Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Vierailija kirjoitti:
Putous ja stand up komiikka.
Taidan olla vain huumorintajuton, kun tunnen pelkkää myötähäpeää esiintyjää kohtaan.
Tämä näin.
Radio-ohjelmat, joihin saa soittaa! Ei kiinnosta kiviäkään, mitä joku baby boomer on mieltä hiihtämisestä tai mattopyykistä tai muusta päivän puheenaiheesta. Halpaa radio-ohjelmaa ja minkään sortin asiantuntemusta ei vaadita juontajilta tai osallistujilta. Kansan radio!! Voi V!
Koirat. En voi käsittää, mitä joku näkee semmoisessa narussa kävelevässä persereiässä, joka syö, kuolaa ja tuuttaa kakkaa kadunvarteen. Haisee pahalle, tunkee hinkuttamaan ja karvoittaa ja likaa kaikki pinnat niin kotona kuin vaatteissa.
Räksyttää ja ulvoo kaiket päivät. Pahimpia on ne marsunkokoiset pikkukoirat. Ja röhkivät roikkunahkaiset pullosilmät, jotka ovat vielä helkutin rumiakin!
Miten joku voi pussata koiraansa suulle?!? Sama elikko on syönyt toisen koiran ulostetta tai nuollut sukuelintään ja sitten tulee lipomaan kielellään ihmisen suuta. Hyi :-x
Sitten se ei edes kehity mihinkään, vaan vaatii samaa ulkoilutusta ja ruokintaa 15 vuotta, monta kertaa päivässä - satoi puukkoja tai rautaa - pakko mennä pihalle klo 6:30, kun sitä nyt kusettaa.
Ja tollot kustantavat vielä sen maltaita maksavat eläinlääkärikulutkin! Koiralla todetaan joku syöpä, diabetes tai ihottuma, niin eiköhän aleta lääkitä kuin ihmistä konsanaan. Ennen vanhaan olisi annettu haulikosta metsän reunassa ja otettu uusi vahtikoira nurkalle.
Pahimmat pitävät niitä lapsenaan ja pitää sanoa ”HÄN”. ”Hän nostaa tässä kuvassa jalkaa, hän on oppinut kusemaan kuin isot koirat!”, ”Emme vieraile tässä kaupassa, koska Hän ei saa tulla sinne sisälle. Olemme verisesti loukkaantuneita!”, ”Tässä on meidän Mirkun synttärikuva! Hän täytti vuoden ja vauvahampaat on rasiaan talletettuina!”
Nyt normaaliin vuorovaikutukseen kykenemättömät nykyihmiset hommaavat ystäväkseen koiran, joka on ehkä epäekologisin ostos maapallon kantokyvyn kannalta. Liikaristeytetty sairaaksi, ihmisen toimesta.
Tästä nyt joku suuttuu, mutta kun en vain ymmärrä. En tietenkään tätä kenellekään sano päin naamaa, mutta kun kerran kysyttiin...
8-/
5G:t ja älypuhelimet
Vihaan kaikkea uutta teknologiaa, mitä tyrkytetään väkisin ja pakotetaan käyttämään, koska vaihtoehtoa ei ole.
Minulle kelpaisi hyvin vanha lankapuhelin, mutta kun ei: pakko hankkia joku saakutin älypuhelin, johon insinöörit keksii joka hetki uutta digisäpinää, joka tarvitsee aina vaan kalliimpaa verkkoa ja tämä pyörä on loppumaton. Operaattorit rahastavat asioilla, joita ei edes tarvitse.
Miksi pitää edes olla aina muiden saatavilla? Jättäkää minut rauhaan!
Koirat. Kaikki koirissa on vastenmielistä ja rasittavaa. Niiden tuottama melu, haukkuminen, murina, ulina... Se miten ne kerjäävät rapsutusta. Se miten ne yrittävät nuolla kasvoja. Se miten ne yrittävät nuolla mitä tahansa muuta paikkaa. Se miten ne tulevat kerjäämään kun yrität syödä. Se miten ne kärttävät huomiota.
Se miten ne nylkyttävät. Se miten ne haisevat. Se miten niistä ja rasvainen jälki joka paikkaan. Se miten ne sotkevat.
Se miten ne järsivät kaikkea. Se miten ne vievät kenkäsi suussaan jonnekin jyrsittäväksi. Se miten ne örisevät muille koirille. Se miten ne örisevät muille ihmisille. Se miten ne pitää viedä ulos paskalle ja paska pitää kerätä biobussiin ja kantaa roskikseen.
