Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai miten vituttaa kaverin käytös

Vierailija
28.01.2017 |

Olen siis kaverini lapsen kummi ja se lapsi on halunnut keilaamaan jo ainakin vuoden. Aina kun kyläillään tai nähdään se ottaa puheeksi sen keilauksen ja kaverini, äiti, ehdottelee mulle että veisit kummilapsesi keilaamaan. No mikäs siinä, olen sanonut, mutta mulla ei ole autoa ja olen heittänyt, että sovitaan vaan milloin heille käy, niin lähdetään yhdessä ja minä tarjoan. Kuten arvaatte, mitään asian suhteen ei ole tapahtunut eikä minusta ole oikein, että alkaisin lapsen kautta puuhaamaan sitä keilausreissua kun enhän minä tiedä milloin heille "sopisi" enkä halua lupailla tyhjiä pienelle lapselle.

No se mikä tässä alkoi v**uttaa on se, että sain mutkan kautta tietää että kaverini lähti jälleen yhden kerran kavereidensa kanssa, aivan oikein, keilaamaan! Eikä siis mikään illan vietto kyseessä, vaan aivan päiväaikaan tapahtuva juttu. Mikä huvittavinta, tai säälittävintä oikeastaan, että reissussa onkin hänen ystävänsä miehensä kanssa ja sen pariskunnan sinkkukaveri-mies. Mua niin sieppaa tuollainen kaksinaamaisuus etenkin kun tiedän ettei kaverillani tai hänen miehellään ole mitään luontaista yhteyttä tähän sinkkumieheen, eli miksiköhän siellä ollaan... Tietääkseni ainakin 4. kerta tänä aikana kun äiti käy ilman perhettään keilaamassa.

Mitään näkemyksiä asiaan? Pyydänkö vain pokkana hänen miestään kummilapseni kanssa keilaamaan?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitttu AP olet tyhmä

Vierailija
2/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitttu AP olet tyhmä

Kiitos ytimekkäästä ja syväluotaavasta kommentistasi. Avaatko vähän tarkemmin meille tyhmemmille mikäli vain osaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Vaikutat olevan mustasukkainen heistä. Saavathan he keilata muidenkin kanssa. Te voitte mennö yhdessä sitten myöhemmin. Ei tuo ole mitään kaksinaamaisuutta.

Vierailija
4/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen AP ei saa aikaiseksi hoitaa keilaamaan menemistä, vaikka kaveri ja lapsi kokoajan kysyy voitaisko sopia se päivä. Tostahan nyt ihan selvästi näki, ettet sinä ole saanut aikaiseksi järjestää sitä keilaamispäivää. Kun kaveri menee keilaamaan muiden kanssa, kehittelee AP mustasukkaisuuksissaan jonkun salaliiton ja iskemisyritykset, tahallisen loukkaamisen ja oman teoriansa toisten ihmisten vapaa-ajan aktiviteeteista. AP myös kuvittelee, että keilaaminen on hänen ja kummilapsensa yksinoikeus ja toisten olisi pitänyt mennä esimerkiksi uimaan, koska AP on hakenut vapaa-ajan aktiviteetille patentin.

Voi vitttu AP olet tyhmä.

Vierailija
5/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt kyse lapsesta vai kaverista vai jostain miehestä vai mistä? Jokseenkin sekava avautuminen.

Vierailija
6/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammainen AP ei saa aikaiseksi hoitaa keilaamaan menemistä, vaikka kaveri ja lapsi kokoajan kysyy voitaisko sopia se päivä. Tostahan nyt ihan selvästi näki, ettet sinä ole saanut aikaiseksi järjestää sitä keilaamispäivää. Kun kaveri menee keilaamaan muiden kanssa, kehittelee AP mustasukkaisuuksissaan jonkun salaliiton ja iskemisyritykset, tahallisen loukkaamisen ja oman teoriansa toisten ihmisten vapaa-ajan aktiviteeteista. AP myös kuvittelee, että keilaaminen on hänen ja kummilapsensa yksinoikeus ja toisten olisi pitänyt mennä esimerkiksi uimaan, koska AP on hakenut vapaa-ajan aktiviteetille patentin.

Anteeksi nyt mutta luitko aloitukseni rivi riviltä? En voi viedä heitä keilaamaan kun ei ole autoa. Taksillako vien koko perheen? Olen sanonut että mennään vain ja olen sanonut sen kaverillenikin, mutta eipä puhetta kummempaa ole tapahtunut oman lapsensa suhteen. Miten se tekee minusta tyhmän?

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, niinkö? Tarkoitan sinua.

ap

Vierailija
7/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nyt kyse lapsesta vai kaverista vai jostain miehestä vai mistä? Jokseenkin sekava avautuminen.

