Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?

Vierailija
26.01.2017 |

Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...

Kommentit (668)

Vierailija
321/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastit. Mä en vaan jaksa kuunnella ku kaksi tyyppiä keskustelee. Radiojuontajien jututtujen kanssa sama homma.

Vierailija
322/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pidennykset, ripsien pidennykset (jotka muutennusein näyttävät rähmäisiltä tai sulkasadon läpi käyneiltä), kulmien laminoinnit, tekokynnet, täyteainepistokset ja pitkälle vietynä plastiikkakirurgia. Teko sitä ja teko tätä. Olen mieluummin luonnonkaunis kuin koskaan tuollainen feikki. N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kuvien laitto someen. "ElliPekka teki sitä ja ElliPekka teki tätä. ElliPekka on niin söpö tässä merkkivaatteessa." Antakaa kasvurauha lapsillenne! Kuinka he inhoavat teitä sitten, kun ymmärtävät että heidän koko elämänsä on julkista tietoa.

Vierailija
324/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valvoa öisin kun muut nukkuvat ja tykkään nukkua silloin kun muut valvovat. ;) Olen aina ollut yöeläin.

Vierailija
325/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja tee, ja ylipäätänsä se ajattelutapa että kaikki juo ja kaikki haluaa juoda jompaakumpaa. Jos et juo kahvia niin sitten muka automaattisesti juot/haluat juoda teetä.

Ja jotenkin ei vaan käsitetä sitä että on ihmisiä jotka ei ylipäätänsä välitä kuumista juomista ja haluavat juoda kylmää hanavettä.

Vierailija
326/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen etenkin porukassa. En nauti siitä yksinkään. Kaikista oudointa on jos työpaikan virkistyspäiville vuokrataan jotku saunatilat. Työkavereiden kanssa hikoilemaan alasti ja käymään suihkussa vuorotellen. En voi käsittää miksi?

Vierailija
327/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä pitävätkö muut kokoaikatyöstä vai onko se vain liian suuren asuntolainan sanelema pakko...

Mutta siis itseä ei ole koskaan kiinnostanut uralla eteneminen ja olen aina halunnut osa-aikatyötä jotta aikaa ja jaksamista jää myös harrastuksiin ja vaikka tähän että makaan sohvalla keskellä päivää ja kirjoitan vauvapalstalle :D

Olen osa-aikainen kassamyyjä ja todellakin haluan tehdä tätä ns. p@$£a duunia koska palkkaa saa sen verran että tulen toimeen ja vapaa-aikaa on runsaasti.

Vierailija
328/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat, parisuhde

Vierailija
329/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen

Keilaaminen

Helle

Vaahtokarkit

Vierailija
330/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä pitävätkö muut kokoaikatyöstä vai onko se vain liian suuren asuntolainan sanelema pakko...

Mutta siis itseä ei ole koskaan kiinnostanut uralla eteneminen ja olen aina halunnut osa-aikatyötä jotta aikaa ja jaksamista jää myös harrastuksiin ja vaikka tähän että makaan sohvalla keskellä päivää ja kirjoitan vauvapalstalle :D

Olen osa-aikainen kassamyyjä ja todellakin haluan tehdä tätä ns. p@$£a duunia koska palkkaa saa sen verran että tulen toimeen ja vapaa-aikaa on runsaasti.

Täällä toinen joka ei pidä 100 % työajasta. Toki en myöskään pidä yhteiskunnan tuella elämisestä ilman oikeaa syytä. Kaksi vapaapäivää viikossa ei riitä harrastuksiin ja en esim. tykkää urheilla väsyneenä työpäivän jälkeen. Pidän pitkistä pyörä- ja hiihtolenkeistä, ja siihen tarvitaan vapaa-aikaa. En ole tehnyt kokopäivätyötä n. 10 vuoteen enkä tulee enää tekemäänkään. Mieluummin elän säästäväisesti eli ei kalliita vaatteita, harrastuksia, autoja ja asuntoja.  Minulla on pari velatonta asuntoa ja yksi velkainen. Kaksi niistä on vuokra-asuntoja ja yhdessä asun itse. Ajan edullisella autolla.

En pidä tatuoinneista, irtoripsistä, silikonirinnoista, lihomisesta, tupakoinnista, runsaasta alkoholin käytöstä ja lyhyestä tukasta itselläni.

Vierailija
331/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Kurikan Nimipäivät.

