Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12497)
Mikä on Moskovan korkein talo?
Ljubljanka. Jo kellarista näkee Siperiaan.
Mies meni ostamaan 100 grammaa merwurstia. Kauppias kysyi tuleeko pötkönä vai siivuina. Mies sanoi, että pötkönä tietysti. Ei mun perseeni mikään pajatso oo.
Mistä tietää, että lapsuus on jäänyt taakse?
Kun pikku kakkonen vaihtuu isoon kolmoseen.
Vanhapiika vihtoi itteään saunassa etupuolelta, ja sanoi samalla itsekseen, että otas ny kasviksia kunnei liha aikanaan kelvannu.
Miksi arabit kulkevat kameleilla ja venäläiset Ladalla? -Arabit saivat valita ensin.
Kuka on maailman nopein mies? -Virtasen Veijo.
Kuka haluaa keksiä? -Minä, huusivat Polli Papukaija ja Pelle Peloton.
Tohtori, minä olen menettänyt muistini! -Jaa, koska tämä alkoi? -Niin mikä?
Kärpänen toiselle:
Tuu kattoon kattoon kun mun kaveri tapettiin tapettiin!
Kuuluisia lausahduksia joissa käytetään sanaa vittu.
Titanicin kapteeni 1912: Vitut siellä mitään jäävuoria ole.
Hiroshiman pormestari 1945: Mikä vittu seoli.
H*ora toiselle: Oliko vittumainen työpäivä?
Mikä on mannekiinin vastakohta?
Manneauki
Mikäs on tuomarin vastakohta?
Viemäri!
- What's your dad doing? (Isäni tekee puhallustöitä sekä vannetöitä.)
- Oh, he's doing blow jobs and rim jobs!
Rim jobin voi googlettaa, jos ei sytytä.
Henkilö meni silmälääkärin,lääkäri kysyi,mikä on,kun saavuit vastaanotolle?Henkilö sanoo,ettei meinaa nähdä kauas kunnolla ja selvästi.Lääkäri pyytää potilasta tulemaan ikkunan eteen ja kysyy,mikä tuolla on?Potilas sanoo,se on aurinko ☀ ja lääkäri,aurinkohan se,mutta miten kauas sinun pitäisi nähdä.
Hiekka-aavikolla kuplavolkkari ja aasi kohtasivat,aasi tervehti,hyvää päivää auto ja kuplavolkkari vastasi,hyvää päivää,aasi.Aasilta pääsi itku ja kuplavolkkari kysyi aasilta,miksi itket.Aasi sopersi,miksi sanoit minua aasiksi,etkö olisi voinut sanoa päivää hevoinen,koska minä tervehdin sinua auto-nimellä.
Mistä tietää, että Maukka Perusjätkä on kuollut?
- Kaupan ikkunassa on kyltti "maukasta makkaraa".
-On siinä mulla kanssa metsästäjä, sauhusi vaimo. -Ensimmäisellä kerralla ammuit koirasi, sitten lehmän ja nyt jonkun kulkurin!
-Mutta sen miehen nimi oli sentään Hirvi, puolustautui mies.
Maailman vanhinta am,mattia harjoittava neitonen kaatui kevätliukkailla. - No nyt meni haarakonttori nurin , totesi tapauksen nähnyt puliukko.
Jos Matti ja Teppo kävelevät tien yli ja Matti jää auton alle, mitä Teppo tekee? -Soololevyn.