Et taida osata lukea kuin joka toisen rivin?

ap

Vierailija
8/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa. Vaikutat olevan mustasukkainen heistä. Saavathan he keilata muidenkin kanssa. Te voitte mennö yhdessä sitten myöhemmin. Ei tuo ole mitään kaksinaamaisuutta.

Juu kyllä voidaan mennä "sitten myöhemmin". Koska? 3 vuoden kuluttuako? Lapsi siis tykkää keilauksesta vaikka se nyt on mitä on sen ikäiselle :D Miksi äiti ruokkii lapsen keilaushaluja kun ei itse laita tikkua ristiin että veisi hänet keilaamaan kun kuitenkin samaan aikaa itse käy?

ap

Vierailija
9/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena on varmaan ollut, että vietätte yhteistä aikaa kummilapsesi kanssa. Kyse ei ole ollut nimenomaan keilaamisesta vaan yhteisestä ajasta! Se ei ole onnistunut, mut perhe tykkää keilata, ja tekivät sitä muiden kanssa. Kyllä ne lähtee taas sunkin kanssa kun saat asian järjestymään!

Vierailija
10/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, en käsitä miten ap voi suuttua tuosta? Ihan mielenkiinnosta kysyn ap sinulta, että onko sinulla ollut millaisia vastoinkäymisiä elämässä, kun tämä tuntuu noin suurelta?

Vierailija
11/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten se auto liittyy siihen, ettei ap saa aikaiseksi soitettu äidille ja kysyttyä että saanko viedä x:n keilaamaan lauantaina. Sitten katsot miten bussit menee ja menette sillä. Tai lainaat kaverisi autoa. Tai jos sekään ei sovi niin soitat ja kysyt, että käykö teille tämä tai tämä pvm. Miten tämä voi ap olla niin vaikeaa?

Vierailija
12/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet taksilla sen lapsen kanssa keilaamaan. Ei se kerta nyt niin paljon maksa. 

Vierailija
13/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta luitko aloitukseni rivi riviltä? En voi viedä heitä keilaamaan kun ei ole autoa. Taksillako vien koko perheen? Olen sanonut että mennään vain ja olen sanonut sen kaverillenikin, mutta eipä puhetta kummempaa ole tapahtunut oman lapsensa suhteen. Miten se tekee minusta tyhmän?

ap

Autosta se nyt ei ole ollut kyse. Et selkeästi ole saanut aikaiseksi omalta osaltasi sopia kuin sanomalla "joo mennään vaan", jos he kerta kokoajan kyselevät. Olet tyypillinen 90-luvulla syntynyt idiootti joka laittaa kaiken muiden syyksi.

Ja taisi kalahtaa. Sinuun. Tuntees näkyy tänne asti.

Vierailija
14/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena on varmaan ollut, että vietätte yhteistä aikaa kummilapsesi kanssa. Kyse ei ole ollut nimenomaan keilaamisesta vaan yhteisestä ajasta! Se ei ole onnistunut, mut perhe tykkää keilata, ja tekivät sitä muiden kanssa. Kyllä ne lähtee taas sunkin kanssa kun saat asian järjestymään!

Niin varmaan on joku ajatus yhteisestä ajasta mutta juuri keilauksesta aina puhe. Tai jos on puhetta vaikka pitsalla käynnistä, niin sitten käydään pitsalla. Siis siitä perheestä ei ole käynyt kukaan muu kuin kaverini, se äiti, keilaamassa tässä jonkun vuoden aikana. Isukki kotona lapsen kanssa kun äiti on kaverinsa, sen miehen ja heidän kaverimiehen kanssa keilaamassa.

ap

Vierailija
15/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis kaverini lapsen kummi ja se lapsi on halunnut keilaamaan jo ainakin vuoden. Aina kun kyläillään tai nähdään se ottaa puheeksi sen keilauksen ja kaverini, äiti, ehdottelee mulle että veisit kummilapsesi keilaamaan. No mikäs siinä, olen sanonut, mutta mulla ei ole autoa ja olen heittänyt, että sovitaan vaan milloin heille käy, niin lähdetään yhdessä ja minä tarjoan. Kuten arvaatte, mitään asian suhteen ei ole tapahtunut eikä minusta ole oikein, että alkaisin lapsen kautta puuhaamaan sitä keilausreissua kun enhän minä tiedä milloin heille "sopisi" enkä halua lupailla tyhjiä pienelle lapselle.

