Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
kiinalaiset durian karkit. se mädän sipulin maku pysy kokoillan suussa, vaikka pesi hampaat.
Monia japanilaisia karkkeja maistellessa olen todennut, että verrattuna näihin kotimaisiin niissä oli TODELLA keinotekoinen maku. Japanilaisessa suklaassa on kaakaota myös vähemmän. Ja heillä on todellä ällömakeita juomia, hyi olkoon.
Budapest!
Neuvostoliittolaiset konvehdit, jossa ohut suklaakuori ja jotain valkoista lohkeilevaa kuin sohjoa, olisko ollu pelkkää sokeria?
Fazerina ja kaikki appelsiini täytteiset suklaat sekä marsipaani, hyyyyi vide!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuteni aikainen Voima-pastilli oli todella kamalaa ainakin lapsen suussa. Askin kannessa oli Voima-nimisen jäänmurtajan kuva ja raumankielinen riimi Gyl mar ny kelppa, go Voima meit jelppa.
Ihana:)
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkisuklaa
Lontoo rae suklaa
Nämä!!! Pitääkö sitä salmiakkia tai lakua sotkea joka paikkaan? Ei sovi suklaan kanssa ollenkaan. Inhoan muistakin sotkusuklaita, esim. popcorn + suklaa, piparisuklaa....
Kirpeät karkit aiheuttavat myös sylkemisreaktion.
Prismassa myytiin irtona jotain valkosuklaa kuorrutettuja mansikka yms. palloja, jotka kuulostivat hyviltä mutta haisivat ja maistuivat aivan hirveälle voimakkaalle oksennukselle. Ihan kamalia, pakko olla jotenkin pilalla.
Aasiasta tuotu hedelmätoffee, makuna tietenkin durian. Se haju mikä syntyi sen pureskelusta oli jotain aivan kammottavaa. Söin kohteliaasti loppuun asti, mutta vielä seuraavanakin päivänä tärpätin ja mätänevän sipulin löyhkä kummitteli suussani. Hyi hitto.
Poppamiehen pastillit. Meinasin pökertyä ja tuli todella huono olo. Mut pakko oli syödä loppuun asti kun löin vetoa lapsen kanssa. Brain blasterit on hyviä noihin verrattuna.
Oon se hullu, joka rakastaa punssinappeja, fazerin parhaita, Pihjala-karkkeja sekä vihreitä kuulia, mutta hyi että Bounty, aniskarkit sekä kaikki mustaherukan makuiset.
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkisuklaa
Lontoo rae suklaa
Tyylii mun lempisuklaat :D
Liköörikarkit ja Dumle pipari.