Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Neuvostoliittolainen suklaa, ihan kamalaa
Ne mustavalkoiset All Sortsit.... Hyi s#!
Kahvinmakuiset Mariannet ja kaikki muutkin kahvin makuiset karkit syljen samantien pois...
Slotin tän ketjunnlukemisen ja mietin, että tykkään kaikista karkeista
-suklaasta, oikeestaan millä vaan "lisukkeella" (appelsiini, Laku, salmiakki... kaikki
- marmeladista
-kookoksesta (rakastan)
-kirpeästä
-salmiakista
-luköörukarkeista
Siis ihan kaikesta
Mitta sitten se iski. En tykkää yhtää, en voi sietää:
BUDAPEST
ihan karmeaa roskaa
Poppamiehen Synkkä salmiakki, tulisuus aste 6/10.
Olen syönyt myös mm. venäläistä suklaata jsekä jotain oksennuksen ja saippuan makuisia karkkeja. Ei nekään hyviä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliittolainen suklaa, ihan kamalaa
80-luvulla kun joku toi neukkulasta suklaakonvehteja niin se oli kärsimystä kun niistä ei sopinut kieltäytyä. Ne olivat äärettömän epämääräisiä rakenteeltaan, ikään kuin sitkeitä ja jauhomaisia ja tahmeita ja sulahtaneita samassa konvehdissa, ja kitkeriä, eikä maku ollut tunnistettava. Oksu!
Söin kerran Budapest-rasian kerralla ja sen jälkeen ei ole tarvinnu niihin koskea! Vieläkin muistan sen kun pidättelin oksennusta sen jouluaaton 😋
Tv mix pusseissa on niitä vihreän yrjön värisiä löllöjä, joita on koetettu piristää sinisillä nomparelleilla. Ihan karseita.
Vihreän teen makuinen KitKat (myydään ainakin Japanissa) oli aika jäätävä kokemus. Ja mä sentään pidän sekä vihreästä teestä että KitKatista, hyvinkin paljon. Tuo yhdistelmä vain oli jotain, mitä ei olisi koskaan pitänyt juolahtaa kenellekään mielen viereenkään.
Joku aasialainen kalan makuinen "makeinen"... hrrrrr...Ehkä kissat pitäisivät.
se double nougat patukka (marabou) YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Englanninlaku. Hyi hitto! Pienenä sellaiset punaiset aniskarkit... Oksennus!!!
Olen kaikkiruokainen karkkien suhteen, mutta ne punaiset aniskarkit. Oksetiokseti
Vierailija kirjoitti:
Vihreän teen makuinen KitKat (myydään ainakin Japanissa) oli aika jäätävä kokemus. Ja mä sentään pidän sekä vihreästä teestä että KitKatista, hyvinkin paljon. Tuo yhdistelmä vain oli jotain, mitä ei olisi koskaan pitänyt juolahtaa kenellekään mielen viereenkään.
Olen maistanut noita myös, ja mielestäni vihreän teen maku on hyvin mieto. Olen syönyt myös japanilaista matcha-suklaata, ja pidin paljon :)
Fazerin parhaimmat - ihan jokainen niistä!
Lidlin laritsisuklaa---> yök koko suklaa on pilalla, kun väkevät lakritsit ei sovi siihen
En tiä ihan pahimmasta, mutta japanilaiset luumukarkit on aika karseita :D Toisaalta ne on kaikessa karseudessaan melkein hyviä. Oon parikin pussillista popsinut naama norsunveellä ihan vaan koska nam nam pahaa XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrysen päät on ihan todella, todella paskoja. Ja tervapirut. Tykkään salmiakista ja nuo ovat vaan todella pahoja! Tervakarkit menee kyllä muuten, mutta tervapirut on ihan perseestä. :D joku jo mainitsikin ne sinisillä nonparelleilla päällystetyt karkit, ihan paskoja, en älyä miten niitä kukaan muka on keksinyt edes valmistaa. Lapsuudesta muistan jotain kovia värikkäitä karkkeja, melko pieniä, kolmion mallisia ja pinnassa oli pieniä koloja. Muistutti mielestäni kissan nenää se ulkonäkö. Ne olivat pahoja.
Väyrysen päät oli niin pahoja että yrjö meinas tulla. Maistuivat herkkusieniltä.
Siis mistä te puhutte... väyrysen päät on ehkä parhaita karkkeja mitä olen ikinä maistanut :D Mutta mistä noita vielä saa? Kertokaa joku jos tiedätte! En ole nähnyt vuosikausiin missään.
Vierailija kirjoitti:
Turkkilainen makeinen (Lokum), luokkakaveri oli käynyt reissussa ja toi maisteltavaksi, meinasin oksentaa.
Tais mun miehen sukulainen tuoda juuri tällaisia turkkilaisia "makeisia" meillekin tuliaisiksi. Oudon makuisia olivat, ei olis uskonu makeisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkilainen makeinen (Lokum), luokkakaveri oli käynyt reissussa ja toi maisteltavaksi, meinasin oksentaa.
Tais mun miehen sukulainen tuoda juuri tällaisia turkkilaisia "makeisia" meillekin tuliaisiksi. Oudon makuisia olivat, ei olis uskonu makeisiksi.
Siis juuri noita, missä oli kilo sitä tomusokeria vai mitälie siinä karkkien päällä.
Polly-suklaan väriset karkit, hyi jotenkin kummallinen maku