Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Durianin makuiset pastillit. Yhden syömisen jälkeen se omituinen maku tuli suuhun röyhtäyksen mukana vielä tunteja *puist*
Mä en voi sietää mitään suklaasta. Jos sekalaisten joukossa on karkki jossa suklaata sisällä jätän pussin syömättä kun se suklaan tuoksu ja maku on tarttunut niihin. Pienenä suklaa maistui mutta ei enää :(
Vihreät aakkoskarkit ei maistu syötävältä, vaan joltain kiinnikekumilta. Me laitettiin siskon kanssa tästä palautetta Fazerille(?). Tunkkasen kitkerää pahuutta.
Kismet ja fasupalat
Kahvin makuiset tuotteet
Boynty,englanninlakut ja marsipaani
Viinikumit tökkii, samoin salmiakkisuklaa.
Fazerin parhaita taas rrrrrrrakastan!
Olenko muka ainoa, joka inhoaa lakritsaa? Salmiakista sen sijaan tykkään, pieni mutta tärkeä ero maussa. Viinikumikarkit on kamalia, usein järkyttävän esanssisia ja sitkeitä. Englanninlakujen sinisten rakeiden päällystämä sitkis on ihan hirveä. Tumma suklaakin on pahaa.
Sen sijaan marmeladit on ihania, Fazerin Finlandia-marmeladit oli ihan parhaita sellaisina hedelmän muotoisina ja sokerikuorruttamattomina ennen kuin niistä kaikista tehtiin kuulia. No, mä tykkään myös marsipaanista ja Dacaposta.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi!
Joo, en käsitä miten amerikkalaiset pystyy syömään sitä!! Ilmeisesti Hersheysillä käytetään huonoa maitoa ja halvempaa tekomenetelemää tai jotain omaa kuumennusprosessia, niin sen takia se suklaa maistuu omituiselle kaikkien ulkomaalaisten mielestä.
"Hershey process milk chocolate is cheaper to make than other types of chocolate as it is less sensitive to the freshness of the milk. The process is a trade secret, but experts speculate that the milk is partially lipolyzed, producing butyric acid, which stabilizes the milk from further fermentation. This compound gives the product a particular sour, "tangy" taste, to which the US public has become accustomed, to the point that other manufacturers often add butyric acid to their milk chocolates."
Vierailija kirjoitti:
Prismassa myytiin irtona jotain valkosuklaa kuorrutettuja mansikka yms. palloja, jotka kuulostivat hyviltä mutta haisivat ja maistuivat aivan hirveälle voimakkaalle oksennukselle. Ihan kamalia, pakko olla jotenkin pilalla.
Hei joo mäkin oon syönyt näitä! Ekan puraisun jälkeen piti kyllä sylkäistä pois, huuhdella suu ja heittää loput kyseiset pallurat menemään :'D Hershey's suklaa maistuu myös oksennukselle, joten veikkaan että kyseessä on samanlainen valmistusprosessi eikä niinkään pilalle menneet karkit.
Meksikolainen chilitikkari. Ihmeellisen hedelmätikkarin päällä chilimömmöä, hyi hemmetti.
Bertie Bottin joka maun rakeet. Hyi hemmetti, siinä oli mätää kananmunaa ja oksennusta sun muuta. Heitin laatikon roskiin kolmannen mädän kananmunan jälkeen. Koko illan oksetti. En tajua miten joku oikein vartavasten haluaa syödä niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Kahvinmakuiset suklaat 😝
Eipäs! Se Fazerin kahvisuklaalevy joskus 2005-2006 (?) oli mun lemppari!! Tä nykyinen New York kahvisuklaa ei oo lähellekään yhtä hyvää, johtuen ehkä palmuöljystä.
Dumle piparikarkit ovat kauheita. Maistuu kuin hirveää piparitaikinaa vain jauhaisi suussa ikuisuuden.
Myös jotkut liköörikonvehdit, joissa kova tumma kuori ja litkua sisällä.
Kuulin kouluaikoina luokkalaisilta että opettajan antamat duriankarkit maisuivat joltain mädäntyneeltä lihalta (en kyllä tiedä miten tunnistivat maun mutta noh), en kyllä itse maistanut, olin viisaampi ja luin karkin nimen.
M&m ovat myös yököttäviä, mutta antaa olla kaikilla eri suosikit ja inhokit.
Vierailija kirjoitti:
Väyrysen päät on ihan todella, todella paskoja. Ja tervapirut. Tykkään salmiakista ja nuo ovat vaan todella pahoja! Tervakarkit menee kyllä muuten, mutta tervapirut on ihan perseestä. :D joku jo mainitsikin ne sinisillä nonparelleilla päällystetyt karkit, ihan paskoja, en älyä miten niitä kukaan muka on keksinyt edes valmistaa. Lapsuudesta muistan jotain kovia värikkäitä karkkeja, melko pieniä, kolmion mallisia ja pinnassa oli pieniä koloja. Muistutti mielestäni kissan nenää se ulkonäkö. Ne olivat pahoja.
Väyrysen päät oli niin pahoja että yrjö meinas tulla. Maistuivat herkkusieniltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanotte jonkun maistuvan pilaantuneelta joltakin, paskalta, homeelta...yms. niin mistä sen maun voitte tietää?
Hershey's maistuu oksennukselta. Oletko ikinä oksentanut? No, juuri siltä se suklaa maistuu. Googleen kun laittaa kysymyksen että "why does hershey taste like vomit/puke" niin johan tulee linkkejä, eli aika monen muunkin mielestä kyseinen tuote maistuu oksennukselta.
En tiedä miltä paska tai home maistuu, enkä edes käytä näitä kyseisiä termejä kuvaamaan mitään ruokaa, mutta eiköhän näitä sanoja käytetä lähinnä vertausmielessä sille, että se jokin maistuu todella, todella pahalta.
En minä pahinta osaa sanoa, mutta valkosuklaat ainakin ovat ällöttävän makeita.
Vierailija kirjoitti:
Väyrysen päät on ihan todella, todella paskoja. Ja tervapirut. Tykkään salmiakista ja nuo ovat vaan todella pahoja! Tervakarkit menee kyllä muuten, mutta tervapirut on ihan perseestä. :D joku jo mainitsikin ne sinisillä nonparelleilla päällystetyt karkit, ihan paskoja, en älyä miten niitä kukaan muka on keksinyt edes valmistaa. Lapsuudesta muistan jotain kovia värikkäitä karkkeja, melko pieniä, kolmion mallisia ja pinnassa oli pieniä koloja. Muistutti mielestäni kissan nenää se ulkonäkö. Ne olivat pahoja.
Tarkoitatko vanhoja Vicks-pastilleja?
Venäläinen suklaa, m&m, maraboun suklaa, irtokarkki joka maistui aivan joltain jalkahieltä, en tiedä nimeä.
Amerikkalaiset kanelikarkit, aivan järkyttävän makuisia. Ihmettelen edelleen, voiko joku niistä pitää.
Tällainen pakkaus:
https://www.ohnuts.com/noapp/showImage.cfm/extra-large/Hot-Tamales2.jpg