Ja yli kaikkien muiden, se miten ne paskovat ulos eikä niiden omistaja korjaa jätöksiä pois. Sekä se miten ne tunkevat juuri minun iholleni joka en välitä niistä, ja sitten niiden typerät omistajat sanovat: "ei se mitään tee!" Tekeehän se! Se tekee kaikkea edellä mainittua, mitä minä inhoan.
Mutta kisulainen! Felis catus, siinä on ylväs eläin. Älykäs, hyvin käyttäytyvä, siisti, hienostunut. Kissat kunnioittavat ihmisen omaa tilaa. Kissat eivät mölyä. Kissat osaavat itse käydä paskalla ja vieläpä peittää ulosteensa. Kissat pitävät tuholaiset loitolla. Ja mikä parasta, kissatkin vihaavat luonnostaan koiria. Tiedän että jotkut ovat onnistuneet ehdollistamaan kissan luontaisen ksenofobian koiriin pois. En vain tiedä miksi joku haluaa tehdä niin.
Juustokakku. Jotenkin vaan se koostumus, ulkonäkö ja suutuntuma aiheuttavat välittömän oksennusreaktion.
nykypäivän autotune kura "musiikki"
spotify
äänikirjat
Monet ihmiset pukeutuvat mustiin vaatteisiin kesät talvet. Kaikki asusteetkin ovat mustia, myös uimapuku ja bikinit. Aurinkolasit, kengät, siis kaikki.
Itse pidän nämä hautajais vaatteet kaapissa valmiina, jos tarve tulee, mutta en ikipäivänä pukeutuisi niihin muulloin.
Joulu. En voi sietää että koti sisustetaan jouluksi, hankitaan kuusi, ostellaa väkisin lahjoja toisille tai syödään perinteisiä jouluruokia pelkästään. Mitähän vielä..
En syö kalaruokia.En pidä kalan mausta.
Festarit, kokeellinen teatteri, ooppera, fudis, pubeissa notkuminen, suurin osa lautapeleistä
Popcorn, pelkkää suolattua styroxia.
Työpaikan juhlat ja virkistyspäivät ja erityisesti pikkujoulut. Työkaverit on työkavereita, vapaa-ajan vietän oikeiden kavereiden ja perheen kanssa.
Alkoholi
Juhlat
Synttäreiden vietto
Juoruilu
Koirat
Suklaa
Sosiaalinen media. Joskus käyn seurailemassa jotain random-palstoja, kuten tätä, muistuttaakseni itseäni miksi en ole sosiaalisessa mediassa enää.
Kaipaan aikaa jolloin oikeasti kyläiltiin ja jopa mentiin kylään mitään ilmoittamatta. Nyt kaikki on niin kapseloitua ja kiillotettua.
Kaikkein inhottavinta on naisihmiseltä kuulla naisen jalkoväliä tarkoittava kiroilusanana.
Toiseksi ällöä on kaljan kittaaminen.
-saunominen: mitä järkeä mennä kuumaan huoneeseen, jossa oleskelu vain uuvuttaa ja väsyttää. Suihku on paljon parempi ja sen jälkeen on virkistynyt ja pirteä olo.
-talvella ulkoileminen: ei vaan ole mun juttu
-j.karjalaisen musiikki: mitäänsanomattomia melodioita, huonoja lyriikoita ja esittäjänä mies, jolla ei kertakaikkiaan ole mitään talenttia laulamiseen.
Makaronilaatikko. Tai siis liha-makaronilaatikko. Todella monen lempiruoka! Voi kyllä syödä ei siinä, mutta ei mielestäni mitenkään erityisen hyvää.
Ulkoilu (ulkoilmassa tapahtuvaa hikiliikuntaa lukuun ottamatta).
Vierailija kirjoitti:
5G:t ja älypuhelimet
Vihaan kaikkea uutta teknologiaa, mitä tyrkytetään väkisin ja pakotetaan käyttämään, koska vaihtoehtoa ei ole.
Minulle kelpaisi hyvin vanha lankapuhelin, mutta kun ei: pakko hankkia joku saakutin älypuhelin, johon insinöörit keksii joka hetki uutta digisäpinää, joka tarvitsee aina vaan kalliimpaa verkkoa ja tämä pyörä on loppumaton. Operaattorit rahastavat asioilla, joita ei edes tarvitse.
Miksi pitää edes olla aina muiden saatavilla? Jättäkää minut rauhaan!
Mulla on edelleen käytössä Nokia 1100. En osta älypuhelinta, en tarvitse. Tämä ipad riittää älylaitteeksi mulle.
Shoppailu, boho sisustus, kahvi, energiajuoma, julkkisjuorut on myös minunkin inhokkeja