Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Ai niin, 103 lisää: Vihaan ruuanlaittoa, liikoja värejä, puheliaita ihmisiä, lettuja ja musiikinkuuntelua. Jatkakaa. Hups, kesämökkeily vielä unohtui, yök!! Sekä uiminen, kylpylät ja uimahallit sekä rusketus.
Yliopistossa kaikki tykkää bilettää. On ihan huikeen siistiä kun on bileet, ja vielä huikeemman siistiä kun on risteily.
Kyllä mäkin joskus käyn juhlimassa, usein on ihan hauskaakin. Mutta seuraavana aamuna olo on kamala, ja yleensä jo juhlailtana voin pahoin suurimman osan ajasta jos olen juonut. Väsyttää, siis kerta kaikkiaan paska olo, miljoonan ihmisen näkeminen ja niiden kanssa jutteleminen on hauskaa mutta todella vaatii sitä alkoholia, kun ne muut ihmiset on ihan tuhannen tuiterissa, eikä niiden kanssa jaksa olla itse selvin päin. Joka kerta pitkällisen juhlinnan jälkeen olo on se, että jes, nyt ei vähään aikaan tarvitse :(
Kaikkein tyytyväisin olen kun käyn ottamassa sen 1-2 juomaa, tulee kiva noste ja tanssin jonkun aikaa, sitten humala laskee ja lähden kotiin nukkumaan ja aamulla olo on mukava. Ja vissiin kaikkien muiden mielestä on just parasta olla pilkkuun ja juoda niin paljon kun maha vetää. Ja risteilyt - ei, ei ei. Likaiset hytit, ällöttävä laiva (kaikki kunnia siivoojille, on rankkaa varmasti, mutta tosiasia on silti se että laivat ovat aina tosi ällöttäviä), siihen päälle vielä alkoholia ja pahoinvointi on taattu.
Timberlandit
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
-Komediat. Kaverin kanssa katsottiin teininä elokuvia ja hän halusi nähdä vain ja ainoastaan komedioita. Meinasin jo silloin tukehtua "muka- hauskaan- runkaan- pirakkaan- vitsiin ym." Heh he...
-Aki Kaurismäen elokuvat. Teko taiteellista P*sk**.
Mäkkiruoka. Tai Hesen jne vastaavat. Minulle tulee nykyään kirjaimellisesti oksennusrefleksi aina, kun yritän syödä mitä tahansa noiden mestojen tuotteita. Se rasvan ja ties minkä hötön tunne kielellä on niin vahva.
Enkä edes ole mikään terveysintoilija. Pizzasta tykkään paljon, ja esim kiinalaisesta pikaruoasta. Rakastan makeita herkkuja, voin syödä esim suklaata helposti levyn päivässä. Mutta mäkkiruokaa en vaan pysty syömään. Ja jotkut tyyliin elää sillä, miten se on mahdollista?
Jotain samoja kuin muillakin.
Mm. Sinkkuelämää -sarja, shoppailu, romanttiset komediat, suklaa (tai on se ihan ok, mutta ei mitenkään iiiihanaa), päiväunet, vispipuuro, perunamuusi, ruska.
Niin ja yks vielä, Game of Thrones. En tajuu.
Se joka ei tykkää vispipuurosta (en voi tarkistaa viestin numeroa, kun ei pska palsta sitä näytä).
Risteilyillä ne buffat! Karsee ryysis, meteli ja perusjuomat kamalaa kuraa. Ruokatarjoiluissa ei mitään vikaa, mutta se miljöö. Ja en tykkää yhtään koulutuksista vieraiden ihmisten kanssa. Joudun pakosta niihin osallistumaan, mutta tulee aina kamalat kouluajat mieleen ja ahdistuneena odotan vain päivän loppumista.
Baarit ja siellä tanssiminen. En pidä liian kovalla olevasta musiikista, ahdistaa se basson jytkytys eikä kenenkään kanssa voi jutella huutamatta korvaan ja siltikään ei kuule. Tanssilattialla on liikaa limaisia kännisiä tyyppejä jotka kourii persettä ym. Tulee jotenkin myötähäpeä tanssijoita kohtaan kun suurin osa ei osaa ollenkaan. Itseä ei sinne saa ketkumaan edes tuhdissa humalassa (oma tanssitaitoni on ehkä keskiluokkaa, joten en olisi edes tanssilattian surkein hytkyttelijä). Mieluummin menen miehen tai jonkun kaverin kanssa pubiin, pelaan bilistä ja dartsia (ja nolaan itseni niissä).
Rasvaton maito kahvissa. Tosi moni tuntuu tätä harrastavan, hyi olkoon. En nyt kyllä mene silti väittämään, että onko yleisempää pitää siitä kuin rasvaisemmista maidoista kahvissa.
Vierailija kirjoitti:
LOL kirjoitti:
Vauvat. Ne ovat aivottomia ja paskalta haisevia avuttomia pikku loisia, jotka kuolevat naurettavan helposti, esimerkiksi siksi, jos se tippuu pää edeltä parvekkeelta alas asfaltille.
Vauvojen puolustukseksi täytyy sanoa, että ei taitaisi aikuinenkaan ihminen selvitä hengissä pää edellä asvalttiin putoamisesta, ellei parveke olisi aivan alhaalla. Vai voitko näyttää mulle esimerkkiä? :)
Musta tuntuu että toi alkuperäinen kommentoija on sellanen pää edellä asvalttiin-lapsi
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Sushi. Ihan hirveetä kuraa.
Taru sormusten herrasta -elokuvat, ja ne Hobitti -jatko-osat.
Lasten kanssa ja lasten takia olen jotain niitä katsonut, mutta ei vois vähempää kiinnostaa. Muutenkaan en välitä fantasiasta enkä sci-fistä. Tosin tykkäsin kyllä parista ekasta Harry Potter -elokuvasta.
Seksi. En käsitä, että miksi se on muka niin ihanaa, että sitä pitää harrastaa jopa ilman ajatusta hankkia lapsia. Itse en vain nauti siitä enkä ole koskaan ollut erityisen seksuaalinen. Joku ei ehkä ymmärrä, että miksi en erityisemmin välitä siitä, niin vaikka sinä siitä pitäisitkin, niin ei se tarkoita, että kaikki siitä pitäisivät. Itse pidän esim. tunteesta, kun juon energiajuomia ja kofeiini alkaa vaikuttamaan elimistössäni, mutta sinä et ehkä pidä samasta tunteesta.
Lapset...
En vain ymmärrä mikä niissä on niin ihanaa kaikkien mielestä
Eivät saa mussa mitään ihanuus-reaktiota aikaan
Saunominen, urheilun seuraaminen, hikiliikunta, sosiaaliset ympyrät, olut, katkaravut, liha, hedelmäkarkit, marmeladi, tositeevee, kampaajalla käynti, shoppailu, harrastukset kodin ulkopuolella, käsityöt ja näpertely, seksi, hieno ruoka, risteilyt, matkailu, kaverit.
Tykkään kirjoista, eläimistä, teineistäni ja lähiperheestä, telkun tv- sarjoista, mikropizzoista, homejuustosta, pieruverkkareista ja valkoisesta sisustuksesta.