Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Samppanja ja mansikat. Molemmat hyviä erikseen, ei yhdessä.
Alkoholi, kahvi, kauhuleffat, fitness, baarit, yökerhot, bilettäminen.
Pakettitalo pienellä tontilla. Varsinkin ne perinteistä taloa matkivat kartanomallit ja muut hirvitykset, joista kuitenkin puuttuu perinteisten talojen kauneus (mittasuhteet pielessä ja laatu sekundaa). Täysin massataloja ja niistä sitten vielä maksetaan. Ja mitä iloa on omakotitalosta, jos sen ympärillä on vain pieni pläntti maata.
Kesä.
Hikoilen ihan älyttömästi ympäri vuoden ja kesällä hikoilu on niin runsasta, että joudun käymään 2-3 kertaa suihkussa vaan pesemässä hiet pois, jos on kävellyt ulkona tms (tietenkin sillä oletuksella että on helle). Lisäksi olen runsaskarvainen ja vihaan sheivausta. Shortsit tms topit - en tykkää.
Pitkät kynnet. Mulla on luonnostaan vahvat ja nopeasti kasvavat kynnet. Ahdistaa kun joutuu jatkuvasti olla lyhentämässä niitä. En kerta kaikkiaan halua olla pitkissä kynsissä.
Nuorten aikuisten pakonomainen tarve ottaa hirveä asuntovelka, rakentaa ihan oma talo kärpäsenpaskan kokoiselle stnan kalliille vuokratontille, lapsia pitää olla kolme, katumaastureita kaksi (jotka vaihdetaan vuoden välein) ja sitten pitää olla vielä lehmän kokoinen koira ruokittavana ja paskatettavana.
Anteeksi avautuminen. En ymmärrä useiden ikätoverieni maapalloa saastuttavaa elämäntapaa. Mun kolmikymppinen kaveri rakensi just toisen okt:nsa, rakensi sen kun sai edellisen juuri valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sushi.Lisäksi kalliit ravintolat, joissa ruokalistalla on jotain auringonkukan terälehtiä, kuusenkerkkäkeittoa ja keskosena syntyneen vasikan sorkkauutetta yms. Vähän nolottaa, että omat lempiruoat on tyyliin pitsa ja hampurilaiset.
XD kiitos nauruista!
-Astiaston tai jonkun muun esineen sarjakeräily. Tai ylipäätään joku keräily.
- Lapset. Saati lasten VAATTEET wtf. Kaverit välillä sekoaa lastenkengistä ja mä yritän vääntää myötäilevää tekohymyä, mikä näyttää varmaan todellisuudessa inhoa huokuvalta irvistykseltä.
- Autot. Minulla on ajokortti ja käytän satunnaisesti työpaikan ja muiden autoja, mutta siihen se sitten jääkin. Ei voisi vähempää kiinnostaa keskustella autoista, en halua omistaa autoa (ensinnäkin kun en tarvi enkä halua laittaa sellaiseen rahaa) enkä kiinnitä mitään huomiota ihmisten autoihin. Jotkut kysyy joskus "muistatko minkä merkkinen/värinen/jne auto minulla/hänellä oki?". No en todellakaan. Muistatko sä, minkä merkkinen/värinen puhelin mulla on? Niimpä: ketä kiinnostaa??
Lankamatot siis ne mitä nykyään on kaikissa kaupoissa
-Kaikesta materiasta intoilu ja loputon jauhaminen
-Ulkona syöminen (alan aina vaan miettimään, miten paljon sillä rahalla saisi kaupasta ruokaa)
-Se, jos mies maksaa/tarjoaa (koen tosi vaivaannuttavana)
Kuntosalit, ryhmäliikunta, kaltaissomistus, irtoripset, -kynnet, silarit, turbohuulet, jatkuva somettaminen, Kardashianit, hölmöt jankutussanat, Dubai, merkkilaukut, feikkiprintit, mukavaatehuoneet, valkoinen sisustus, Game of Thrones, Walking Dead...
N26
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalit, ryhmäliikunta, kaltaissomistus, irtoripset, -kynnet, silarit, turbohuulet, jatkuva somettaminen, Kardashianit, hölmöt jankutussanat, Dubai, merkkilaukut, feikkiprintit, mukavaatehuoneet, valkoinen sisustus, Game of Thrones, Walking Dead...
N26
En tinne ketään, joka tykkäis noista yhdestäkään.
N40
Romaanien ym. tarinoiden lukeminen. Olen laiskistunut ja nautin fiktioni mieluummin silmilläni. (En tiedä onko yleinen mielikivituksen ja luovuuden puutteeni syy tähän vai seuraus tästä.)
Laiskuuteni ilmenee myös sellaisissa asioissa kuin oman ulkonäön "ylläpito": en värjää hiuksia, käy kampaajilla, kosmetologeilla tms. Minulla ei ole irtoripsiä, laitettuja/lakattuja kynsiä tms. Meikkejä kyllä omistan, mutta käytän niitä harvoin. En ole kokenut vaivannäön juurikaan hyödyttävän, ja se meikinpoisto on tuskallisen ikävää hommaa. Viiksikarvat sentään ajelen, koska siinä häpeä voittaa laiskuuden (ja piheyden).
Juttelu vain puhumistarkoituksessa. Muun tekemisen ohella tai ohimennen toista nähdessä menee (koska tekemisen ohella on lupa olla myös hiljaa siihen tekemiseen keskittyen ja ohimennen puhuessa tilanteesta pääsee pian pois), mutta mitään en koe niin ahdistavaksi ja myös aika turhaksi kuin sen, että oikein istutaan alas vain juttelemaan. Kauhea vaiva sitten päästä siitä tilanteesta pois luontevasti, koska eihän sitä nyt rehellinenkään pysty olemaan: "Joo, mutta mä lähden nyt, koska koen tämän tilanteen kiusalliseksi enkä keksi puhuttavaa. Moikka!"
(Joo, tää ois varmaan sopinut paremmin johonkin "kiusallisimmat tilanteet"- tai "pahimmat pelkonne" -keskusteluun.)
Saunominen
Salmiakki
Kesämökit (poikkeuksena täysin varusteltu luksusmökki ilman hyttysiä)
Stand up
Teatterissa käyminen