<3 MAALISKUISTEN viikonloppu (pe-su) <3
Kuten huomaatte, täällä ollaan edelleen. Supistuksia tulee ja menee, mutta se säännöllisyys ja " viimeinen" terä puuttuu, eli sitä odottelen. Mies on ihan täpinöissään, ei oikein uskalla kysyä mitään, mutta " vahtii" mun jokaista liikettä/ilmettä kuin haukka, suloista:)
Yön sain nukuttua ihan hyvin ja ulkona aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta, joten mieli pirteä. Viikonlopuksihan sitä on luvattu lumisadetta, joten silloin " joutaisi" noin niinkuin säiden puolestä lähteä synnyttämään:).
Toivottavasti saadaan paljon uusia vauva uutisia pinoon viikonlopun aikana,
palaan myöhemmin, nyt aamupuuron keittoon,
Maisa 38+6
Kommentit (66)
Iiks voi Katjuska ONNEKS OLKOON, taisi sitten viime yönä tulla sulle lähtö!!!! :) Oon tosi ilonen sun puolesta :)
Vielä illalla olit meilaillut, että vauvalla ollut hiljaisempi päivä ja kuinkas ollakaan kaikki sitten myöhemmin illalla kääntyi!! :D
Noh, eipähän tullut sitä maanantain käynnistystä sulle, varmaan iso helpotus sekin.
Hih, saa nähdä ehditäänkö samaan aikaan olemaan sairaalassa, mulla huomenna siellä kyllä taas yliaikasuuskontrolli...
Sitä niin toivois, että se sieltä tulis ihan ittekseen, eikä minkään käynnistyksen avulla. Mut on kyllä itte jouduttu käynnistämään, niin ehkäpä tämäkin nyytti viihtyy sitten siellä masussa niin että joutuu käynnisteleen. Ei oo nyt taas ollut mitään supistuksia, tai muutakaan tuntemuksia, hiljaiseloa vain. Hirveät turvotukset joka puolella, varsinkin jaloissa ja sormissa ja yöllä heräsin paikkojen puutumiseen.
Huhhuh mutta jaksamista kaikille yliaikasille ja vielä kerran onneks olkoon Katjuska, toivottavasti tuli terve vauva ja synnytys meni kaikinpuolin hyvin! :)
Tuuteli 41+3
[color=coral]mukaan piinaavaan odotukseen [b]Nonna[/b]!
-Monkey-
[color=blue]
Ei ole täälläkään lähtö vielä tullut...mutta huomiseksihan sen olen tilannutkin!!! Eilen vietettiin esikon synttäreitä ja vielä iltapäivällä tänään on tulossa rääppiäisiin jokunen vieras!!
2 päivää on ollut kyllä ensimerkit lähdöstä ilmassa....limatulppa on tullut 3 isona palana ulos ja supistelee, tosin aika kivuttomasti, pitkin päivää on tällaista ollut meneillään. Katsotaan...tänään siis virallisesti esikon synttärit ja ylihuomenna miehen, joten huomiselle olis oikein hyvä tähdätä tämän kakkosen kanssa. :)
Palailen vielä illalla asiaan sikäli mikäli ehdin, nyt on mentävä kahvin keiton valmisteluun jne.
Rauhallista pyhäiltaa kaikille!!
Urkki 38+5
Meidän vauveli se syntyi jo 20.2. ja on siis jo päivää vaille 4 viikkoa vanha pieni mies. Painoa oli rv. 37+3 syntyneellä pojalla 3490 ja pituuttakin 50 cm, eli iso olisi poika ollut jos vielä olisi kolme viikkoa masussa viihtynyt.
Synnytys käynnistyi veden menolla aamuyöstä ja supistukset alkoivat nännejä ärsyttämällä 3 aikaan iltapäivällä. Todella rajulta tuntui synnytys enkä huomannut mitään taukoa niiden supistusten välillä vaan tuntui että ne vaan tulee peräkanaa... Poika syntyi 19:45 illalla.
Kati-elina kyseli liallisesta maidontulosta. No minulla on nyt 4 viikon kokemus ja luovutan maitoa litran päivässä. Meillä myös on ongelmana rintojen arkuus ja kumi käytössä silloin tällöin. Ihan ekoina kahtena viikkona en olisi pystynyt imettämään ilman kun en aina edes kumin kanssakaan vaan rinnat vuoti verta :( Silloin oli mieli todella maassa ja itketti.
Maidon tulo on edelleen reilua, mutta rinnat ei enää pakkaudu niin pahasti ja alkaa tuntua, että tämän maidontulon kanssa oppii jo elämään. Paljon siihen on auttanut sairaalalta saatu sähköpumppu jolla pumppaan. Vauvan imeminenkin helpottuu tällä konstilla, ainakin meillä.
Ne kaksi ekaa viikkoa oli meillä ainakin sellaiset matalamielisemmät. Nyt on mieli kirkastunut vaikka parilla 1,5 tunnin unipätkällä onkin pitänyt taas pärjätä. justiin siksi kun se imetys on sellainen vähän pidempi ruljanssi meillä :)
Nyt se maailman ihanin poika inisee tuolla :) Se on NIIN IHANA! Ja uskon, että se mieli kirkastuu sullakin kun pääset muutaman päivän eteenpäin.
Jaa, se on mentävä jo kiireesti pienen ihmeen luokse..
Kävin äsken työpaikalla ja tunsin et jotain lorahti housuun. Menin äkkiä vessaan, et jos vaikka olis lapsivettä. Pikkuhousut tosiaan oli märät, mut ajattelin et se on siemennestettä, kun kokeiltiin tänään sitä yhtä ässää! Pissaa tuli vaan vähän enkä tuntenut, et muuta olis tullut. Sit ku nousin ylös ja katoin pyttyyn, niin se oli ihan vaaleenpunanen! Menin niin hämilleni et lähdin vaan meneen, katsoin et ovet meni lukkoon, kävelin onnellisuudessani päin ovea (!!!) ja menin sanoon miehelle autoon, että nyt ei ehditä katsoon niitä kahta leffaa, jotka just vuokrattiin, vaan et nyt lähdetään synnyttään!!! Soitin äsken synnärille ja ne sano, et jos oon varma, et oli lapsivettä voidaan hiljalleen lähteä sinnepäin.
Sitten täs mietittiin tilannetta, kun ei ole tullut suppareitakaan, että mitäköhän se oli, niin älysin, et apua! Siellä olikäyny siivoojat! mitä jos en kattonu pyttyyn etukäteen ja jos se oli vaan pesuainetta tms!!!
Hei oikeesti, kiva tilanne! Tein nyt alapesun, laitoin ison siteen ja nyt odotellaan, josko sitä tulis lisää... On kyllä koko päivän vihlonut ja vauva on tunkenut itseään alaspäin, mut on tääkin nyt.... Ei sitä ihan uskonut, et tällain joutuu miettiin tilannetta. no, eiköhän se vauva sieltä ilmoita, jos on tulossa!
Mut nyt vaan jännitetään, et TÄÄ MAMMA LÄHTIS LAITOKSELLE!!!!
Tuun ilmottaan, kun tiedän enemmän. Tsemppiä muille!!!
Maarge 40+1
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Itse asiassa tämähän sopii omaan kärsimättömään odotukseenikin. =)
AliisaS + Edvard rv 40+6