Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Kalja. Maistuu suussani aivan kamalalta.
Grillaus. En näe järkeä odotella lautanen kädessä ja salaatit valmiina josko liha olisi jo valmista. Paistan pannulla niin tiedän oikean ajoituksen ja kypsyysasteen, makukin on ihan sama.
Naisena tietysti haluan pukeutua hyvin ja olla asiallisen näköinen. En silti ymmärrä naisten vimmaa shoppailla koko päivän vaatteita, kenkiä, laukkuja ja kosmetiikkaa. Tulisin hulliksi jos mun olisi pakko. Mielusti käyn muutaman kerran vuodessa ostamassa useamman vaatteet jos on tarve ja muuten pysyn kaukana vaatekaupoista.
Piimä, sinihomejuusto, graavi- ja suolakala.
Poliisisarjat, suomalaiset ikuisuussarjat, ns. huumorisarjat.
Lätkä,potkupallo, ralli ja formula.
Homejuusto, yök.
Tupakka, yök.
Baarikännäily, yök.
Selfieposetukset, yök.
Penkkiurheilu, yök.
Vierailija kirjoitti:
Kalja. Maistuu suussani aivan kamalalta.
Grillaus. En näe järkeä odotella lautanen kädessä ja salaatit valmiina josko liha olisi jo valmista. Paistan pannulla niin tiedän oikean ajoituksen ja kypsyysasteen, makukin on ihan sama.
Juntti.
Minä en tykkää ottaa valokuvia omasta naamastani ja lähettää niitä muiden katsottaviksi.
Avokado. Sen maku ja rakenne etoo!
Edestä täytettävä pyykkikone!
t, ei taivu käsi, eikä selkä
Sipuli, olut, karjalanpaisti ja korkokengät.
Sushi, suklaa, kesä ja tvn katselu.
Korkokengistä kävellessä lähtevä klopsottava ääni, yöks.
Muoti. Mielestäni se on niitä varten, joilla ei ole omaa makua.
Vierailija kirjoitti:
Pringles-sipsit yök. Suurin osa naisista yök. Lapset yök. Kissat yök. Avaruuselokuvat yök. Subin leivät yök.
Kuulut juuri siihen kategoriaan ihmisiä josta itse en pidä. Eli kaikkea ”uutta ja vierasta” vihataan automaattisesti. Mitään ei voi koskaan kokeilla ja eniten v*tuttaa kaikki. Juntit..
Hypetetyt Netflix- ja muutkin sarjat; kuten Orange is the new black, Girls, Narcos, Stranger Things, Game of thrones, Aikamatkaaja.
Ei vaan kiinnosta millään.
Mökkeily, marjastus, sienestys.. Pidän luonnossa liikkumisesta ja syön marjoja. Yöksi haluan kuitenkin kotiin urbaaniin ympäristöön.
Mulla on paljon sellaisia, laitan vain yhden tähän :Leffassa käyminen.
olen käynyt 3-4 kertaa ja olen 49v.
Ei oo mullakaan ajokorttia enkä tajua mitään autoista, muotoilu niissä kiinnostaa kyllä. Ei perkele, aika täpöhomoo. Toisaalta, homoilu jos mikä on miesten hommaa.