Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12497)
- Kallehan oli kova haka matematiikassa. Vieläkö sä muuten seurustelet sen kanssa?
- En. Sillä oli aina mielessä yhden suhde kymmeneen.
Kuninkaan kuninkaallinen kokki seisoi kuninkaan kuninkaallisessa keittiössä ja keitti kuninkaalle kuninkaallista keittoa. Montako k-kirjainta on lauseessa? -Lause-sanassa ei ole yhtään k-kirjainta.
Miksi turkulainen lisää suolaa perunalastuihin? -Koska pussin kyljessä lukee "pan suolaa".
Miksi turkulainen ei juo tuoremehua? -Koska tölkissä lukee "ravistettava oms kakas".
Mitä Michael Jackson teki lastentarhan ruokalassa?
- Etsi jotain pientä suuhunpantavaa.
Ruotsalainen tonnikalankasvattaja kielsi ankarasti ES-energiajuoman alaisiltaan. Miksi?
-Es kils tuna
Lentokone oli laskeutumassa Lontooseen. Silloin alkoi kuulua kaiuttimista kuulutus: -Tämä on nauhoitus. Olette lentäneet ilman lentäjää. Konetta on lentänyt huippumoderni automaattiohjaus. Nyt kun laskeudumme, ei teidän tarvitse pelätä. Tämä ohjaus ei ole vielä koskaan mennyt rikki, rikki, rikki...
Tiedätkö, mitä eroa on hampurilaisella ja serveteillä? -En. -Hyvä. Minä syön sitten hampurilaisen ja sinä servetit.
Kaksi makkaraa oli uunissa ja toinen pamahti. Mitä toinen sanoi? -Olet heikoin lenkki!
- Haluan kohottaa maljan vaimoni kauneudelle ja älykkyydelle!
- Niin, mitä mies ei tekisi yhden viinatilkan takia.
Anteeksi, oletteko te Iiro Itämies? -Ei, vaan olen Tommi Läntinen. -Anteeksi. Katselin teitä väärästä suunnasta.
Pikku-Kalle istui naapurin pikkuvesselin kanssa katsomassa vanhaa valokuva-albumia.
- Tuossa, sanoi Pikku-Kalle ja osoitti kellastunutta valokuvaa. -Tuossa on ainoa kuva, joka minulla on isästäni. Se on otettu rippikoululeirillä.
- Kuka sitten noista on isäsi? ihmetteli naapurin pikkupoika.
- En mä vaan tiedä, mutta tuossa istuu äitini.
Kysymys meidän talo-lehdestä. -Saako naapurin tontille rakentaa? -Nimimerkki paalutinko turhaan?
Hevoset juoksivat salamina paikalle
Onko nyrkkeily terveellistä,kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.Nyrkkeilijä vastasi,ei se aiheuta mitään vikaa,vikaa,vikaa,vikaa
Pikku-Kallen ukki oli kuollut. -Isä, missä ukki nyt on? -Siellä, minne me kaikki vielä menemme. -Hienoa! Odottaako ukki meitä Linnanmäellä?
Jos Acre Kari ja Marion Rung menisivät naimisiin, mikä heidän lapsestaan tulisi? -Runkkari.
Kalle ja Ville olivat ryhtyneet kaupparatsuiksi ja tapasivat toisensa kapakassa.
- Mitä sä nykyään kaupittelet?
- Kortonkejahan mä nykyisin.
- Jaa. No, pidätkö sä useinkin tuota pikkupoikaasi mukana matkoilla?
- Ei tämä ole mun. Tää on yksi valitus Ranualta.
Kalle ja Ville kävelivät rannalla. Yhtäkkiä Kalle sanoi: -Katso Ville! Kuollut lokki! -Missä, ihmetteli Ville ja katseli taivaalle.
Thomas Alva Edison keksi hehkulampun,mutta Thomas Ledin.