Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoatko remonttimiehille ruuan/kahvit?

Vierailija
02.02.2017 |

Itse olen aina pitänyt sitä itsestäänselvyytenä, että ruuat tarjoan sekä kahvit. Jos haluavat mennä muualle syömään niin en tietenkään väkisin tuputa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan tarjoat muutakin, jos komea remonttimies sitä haluaa. Tiedät varmaan mitä tarkoitan?

Vierailija
2/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitempi kokopäiväremontti, kahvit ja kahvileivän ainakin tarjoan. Usein myös ruuan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan. Iltapäivästä/illasta tarjoan myös kannabissavut jos vaan suinkin maistuu.

Vierailija
4/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain firmasta tuleville minulle vieraille remonttimiehille en tarjoa. Kokisin oudoksi istua kahvi/ruokapöydässä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Jos joku tuttu tulee tekemään remonttia, ilman muuta tarjoan vähintään kahvit

Vierailija
5/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on remonttimies ja joka paikassa on ruoka ja kahvit tarjottu.

Vierailija
6/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varmaan tarjoat muutakin, jos komea remonttimies sitä haluaa. Tiedät varmaan mitä tarkoitan?

Tiedän.

Mies lähdössä iltavuoroon ja itsellä vapaa päivä.

Vierailija
7/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan lämpimän uunin. Pulla on remonttimiehellä jo valmiina ;)

Vierailija
8/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina pitänyt sitä itsestäänselvyytenä, että ruuat tarjoan sekä kahvit. Jos haluavat mennä muualle syömään niin en tietenkään väkisin tuputa.

Jos remontti kestää monta viikkoa, en todellakaan tarjoa. Mulla on muutakin tekemistä. Laskuttavat kuitenkin täsmälleen saman summan minulta. Ottakoot eväät mukaansa.

Satunnaisesti voin kahvit keittää mutta työmaaruokalaa en ala pyörittää.

Vierailija
9/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska ei ole mun asia kestittää palvelusväkeä.

Vierailija
10/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain firmasta tuleville minulle vieraille remonttimiehille en tarjoa. Kokisin oudoksi istua kahvi/ruokapöydässä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Jos joku tuttu tulee tekemään remonttia, ilman muuta tarjoan vähintään kahvit

En minä ainakaan jää istumaan siihen pöytään vaan touhuilen muuta että saavat olla rauhassa. Ap

Vierailija
11/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan huoltomiehille yleensä niin, että keitän kahvit ja sanon keittäväni niin, että heillekin riittää jos haluavat. Sitten jätän kupit siihen ja menen itse särpimään kahviani olkkariin koneelle ja annan heille työskentelyrauhan. Puolet kerroista joku kehtaa ottaa tällä metodilla. Jos kysyn ottaako joku jos keitän, kukaan ei ota.

Haluan tarjota kahvit siltä varalta, että menee aikaa ja ei ehdi kahvitauolle kunnolla, tai jos tekijä on kova kahvinlipittäjä jolle maistuisi vähän väliä. Ymmärrän myös niitä jotka eivät juo, koska menevät kahville muualle tai mikä syy nyt ikinä onkaan.

Teen tämän automaattisesti, koska arvostan sitä, että huoltomies tulee kotiini minulle veloituksetta, kun olen vinkunut vuokranantajalle/huoltoyhtiölle jotain hanajuttuja tai lämpöpatteriasioita.

Vierailija
12/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko maalta?

Vierailija
13/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskussa on ruokaraha, jonka jo maksan työntekijälle, miksi tarjoaisin ruoat? Esim. sähkömiehen laskussa on tällainen, vaikka ei joka asiakkaan jälkeen syö päivän aikana... rahastusta

Vierailija
14/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kylänpinnassa ja kun teetettiin remonttia, niin remppaukko (ukot) kävi ruokiksella ja kahvitauoilla keskustassa. Sen verran kallista remontointi on, että en kyllä ala ruokaa laittamaan, mutta jotain pientä virvoketta voin tarjota, esim hellepäivänä jotain kylmää etteivät helteeseen nuupahda. Sen verran mitä seurasin heidän touhujaan, niin puutarhahanasta ottivat vettä omiin pulloihinsa.

Vierailija
15/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tarjoa.

Vierailija
16/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos remontti kestää monta viikkoa, en todellakaan tarjoa. Mulla on muutakin tekemistä. Laskuttavat kuitenkin täsmälleen saman summan minulta. Ottakoot eväät mukaansa.

Alapeukuttajille selvennykseksi.

Meillä on iso maatila, meillä käy rekkakuskia, palotarkastajaa, nuohoojaa, viljanostajaa, sähkömiestä, putkimiestä aika usein. Kesäisin joko rakennetaan uutta tai remontoidaan vanhaa. Pahimmillaan kuukausia. 

Mulla on omat työni, päivässä menisi mun aikaani hukkaan jos keittäisin 2 kahvit ja tekisin isolle miesporukalle ruuan.

En edes pidä ruuanlaitosta.

Vierailija
17/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan jää istumaan siihen pöytään vaan touhuilen muuta että saavat olla rauhassa. Ap

Tuo vasta oudolta tuntuisikin. Vieraat miehet syömässä keittiössäni ja minä touhuilemassa niin kuin heitä ei olisikaan.

Vierailija
18/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tarjoan ja pimpulia myös.

Vierailija
19/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajille selvennykseksi.

Meillä on iso maatila, meillä käy rekkakuskia, palotarkastajaa, nuohoojaa, viljanostajaa, sähkömiestä, putkimiestä aika usein. Kesäisin joko rakennetaan uutta tai remontoidaan vanhaa. Pahimmillaan kuukausia. 

Mulla on omat työni, päivässä menisi mun aikaani hukkaan jos keittäisin 2 kahvit ja tekisin isolle miesporukalle ruuan.

En edes pidä ruuanlaitosta.

Mä niin ymmärrän sua.

Meillä on yksi kirvesmiesporukka vähentänyt loppulaskusta 10% kun talo tarjosi kahvit ja ruuat. Mun mielestäni se oli oikein. Muut ovat kuitanneet vaan kiitoksella.

Oikeasti kaikki eivät edes halua, on helpompi tehdä työt rivakasti ja haukata eväät siinä työmaalla 

Vierailija
20/35 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan heidän laskunsa, joten en nyt mitään ruokiakin ala tekemään. Kahvit jos keitän, niin toki tarjoon.. Saatan jopa pullaa pakkasesta poimia. Satunnaista on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä