Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Saunaillat kavereiden kanssa
Olut
Kylpylät ja uimahallit
Talviurheilu ja -ulkoilu
Saksanpaimenkoirat
Audit
Ticketin vaatteet
Gugguun vaatteet
Lihansyönti, varsinkin possun syönti ja pekoni
Kebab, pekoni ja nuudelit. Spagetista tykkään, mutta jostain syystä nuudelien ohuus ällöttää.
LOL kirjoitti:
Vauvat. Ne ovat aivottomia ja paskalta haisevia avuttomia pikku loisia, jotka kuolevat naurettavan helposti, esimerkiksi siksi, jos se tippuu pää edeltä parvekkeelta alas asfaltille.
Vauvojen puolustukseksi täytyy sanoa, että ei taitaisi aikuinenkaan ihminen selvitä hengissä pää edellä asvalttiin putoamisesta, ellei parveke olisi aivan alhaalla. Vai voitko näyttää mulle esimerkkiä? :)
Kevät, kesä, joulu, tv.n katsominen, aurinko, alkoholi. En tykkää.
Viikonloppuhauskanpito.
Mulle vapaa-aika tarkottaa yleensä sitä ihanuutta, että saan olla kotona tekemässä mitä haluankaan, eli olla koneella. Vapautta ihmisistä! En siis todellakaan halua esim. mennä ulos tai tavata ketään.
Ns. hauskaa pidän muutaman kerran vuodessa, jotta en tuntisi itseäni niin luuseriksi tuosta yllä olevasta johtuen. Hauskuus tarkoittaa leffassa käymistä, tuhlausreissua naapurikaupunkiin tai yhdellä/muutamalla drinkillä käymistä lähikapakassa.
Perheellisten miesten iskeminen.
Kahvi, jugurtti, olut, nakit, pekoni tulee ekana mieleen.
Keikoilla käyminen, musiikin kuuntelu kovalla, ravintoloissa "tunnelmaa nostattamassa" sen helvetinmoinen rääkynä. Ja jotkut maksavat keikoista hunajaa! Että maksaisin euroakaan siitä että olen kylki kyljessä, joku rääkyy lavalla ja jengi huutaa ja vessaan ei mitään asiaa koska jonot jne. En kuuna päivänä! Joku Flow yleisömassan takia olisi helvettini.
Putous, Nieminen&Lahtinen show ja ylipäänsä kaikki tuon tyylinen kotimainen 'viihde'.
Olut, bilettäminen,
En millään jaksa tajuta, miksi joidenkin mielestä nuoruus on pilalla, jos ei biletä. Ei mun mielestä, mulla on ollut hyvä nuoruus täynnä harrastuksia. Enkä ole edes urheilija.
Hieronnassa, kampaajalla, kosmetologilla tms käyminen.
Mulla on monta:
-Sisustaminen
-Puutarhanhoito
-Leipominen, erityisesti kakkujen
Etkot ja yökerhoon meno (paitsi jos tykkää tanssia). Minusta molemmat on vain älyttömän tylsiä tapoja viettää aikaa. Kukaan ei etkoilla puhu mitään kiinnostavaa ja yökerhohan ei ole keskustelupaikka.
En ikinä kuuntele radiota, kuin jos pakosta joutuu
Konmaritus sellai, että kämppä on kohta tyhjillään.
Ihmisten kanssa hengailu leffassa käyden. Menen leffaan vain itse leffan takia ja yleensä yksin. Nautin silti siitä, että siellä salissa on myös muita, vieraita ihmisiä katsomassa samaa leffaa, esim. jos jollekin jutulle nauretaan yhtä aikaa. On kivaa kun ei tarvitse olla sosiaalinen eikä vuorovaikuttaa kenenkään kanssa mutta silti syntyy illuusio joukkoon kuulumisesta. Leffassa käyminen on minulle tunne-elämys, joka ehkä tuntuu voimakkaammalta, kun olen siellä ilman vierustoveria.