Vierailija
332/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tapaaminen.

Myönnän, olen introvertti

Vierailija
333/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin oleminen, liikkumattomuus

Vierailija
334/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla. Korianteri. Silli. 

Halailu ja poskipusut aivan vieraiden ihmisten kanssa.

Vierailija
335/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langattomat kuulokkeet. Tykkään itse ihan niistä vanhoista langallisista ja minusta langattomat näyttävät hassuilta. Sähköpotkulaudat ja sähköskootterit. Mieluummin näistä ne vanhat tutut versiot eli tavallinen potkulauta ja skootteri.

Äänikirjat. En ole mikään lapsi joka ei osaa lukea. Ymmärrän, että jotkut kuuntelevat, mutta itsellä tulee mieleen lapsuuden satukirjat joita cd:ltä kuunneltiin. Tik tok, minusta siinä ei ole mitään järkeä. En ymmärrä sitä. Naisilla napapaidat ja topit, jotka jättävät ylävartalon paljaaksi. Mopoautot, ehkä niihin olen vähän jo tottunut, vaikka en tykkää. Nyt aiheeseen liittyen uusi ihmetys eli sellaiset ns koppimönkijät. Todella kalliita, rumia ja kovaäänisiä. Taitaa näistä tulla uusi hitti nuorille. Ymmärrän niiden käytön vaan jossain maastossa ja jossain töissä. En muuten.

Vierailija
336/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllinen epärehellisyys, kulttuurinen omiminen ja suomalaisuudella (ja arjalaisten suomenheimojen historialla sekä kielenhistorialla ) kykkiminen tulevat nyt ensimmäisenä mieleen yleisellä tasolla. 95% Suomen valtion populaatiosta ovat muita kuin etnokulttuurisia suomalaisia.

Tällainen toisen, kehittyneemmän arjalais- kansan identiteetillä rypeminen kuin siat vieraassa pellossa, ei vaivaa ollenkaan suurinta osaa edellämainituista, edes ns. yliopistotasolla.

Vierailija
337/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllinen epärehellisyys, kulttuurinen omiminen ja suomalaisuudella (ja arjalaisten suomenheimojen historialla sekä kielenhistorialla ) kykkiminen tulevat nyt ensimmäisenä mieleen yleisellä tasolla. 95% Suomen valtion populaatiosta ovat muita kuin etnokulttuurisia suomalaisia.

Tällainen toisen, kehittyneemmän arjalais- kansan identiteetillä rypeminen kuin siat vieraassa pellossa, ei vaivaa ollenkaan suurinta osaa edellämainituista, edes ns. yliopistotasolla.

Sekin ottaa aivoon, että edellämainittujen kulttuuriparasiittien kyvyttömyydestä johtuen arkeologian harrastajat vievät tutkimusta eteenpäin omalla ajallaan ja rahoillaan, virkslousten houriskellessa mitä sattuu kuukausipalkallaan. Suomessa elätetään kallista ja kyvytöntä virkalaumaa ja kuitenkin hiemankin vaativamman työn joutuu hoitamaan itse.

Toinen juttu on suomenheimojen kielen selittely lainasanoina arjalaisilta, ikäänkuin tämä pseudosuomalainen populaatio olisi ollut alkuperäistä suomalaista. Heidän esi-isänsä (I-ydna) omaksuivat kuitenkin kielen kokonaisuudessaan arjalais suomalaisilta ja siperialaiset ryssittiin raiskaten tänne ja saivat kielen ikäänkuin sitä kautta.

Ketään ei ollenkaan kiinnosta nämä suomalaisuusasiat.

Vierailija
338/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilian kullankaivajat, joilla on suuret väärennetyt huulet täynnä botoxia ja miten miehet maksavat hänestä. Ilmeisesti Tampereella on arkkitehti, joka haluaa maksaa tuollaisesta naisesta. Tämä arkkitehti maksoi puoliksi kumppaninsa kaikki laskut - mutta hän hävitti hänet ja kodin Bololgnan kullankaivajalle, joka noutaa miehen maksamaan hänen puolestaan.

Vierailija
339/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettaminen

Vierailija
340/668 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juonti siis se, että ei voi pitää hauskaa ilman sitä, käynnäys, tupakka, halpa mutta pahanmakuinen ruoka ja neste, makkara, trendien noudatus, alkoholi ruoan kanssa ok