Ensimmäinen kimppa
Olemme keski-ikäinen naimisissa oleva pariskunta molempien fantasioissa mukana olisi vieras mies. Kimppa seksistä on vähä puhuttu. Olemme kokemattomia tässä asiassa.
Olisi kiva kuulla asiaalisia kommentteja ja vinkkejä ihmisiltä jotka ovat harrastaneet kimppa seksiä. Miten otitte parisuhteen huomioon ongelmien välttämiseksi ennen ja jälkeen? Mitä vaatimuksia oli vieraalle miehelle? Mistä haitte seuraa? Vieras mies mitä pariskunnan kannattaa ottaa huomioon? Muutenkin vinkkejä hyvistä ja huonoista kokemuksista?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Kommentit (5)
Ottakaa varattu mies, joka liikkuu salaa niin ei jää nurkkaan pyörii. Tavatkaa julkisella paikalla ja jutelkaa tutustuaksenne ensin. Nainen valitsee miehen, joka häntä miellyttää ja kiinnostaa. Ilman kiinnostusta ei synny kipinää seksitouhuihin. Mies olet mukana vasta toisella tai kolmannella kerralla, jotta nainen saa rikottua jännitteet pois. Usein molempia osapuolia jännittää aivan sikana.
Meillä hommat alkoi dildon ja kalun kanssa tuplalla. Tuntui tosi hyvältä ja minä miehenä kyselin ja kiihotin ajatuksella että mitenkähän hyvältä tuntuis jos olisikin kaksi oikeaa kalua. Vaimo kiihottui tosi paljon. Homma eteni rohkeampaan suuntaan mm naitiin julkisella paikalla ja oltiin alasti syrjäisemmillä rannoilla. Vaimo oli muutaman vkon lopun kursseilla ja kertoili että oli tavannut mukavan miehen jonka kanssa tulivat hyvin juttuun. Kerran kun taas oli lähdössä kurssille sanoin että jos haluut enemmän tämän miehen kanssa niin minulle se on ok,ajatus kiihottaa minua.
Meillä on kokemusta useamman vuoden ajalta, maltillisesti ollaan kolmen kimppaa harrastettu, kokoonpano ollut minä ja kaksi miestä.
Tähän on kyllä tulijoita, haette sitten netin kautta tai live-elämästä. Kivoja miehiä ollaan tavattu ja nyt on vakituinen, jonka kanssa viihdytään muutenkin.
Jännitys on vähentynyt kerta kerralta, siihen kannattaa varautua, että alkuun saattaa jännittää tosi paljon. Sitä on vaikea ennustaa millaisia tuntemuksia tulee, siksi puheyhteyden on oltava kunnossa.
Seksuaalinen itsetuntoni on noussut ja parisuhteemme voi hyvin. On hauskempaa myös kaksin, flirttiä ja kivaa virettä. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä hommat alkoi dildon ja kalun kanssa tuplalla. Tuntui tosi hyvältä ja minä miehenä kyselin ja kiihotin ajatuksella että mitenkähän hyvältä tuntuis jos olisikin kaksi oikeaa kalua. Vaimo kiihottui tosi paljon. Homma eteni rohkeampaan suuntaan mm naitiin julkisella paikalla ja oltiin alasti syrjäisemmillä rannoilla. Vaimo oli muutaman vkon lopun kursseilla ja kertoili että oli tavannut mukavan miehen jonka kanssa tulivat hyvin juttuun. Kerran kun taas oli lähdössä kurssille sanoin että jos haluut enemmän tämän miehen kanssa niin minulle se on ok,ajatus kiihottaa minua.
Se ei oo kimppa, jos ei oo vähintään kolmea pelaajaa.
Puolisoni piti vieraan miehen kanssa ääntä, jollaista en koskaan kuullut. Sen jälkeen oltu vähän vieraita toisillemme, tuntuu että molemmat esittää kiusalisesti jotain.