyt hetkeen aikaan nettiin, kun kotikone simahti, ja kirjastoon en ole viitsinyt mennä. Täällä sitä vielä kärvistellään. Supistuksia on ollut jonkun verran iltaisin, mutta aina ne muutaman jälkeen lopahtaa. Päivisin ei sitten mitään tuntemuksia olekaan, paitsi että masu alkaa jo painaa. Tähän mennessä mammaloma on sujunut tosi nopeasti, mutta nyt alkaa odottavan aika olla _pitkä_. Kiva kuulla että kohtalotovereita löytyy!

Onnea kaikille, jotka ovat vauvansa jo saaneet!

Bertta 40+4

Vierailija
54/66 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aika kortilla nykyään, eipä juuri ehdi nettiin. Täällä sitä silti ollaan ja yritetään seurailla teidän kuulumisia. Onnea kaikille synnyttäneille! Koittakaahan muutkin jaksella vuoroanne odotellessa, vaikka kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, että vaikeaa se joskus on!

Kateellisena luen vauvoista, jotka nukkuu seitsemänkin tunnin pätkiä. Meidänkin poikasella kyllä on unenlahjat ihan hyvät, mutta vieläkin pitää sitä suunnilleen kolmen tunnin välein herättää syömään, kun maanantaina neuvolassa vielä vähän puuttui syntymäpainosta. Toivottavasti ensi maanantaina saadaan jo lupa nukkua niin pitkään kuin vauvaa nukuttaa... Haukotus...

Joku taisi kysellä painon putoamisesta synnytyksen jälkeen. Mulla tuli raskausaikana noin 10 kg ja nyt kun vauva on pian 2 viikkoa, on multa tippunut jo 7 kg. Eiköhän ne loputkin 3 kg karise ihan itsekseen (toivossa on hyvä elää...), kun tähänkin asti on tippunut noin joutuin vaikka on tullut syödyksi kaikenlaista ei kovin kevyttä: pitsoja, suklaalevyjä, tölkkikaupalla alkoholitonta olutta, monenlaisia juustoja, munavoita ja järkyttävä määrä pullaa joka ainoa päivä. Synnytyksen jälkeen kyllä alkoi sellanen vessarumba että tais poistua nestettä aika tavalla. Nyt vessassa käynti on jo vähentynyt, mutta vieläkin hikoilen paljon enemmän kuin yleensä.

Taidan nyt olla fiksu ja mennä nukkumaan, kun vauva nukkuu. Kaks ja puoli tuntia niin pitäs muka se taas herättää, voihan rähmä! Ei mua esikoisen synnyttyä kukaan käskenyt herättää sitä syömään, onkohan tää joku uus muoti vai unohtiko ne vaan silloin sanoa? Hyvin se esikoinen söi ja kasvoi herättelemättäkin, mutta täytyy kai nyt silti noudattaa noita ohjeita mitä on sairaalasta ja neuvolasta annettu. Vähän vaan iskee välillä motivaatiopula.

Joo, ja tänään mies kävi ostamassa vauvalle vaunut (ei oltu ainakaan liian ajoissa liikkeellä!) kun huomenna on kaks viikkoo täynnä ja saatas mennä uloskin. Yritin kysellä jo ennen neuvolasta, etteikö sitä kuitenkin vois jo mennä ulos, mutta käskivät odottaa kunnes vauva on kaksi viikkoa. Tulipa nyt sitäkin ohjetta sitten noudatettua...

Ja nyt nukkumaan!

Vierailija
55/66 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä muhun on mennyt, kun nyt äitiyslomalla oon heränny joka aamu tosi aikaisin. Eipä oo tällaista ilmiötäkään ennen ollut!

Oi ihanaa, Katjuska on tainnut viimeinkin päästä tositoimiin! JESSSS! Olipa ihania uutisia! Saapi nähdä ketä muita tänä aamuna jättää ilmoittautumatta, toivottavasti mahdollisimman moni.

Taas oli monta uutta vauvansa hakenutta, paljon onnenhaleja teille kaikille! :)

Sitten omaa napaa... Mun tilanne tuntuu rauhoittuneen. Supistuksia ei enää tuu ku harvoin. Vauva liikkuu tosi ihanasti vatsassa. minkäköhän kokoinen ja näköinen kaveri sieltä on tulossa?! Viime yönä heräsin pariin supistukseen. Niin voimakkaita ei oo varmaan vielä ollutkaan. Mutta siinä se, muihin en juurikaan edes herännyt. Ja kuvitelkaa, vessassakaan en käynyt kertaakaan!! Takana siis hyvin nukuttu yö.

Tänään olis tarkotus mennä katsoon Iskun lentopallopeliä ja ehkä kutsua yks lapsiperhe (kaverit) meille kylään. Nyt taidan mennä aamupalalle ja aamulehden kimppuun. Leppoisaa sunnuntaita kaikille! :)

Maarge 40+1

Vierailija
56/66 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa lohtu on se, etten ole yksin. =) Toivon kyllä minäkin, ettei Katjuskan ja muiden 41+ viikkolaisten tarvitsisi enää tänään ilmoittautua.

Eilen oli täälläkin ensimmäistä kertaa säännöllisiä supistuksia koko aamupäivän, mutta sitten ne illan tullen tietysti loppuivat. Myös vatsa toimi erinomaisesti ja ajattelin jo, että joko sitä pääsisi hakemaan omaa nyyttiään. Mutta ei. Tänään ei taas ole tietoakaan supistuksista, joten vielä taidan joutua raahaamaan itseni sinne neuvolaan, vaikka olen vannonut jo viimeiset kolme kertaa, etten siellä enää masuani näytä... =).

