Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mies kuoli poliisin otteisiin Vantaalla!

Vierailija
24.01.2017 |

Poliisi ei kerro, miksi aikaisemmin hyväkuntoisen miehen tila romahti äkkiseltään ja toisen kunnan poliisi tutkii tapauksen todetakseen, ettei mitään rikosta ole sattunut, eihän koskaan. Vaikka Aarniokin välitti satoja kiloja hasista. Onkohan poliisit todennäköisesti kuristaneet tai hakanneet uhriaan, joka on mennyt överiksi taasen ja mies menettänyt henkensä. Suomessa ei voi enää poliisiin luottaa yhtään, oma luottamus on täysin nollissa.
Poliisi pimittää tapahtumien kulun juuri siksi, että mahdolliset ylilyönnit ja kuolemaan johtaneet jäljet voidaan peitellä, se on täysin selvää. Sipilän hallituksen tyyliä on laitattaa ihmiset hengiltä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701240132425_uu.shtml

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui eräänä helteisenä kesäpäivänä festareilla. Ilolientä oli nautittu, aurinko paahtoi kirkkaalta taivaalta. Alkoi ramasemaan. Poliisiauto kaarsi viereeni. Autosta ulos astui n. 30-vuotiaat poliisit(mies ja nainen) kyselivät kuntoa, vakuuttelin että ihan hyvä, väsyttää hieman vain. Katsoivat toisiaan, sitten minua, hetken tuumailivat siinä jotakin, kunnes toinen kysyi missä asun, vastasin että naapurikaupungissa. Putka ei kuulemma ollut minun paikka ja kysyivät haluanko kyydin kotiin, johon minä, että mikäs siinä. Saattoivat ihan kotiovelle asti. Eivät olleet ollenkaan ylimielisiä tai vmäisiä. Heistä huokui auttamisenhalu ja hyväntahtoisuus. Siinä oli kyllä partio, jolla ammatinvalinta osunut nappiin. En osannut odottaa näin hyvää palvelua. Heitä muistelen lämmöllä.

Muuten monista poliisin toimista voikin olla montaa mieltä.

Vierailija
122/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan piilevää sydänvikaa, joka on sitten stressitilanteessa eli kiinniotossa tappanut kun pulssi on ollut tapissa ja jos on ollut humalatilaa niin sekin rasittaa. Se on sitten toinen asia jos kiinniotettu on kaatunut pahasti tai hakattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

generalissue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Olen itse ollut useasti tekemisissä poliisin kanssa. Olen aina saanut poliisilta apua ja muissa tilanteissa poliisi on aina kohdellut minua asiallisesti. Vinkiksi että seuraavan kerran kun poliisilla on puuttumista sinun tekemisiin niin asiaa helpottaa kun käyttäydyt itse asiallisesti. Jos riehut ja haistattelet niin pidä mielessä että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Ymmärrän ihmetyksesi. Myönnän kyllä että tuli ihan rehellisesti pelästystippa silmäkulmaan kun ensimmäisen kerran törmäsin poliisiin joka ei olekaan asiallinen. Siinä on pasmat aika sekaisin auttaja muuttuukin pahantekijäksi. No toistaiseksi ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Voin ihan suoraan sanoa että siinä tuli kriisipuhelimeenkin soitettua ja asia pyöri pitkään mielessä. Vaikka olen ihan hyviä poliiseja tavannut, esim perus liikennevalvonnan yhteydessä niin kyllä niitä pahojakin on. Siinä on aika saatanan avuton kun useampi aseistettu mies joilla on valtion tuki alkaa uhkailemaan että hakkaavat sinut ja antavat vaimolle ajokieltoa "koska me voidaan tehdä niin" jonka jälkeen menisi työpaikka vaimolta alta ja talous piloilla. Eivät ne lyöneet kun en uskaltanut siinä isotella mutta kuvitteles siinä koneella istuessasi että kämppääsi pamahtaa 3 isoa miestä aseineen ja alkaa uhkailemaan sinua sekä perhettäsi.

Syy? Olin käskenyt yhden huumediilerin painua helvettiin ja lopettaa kaverini kanssa asiointi kun se alkoi sekoilemaan amfetamiinin kanssa. Oli sitten soittanut että minulla on kasvattamo kotona ja kun sitä ei tietenkään löytynyt (koska en ole koskaan kasvattanut) niin alkoi uhkailu. En tiedä miten pitkälle tilanne olisi mennyt jos yksi naispoliisi ei olisi tullut perässä ja kyllästyneenä todennut että ei täällä mitään ole, lähdetään nyt kahville vaan...

