Juttuja mistä muut pitävät, mutta sinä et?
Ite alotan.
En käsitä mikä popcorneissa on niin hyvää.
Tuntuu, että kaikki tykkää niistä.
Minusta ne eivät ole mitenkään erityisen hyviä.
Ihan syötäviä, mutta aika "tylsiä".
Mielummin otan jollain mausteella maustettuja sipsejä...
Kommentit (668)
Lenkkarit ja paljaat nilkat kesät talvet, milloin tämä hupsutus oikein loppuu? Kammottavaa.
Vanhat kirkot sekä niiden katselu ja erityisesti niiden valokuvaaminen.
Sinkkuelämää (sekä tv-sarja että elokuvat)
Bigbrother
Tekoripset ja hiuspidennykset
Hoikkaa/hoikkaa ja lihaksikasta pyöreämpi vartalo naisella.
Ruokainhokkeina perunamuusi, sianliha ja marmeladi sekä valkoinen vehnä missä muodossa tahansa
Alkoholi
Kaikki penkkiurheilu
Rantalomat (varsinkin kun Suomessa kesä)
Salkkarit
Formulat
Sienestäminen ja sieniruuat
Olut (ei kyllä kaikki siitä tykkää)
Ruuanlaitto
Pitkät terävät geelikynnet, tekoripset
Muikut ja silakat
Lasten hankkiminen
Musiikin kuuntelu sekä festarit. Mielestäni liian passiivista toimintaa. Haluaisin soittaa itse mukana. No festareilla voisi tanssia, mutten kehtaa, koska en ole siinä kovin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5G:t ja älypuhelimet
Vihaan kaikkea uutta teknologiaa, mitä tyrkytetään väkisin ja pakotetaan käyttämään, koska vaihtoehtoa ei ole.
Minulle kelpaisi hyvin vanha lankapuhelin, mutta kun ei: pakko hankkia joku saakutin älypuhelin, johon insinöörit keksii joka hetki uutta digisäpinää, joka tarvitsee aina vaan kalliimpaa verkkoa ja tämä pyörä on loppumaton. Operaattorit rahastavat asioilla, joita ei edes tarvitse.
Miksi pitää edes olla aina muiden saatavilla? Jättäkää minut rauhaan!
Mulla on edelleen käytössä Nokia 1100. En osta älypuhelinta, en tarvitse. Tämä ipad riittää älylaitteeksi mulle.
Mikäs liittymä sulla on siinä? Ja saakohan sitä enää mistään... t. Älypuhelinvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Päiväunet. Menee monta tuntia päivästä hukkaan (vaikka tavoite olisikin se 20 min power napit niin ei siihen herää kuitenkaan) ja sen jälkeen on ihan tokkurainen olo. Eikä illalla saa unta.
Ei se hukkaan mene,päiväunet laskevat verenpainetta,rentouttavat ja virkistävät.Harva varmaan monen tunnin päiväunia nukkuu.Kun on jo melko vanha,eivät päiväunet edes vie yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Saunominen, yök. Samoin kylpylät, uiminen.
Juu nämä ja PALJU. Voiko ällöttävämpää limakulhoa olla? EN tosiaankaan halua mennä huljuttelemaan itseäni jollakin kaveri- tai työporukalla tuollaiseen bakteeriliemeen, jossa lilluu kaikkien alapää- ja varpaanvälituotteet.
Ja jotkut pitävät sitä jonakin luksuksena, hyh-hyi!
Siitä, että joku kodin ulkopuolinen (oli hän sitten ammattisiivooja, anoppi, ystävä yms.) siivoaa meillä. En siis osta siivouspalveluita.
Kuntosalilla käynti. Ei kiinnosta yhtään! Mitä tahansa muuta liikuntaa.
Nutella ja muutkin pähkinävoityyppiset massat. Mitä viheliäistä moskaa. Syökää vaan, munkin puolesta, kitalaki rasvassa. Yh.
Tekoripset. Ne näyttää tönköltä ja saa kantajansa räpyttämään luonnottomasti, painavatko vai hankaavatko? En käsitä mikä villitys ne oikein ovat.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi siis ihan oikeesti kuka juo noita pahan makusia litkuja yök. Ihan sama onko kyseessä olut, viini, siideri kaikki yhtä kamalia... Parempi olla absolutisti!! Mä juon mielummin limpparia
Erityisesti inhoan samppanjaa, joka on monen mielestä hyvä juhlajuoma. Minusta se on vaan hapanta. Onneksi usein on vaihtoehtona tarjolla Pommacia.
Hattara on minusta omituinen, miksi sitä on aina huvipuistoissa. Pelkkää sokeria.
Avokeittiöt
Naapurista kuuluvat äänet
Tyhjäkäynnillä olevat autot
Kiroilevat lapset
Autot ovien edessä,kun ei viitsitä viedä parkkipaikalle
Kosketusnäytöt. Minä haluan painella näppäimiä.