No se mikä tässä alkoi v**uttaa on se, että sain mutkan kautta tietää että kaverini lähti jälleen yhden kerran kavereidensa kanssa, aivan oikein, keilaamaan! Eikä siis mikään illan vietto kyseessä, vaan aivan päiväaikaan tapahtuva juttu. Mikä huvittavinta, tai säälittävintä oikeastaan, että reissussa onkin hänen ystävänsä miehensä kanssa ja sen pariskunnan sinkkukaveri-mies. Mua niin sieppaa tuollainen kaksinaamaisuus etenkin kun tiedän ettei kaverillani tai hänen miehellään ole mitään luontaista yhteyttä tähän sinkkumieheen, eli miksiköhän siellä ollaan... Tietääkseni ainakin 4. kerta tänä aikana kun äiti käy ilman perhettään keilaamassa.

Mitään näkemyksiä asiaan? Pyydänkö vain pokkana hänen miestään kummilapseni kanssa keilaamaan?

Voi herrantähden kun joku tekee elämästään liian monimutkaista.

Onko se keilahalli jossain takahikiällä vai pääseekö sinne julkisilla? Jos pääsee julkisilla, miksi et ole vain kysynyt sopiiko  päivänä x ja jos sopii ja rata on vapaa niin varannut sen, sitten hakenut kummilapsen, vienyt keilahallille, keilannut ja palauttanut lapsen julkisilla? Niin mä oisin tehnyt sen sijaan että vatvoisin asiaa ensin vuoden itsekseni enkä saisi aikaiseksi ja tulisin sitten tänne rähisemään. Kuinka uusavuton voi ihminen olla? Ja mihin niitä  kummilapsen vanhempia tarvitaan, eikö tarkoitus ollut että heillä lapsesta vapaata?

Vierailija
16/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kun ei sun pitänyt viedä koko perhettä vaan ainoastaan se lapsi. Sen saa sinne bussillakin jos sellainen kulkee. Voi  *ttu  AP olet tyhmä.

Vierailija
17/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

En tajua miten se auto liittyy siihen, ettei ap saa aikaiseksi soitettu äidille ja kysyttyä että saanko viedä x:n keilaamaan lauantaina. Sitten katsot miten bussit menee ja menette sillä. Tai lainaat kaverisi autoa. Tai jos sekään ei sovi niin soitat ja kysyt, että käykö teille tämä tai tämä pvm. Miten tämä voi ap olla niin vaikeaa?

Bussilla? Luuletko että kaikki asuu suuressa kaupungissa tai yleensäkään että joukkoliikenne pelaa Suomessa tasapuolisesti kaikkialla? Keilapaikka ei edes ole samassa kaupungissa, että kyllä se edellyttää automatkaa. Miksi on niin vaikeaa tajuta että olen sanonut vaikka miten monta kertaa että kyllä minulle käy lähteä sinne keilaamaan ja sovitaan vain milloin, mutta se ei aiheuta mitään vastareaktiota? Mitä sinä et tuossa oikein tajua? Oletko itse passiivisia äitejä joita täytyy passata kun ei itse satu kiinnostamaan muu kuin asioista puhuminen?

Vierailija
18/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet taksilla sen lapsen kanssa keilaamaan. Ei se kerta nyt niin paljon maksa. 

Eikö? Markka-aikaan maksoi yli 400mk suunta. Pääseeköhän nykyään edes 100 eurolla suuntaan? Kohtuuttoman paljon.

ap

Vierailija
19/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Bussilla? Luuletko että kaikki asuu suuressa kaupungissa tai yleensäkään että joukkoliikenne pelaa Suomessa tasapuolisesti kaikkialla? Keilapaikka ei edes ole samassa kaupungissa, että kyllä se edellyttää automatkaa. Miksi on niin vaikeaa tajuta että olen sanonut vaikka miten monta kertaa että kyllä minulle käy lähteä sinne keilaamaan ja sovitaan vain milloin, mutta se ei aiheuta mitään vastareaktiota? Mitä sinä et tuossa oikein tajua? Oletko itse passiivisia äitejä joita täytyy passata kun ei itse satu kiinnostamaan muu kuin asioista puhuminen?

No se pienessä kaupungissa asuminen ja autottomuus sekä uusavuttomuus on aivan oma valinta. Jos olisit todella halunnut järjestää asian, et olisi täällä vinkumassa. Itse olen kyllä osannut järjestää asiat halutessani, lähtenyt  esimerkiksi  autottomana lapsen kanssa 200 km päähän huvittelemaan  huvipuistossa sen sijaan että oisin päivitellyt täällä.Sä et vaan viitsi. Järjestelykysymys tuo. Olet aikaansaamaton, pikkumainen ja ilkeä ihminen. Toisen ihmisen keilailukertojen laskeminen on absurdia.

Vierailija
20/109 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten AP pääset koskaan mihinkään!? Etkö käy missään muualla, kuin lähikaupassa ruokaostoksilla?  Miten on mahdollista, että Suomessa vuonna 2017 ei pääse kotoa liikkeelle?