Joo pelkäsin helvetisti mutta totta on. En olisi itsekään uskonut ennen sitä vaan olisin ajatellut että väärä tai muunneltu tarina.

Tuossa on se syy miksi minulla ei ole poliisista negatiivisia kokemuksia, mun kaverit ei ole narkkeja, eikä mua ole sellaiseksi epäilty.

124/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui eräänä helteisenä kesäpäivänä festareilla. Ilolientä oli nautittu, aurinko paahtoi kirkkaalta taivaalta. Alkoi ramasemaan. Poliisiauto kaarsi viereeni. Autosta ulos astui n. 30-vuotiaat poliisit(mies ja nainen) kyselivät kuntoa, vakuuttelin että ihan hyvä, väsyttää hieman vain. Katsoivat toisiaan, sitten minua, hetken tuumailivat siinä jotakin, kunnes toinen kysyi missä asun, vastasin että naapurikaupungissa. Putka ei kuulemma ollut minun paikka ja kysyivät haluanko kyydin kotiin, johon minä, että mikäs siinä. Saattoivat ihan kotiovelle asti. Eivät olleet ollenkaan ylimielisiä tai vmäisiä. Heistä huokui auttamisenhalu ja hyväntahtoisuus. Siinä oli kyllä partio, jolla ammatinvalinta osunut nappiin. En osannut odottaa näin hyvää palvelua. Heitä muistelen lämmöllä.

Muuten monista poliisin toimista voikin olla montaa mieltä.

Näitä on kiva kuulla vastapainoksi. Tuli omasta kokemuksesta taipumus vähän kartella poliisia niin on hyvä kuulla että on siellä niitä rohkeita ja suoraselkäisiä ihmisiä jotka ovat täällä auttamassa.

125/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

generalissue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Olen itse ollut useasti tekemisissä poliisin kanssa. Olen aina saanut poliisilta apua ja muissa tilanteissa poliisi on aina kohdellut minua asiallisesti. Vinkiksi että seuraavan kerran kun poliisilla on puuttumista sinun tekemisiin niin asiaa helpottaa kun käyttäydyt itse asiallisesti. Jos riehut ja haistattelet niin pidä mielessä että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Ymmärrän ihmetyksesi. Myönnän kyllä että tuli ihan rehellisesti pelästystippa silmäkulmaan kun ensimmäisen kerran törmäsin poliisiin joka ei olekaan asiallinen. Siinä on pasmat aika sekaisin auttaja muuttuukin pahantekijäksi. No toistaiseksi ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Voin ihan suoraan sanoa että siinä tuli kriisipuhelimeenkin soitettua ja asia pyöri pitkään mielessä. Vaikka olen ihan hyviä poliiseja tavannut, esim perus liikennevalvonnan yhteydessä niin kyllä niitä pahojakin on. Siinä on aika saatanan avuton kun useampi aseistettu mies joilla on valtion tuki alkaa uhkailemaan että hakkaavat sinut ja antavat vaimolle ajokieltoa "koska me voidaan tehdä niin" jonka jälkeen menisi työpaikka vaimolta alta ja talous piloilla. Eivät ne lyöneet kun en uskaltanut siinä isotella mutta kuvitteles siinä koneella istuessasi että kämppääsi pamahtaa 3 isoa miestä aseineen ja alkaa uhkailemaan sinua sekä perhettäsi.

Syy? Olin käskenyt yhden huumediilerin painua helvettiin ja lopettaa kaverini kanssa asiointi kun se alkoi sekoilemaan amfetamiinin kanssa. Oli sitten soittanut että minulla on kasvattamo kotona ja kun sitä ei tietenkään löytynyt (koska en ole koskaan kasvattanut) niin alkoi uhkailu. En tiedä miten pitkälle tilanne olisi mennyt jos yksi naispoliisi ei olisi tullut perässä ja kyllästyneenä todennut että ei täällä mitään ole, lähdetään nyt kahville vaan...

Joo pelkäsin helvetisti mutta totta on. En olisi itsekään uskonut ennen sitä vaan olisin ajatellut että väärä tai muunneltu tarina.

Tuossa on se syy miksi minulla ei ole poliisista negatiivisia kokemuksia, mun kaverit ei ole narkkeja, eikä mua ole sellaiseksi epäilty.

