Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12497)
- Nuorempana vaimoni soitteli hieman viulua, mutta kun noita tenavia alkoi siunaantumaan, eipä se aika enää riittänytkään.
- Niin se on. Lapset ovat herran lahja.
Mitä fitnessbloggaajamalli syö kisadietillä?
-hummusta
Ihminen meni lääkärin vastaanotolle ja sanoi lääkärille,en kuule hyvin enää,en edes omaa pierunääntä kunnolla.Leekäri kirjoittaa reseptin ja sanoo,ei tämä määrätty lääke kuuloa paranna,mutta äänet pierussa kovenee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen meni lääkärin vastaanotolle ja sanoi lääkärille,en kuule hyvin enää,en edes omaa pierunääntä kunnolla.Leekäri kirjoittaa reseptin ja sanoo,ei tämä määrätty lääke kuuloa paranna,mutta äänet pierussa kovenee huomattavasti.
Tästä on toinenkin versio: mies valitteli lääkärille, että kun tuota ilmaa tulee tuolta perästä, mutta ne ei kuulu tai haise, onkohan jotain vialla, kun vastaanotonkin aikana tullut jo monesti, mutta ei kuulu tai haise. Lääkäri kirjoittaa reseptin ja käskee tulemaan kuurin loputtua uudelleen.
Mies tuli sitten käsketysti, ja valitti että nyt ne lemuaa hirvittävästi, mutta mitään ei kuulu. Lääkäri totesi että seuraavaksi poistetaan korvavaha.
- Miten suomalaiset hautajaiset eroavat suomalaisista häistä?
- Hautajaisissa on yksi juopunut vähemmän.
Surisitko, jos minä kuolisin? -Mitäs surisemista siinä olisi?
- Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.
Oletko syönyt mansikkahilloa? -Olen. -Entäs pannukakkua? -No sitä en oo pannu.
Mies tuli kahvilaan ja tilasi kahvin ja karjalanpiirakan. Tarjoilija: -Mitenkäs munavoi? -Kiitos kysymästä, kyllä se ihan hyvin voi.
- Isä, sanoi Pikku-Kalle. - Miksi sulhanen ja morsian pitävät toisiaan kädestä kiinni vihille mennessään?
- Se on sellainen pelkkä muodollisuus. Samantapainen kuin se, että nyrkkeilijät kättelevät kehässä ennen kuin alkavat mukiloida toisiaan.
Miten tyhmän saa uteliaaksi? -Kerron huomenna.
Mikä on narkkarin kauhuleffa? - Kauas pilvet karkaavat.
Mikä on parasta Alzheimerin taudissa? -Saat joka päivä uusia ystäviä.
Jos Kekkonen tietäisi, että hänen muistomerkkinsä nimi on Lähde, hän suuttuisi ja ilmoittaisi, että ei takuulla lähde.
Pappi meni vierailulle iäkkään ihmisen luo ja huomasi,että henkilö nukkuu.Pappi istui pöydän ääreen ja huomasi astian,jossa oli rusinoita,odotellessa söi rusinoita siinä.Iäkäs ihminen heräsi ja pappi sanoi,että söin nuo rusinat kupista.Vanhus siihen,että hyvä,minä imeskelin niistä suklaat pinnasta,kun en hampaattomana voinut rusinoita pureskella ja syödä.
Mitä tapahtui, kun Toivo ja Rauha erosivat? -Toivosta tuli rauhaton ja Rauhasta toivoton.
Mitä tapahtui, kun Tauno Palo ja Jerry Lewis ajoivat kolarin? -Tauno palo ja Jerry levis.
Miksi Jumala loi miehen?
Eeva ei löytänyt sikaa, joka olisi osannut tehdä työt.
- Mikä on kello, jolla on nyrkkeilyhanskat?
- Kello, joka lyö.