Kyllä selkeästi odottamista pahentaa se, että esikoinen syntyi 40+2 viikolla, joten tottahan sitä oletti että tämä kaveri tulee samalla aikataululla. Joopa joo.

Pitää taas tänään lähteä kävelylle, jos se vaikka avittaisi kohdunsuun avautumista. Eilen illalla kun kävin koiran kanssa lenkillä, oli ensimmäistä kertaa kävely vaivalloista ja hidasta. Aikamoinen näky taisin olla vaappuessani pitkin pimeitä katuja. =)

Supistuksia niitä kaipaaville (ei vähiten itselleni) ja onnea taas kaikille nyyttinsä noutaneille!

AliisaS + Edvard rv 40+6

Vierailija
57/66 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Coral]Viime yönä taas supisteli jonkin verran, mutteui mitenkään lähtölähellä-tyyliin. Viiden jälkeen en enää oo unta saanut, kun sillon alko masussa ihmeellinen punkeminen tuonne alaspäin ja supistelikin aika tiuhaan. Limaa lorahtelee housuihinkin asti, kun eilen vielä tuli vaan pyyhkiessä. Rupee pikkuhiljaa kärsivällisyys loppumaan tähän odotteluun... just mies sanoi, että tässä nyt varmaan mennään vielä kaksi viikkoa ylikin... ei paljon naurata!

Vieläkö [b]Pinja[/b] joutuu kärvistelemään? [b]Katjuska[/b] se sitten pääsi tositoimiin vihdoinkin... ONNEA vielä kerran!

Nyt meen uudestaan nukkuu...

-Monkey ja mosse rv. 39+4-

Vierailija
58/66 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi hirmuisesti onnea nyyttinsa hakeneille :) Toivottavasti MONKEY, PINJA ja muut olisivat pian jo tositoimissa myos...

FIONA, meilla kanssa ongelmana ilmavaivat. Tai siis paivat ja alkuyo menee tosi hienosti, mutta noin 2-3 aikaan yolla tytto alkaa vaantelehtia ja ahkia. Ei itke kuitenkaan, mutta ihan selkeasti on paha olla. Aamulla heti kun on saanut kakattua, niin on taas rauhallinen. En tieda mika sitten auttaisi tuohon aamuoiseen..

Muuten kaikki todella hienosti, ja todella nautin tasta vauvanhoidosta ja uudesta ajasta elamassa. Joku kyseli painosta, ja mulle tuli yhteensa kanssa se 16kg, josta viela 7 kiloa jaljella. Ihanan kevyt olo, vaikka en ole koskaan ollut nain lihava, siis lukuunottamatta raskaus aikaa!!! Tuntuu kuitenkin etta masu nayttaa pienmmalta joka aamu heratessa, ja uskon etta kiloista paastaan suht nopeaan.

Sektio haava on parantunut todella hienosti, eika oikeastaan ole enaa edes kipuillut.

Mutta nyt on mentava, neiti herasi ja vaatii huomioita!

Browniette ja tytto 10 vrk

Vierailija
59/66 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen heräs 02 kuumeisena (ei oo ikinä ollu kipee) ja ite valvoinkin sit loppu yön tytön vääntelehtiessä ja turistessa vieressä;=(

Sit aamu alko tylsästi, kun Kimi joutu heti keskeyttää Formulat ja Rosberg perään. On muutenkin ihan järkyttävän kypsä olo, kun käynnistykseen vielä viikko aikaa. Miten ihmeessä sen jaksaa?

Eilen kävelin Bauhausissa varmaan kilsan sellasia 5 cm askelia, kun sattu niin paljon. Ei oo hauskaa enää.

Ainoa iloinen asia on, että KATJUSKA SYNNYTTI!!! Voi miten sitä voi olla toisen puolesta onnellinen.

Huomenna mullakin neuvola, johon EN haluaisi enää mennä. Lisäksi, kun ei siellä ikinä selviä mitään. En oo lääkärissä ollu 34 viikon jälkeen, joten täyttä arvailua kaikki. Painoarvioo ei oo tehty jne.

Tylsä sunnuntai edessä. Kuumeisen, mutta touhukkaan tytön kanssa pitää olla vaan sisällä. Kivaa päivää muille!

Pinja 40+5

Vierailija
60/66 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, aamupäivää ;) Kohta kaksivuotias esikoistyttö huolehtii siitä, että päivä alkaa aina siinä seitsemän aikaan...

Minä olen seurannut teitä muita maaliskuisia aina siitä kesäisestä plussasta asti, mutta vasta nyt uskaltaudun kirjoittamaan. (Jos sitä listautumista ei lasketa.) Esikoisen syntymän aikoihin seurailin paljonkin tätä palstaa ja joskus kirjoittelinkin. Tämä maaliskuisten porukka vaikuttaa kuitenkin niin mukavalta, että eiköhän tällainen myöhäinenkin huolita mukaan?

Olo on hyvä, joskin odottava. Malttamattomuus tavata tämä uusi tulokas kasvaa hetki hetkeltä, mutta olon puolesta ei vielä ole kiire. Esikoinen syntyi 37+1, joten valehtelisin jos väittäisin, etten ole odottanut synnytystä jo muutaman viikon ajan...

Tsemppiä odotukseen ja onnea vauvantuoksuisille!

Nonna 39+4