Ei tehnyt mieli hylätä lähimpiä ystäviä vuosikymmenten ajalta vain siksi että yksi heistä polttelee 1-2 krt kannabista. Kun on muuten hyvä mies ja käy töissä yms niin eipä ollut tarvetta hylätä ystävää kuten sinä varmaan tekisit. En myöskään arvannut että huumekauppias voi käskyttää poliisin uhkailemaan minua.

Vierailija
126/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee joka paikkaan, kotiin, töihin, pururadalle, sairaalaan... ja putkaan. Yleensä putkassa olevat ovat muutenkin huonokuntoista porukkaa, ja sitten kun on käytetty ties mitä päihteitä, niin onko se ihme että putkaan kuolee? Nykyään poliisivankilan asiakkaat ovat paljon huononpikuntoista porukkaa kun vielä 15 vuotta sitten, ne jotka käyttää päihteitä tekevät sitä entistä suurempina annoksina ja kaikenmaailman netistä tilattuja mömmöjä...

Tottakai se pitää tajuta että poliisitkin on ihmisiä, näkevät työkseen vain sitä elämän nurjaa puolta, ja työ on kaikinpuolin raskasta, niin henkisesti kuin fyysisesti, ei ihme että joillakin ei vaan psyyke kestä. Jos joku ihminen on sairaaloisen mustasukkainen ja väkivaltainen, niin ei se ammatinvalinta sitä siitä ihmisestä poista, kaikissa mahdollisissa ammateissa on sairaita yksilöitä.

Kuitenkin, se että jos meillä on 99% poliiseista mahtavia ammattilaisia jotka tekee työnsä hyvin kaikesta paskasta huolimatta, saadaan olla kiitollisia, kovinkaan monessa maassa maailmassa niin ei ole. Suomi on sellainen maa, että jos jotain sattuu, niin siihen voi luottaa että viranomaiset auttavat, siitäkin huolimatta että poliisiltakin on vähennetty väkeä moneen kertaan ja poliiseja on aivan liian vähän, öisin saattaa olla sadan kilometrin säteellä vain yksi partio..

Minä esimerkiksi en tunne ketään jolla olisi negatiivinen kokemus poliiseista, tosin aika harvoin normaalit ihmiset poliisin kanssa edes ovat tekemisissä.

Vierailija
127/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

generalissue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

generalissue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tehnyt mieli hylätä lähimpiä ystäviä vuosikymmenten ajalta vain siksi että yksi heistä polttelee 1-2 krt kannabista. Kun on muuten hyvä mies ja käy töissä yms niin eipä ollut tarvetta hylätä ystävää kuten sinä varmaan tekisit. En myöskään arvannut että huumekauppias voi käskyttää poliisin uhkailemaan minua.

"sekoilemaan amfetamiinin kanssa" ja sitten olikin vaan "vähäistä" ruohon polttelua...? Joo ei ole mikään pikkujuttu jos polttelee kannabista säännöllisesti ja usein.

Vierailija
128/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerron kolme tapausta, jotka veivät itseltäni täysin uskon poliiseihin

tapaus 1: olimme silloisen  poikakaverini kanssa juomassa satamassa ja poliisiauto tuli paikalle. kaveri otettiin kiinni koska sattui olemaan pissalla, eli rikkoi siis lakia.. emme olleet huutaneet tai riehuneet, joimme vähän  lonkeroa ja nautimme kesä-illasta. ihan kiltisti tämä ex  oli lähdössä poliisien mukaan, mutta silti hänet paiskattiin ovea päin ja muutenkin retuutettiin kuin räsynukkea ! kun huusin  tyrmistyneenä "hei!"  toinen poliisi  huusi takaisin  että ole sinä hiljaa!

tapaus 2: jouduin i festareilla heitetyksi ulos alueelta  ja putkaan, poliisit olivat ulkona vastassa. mietin oliko joku muu tuntomerkkejäni vastaava rettelöinyt ja  minä sain kärsiä siitä? 

ja tapaus 3: kaverin vaimo riehui kännissä, poliisit tulivat ja ottivat kiinni.. tämän kaverini, koska miehethän ne aina  rettelöivät!  joutui putkaan yöksi ja ikkunan paskaksi potkinut vaimo sai jäädä tyytyväisenä kotiin.

Näitä pitää kuvata älypuhelimella niin veronmaksajat näkevät mistä maksavat. Mehän maksetaan suojelusta ja siitä että meitä valvotaan noudattamaan lakia. Toisaalta mikään ei estä paiskaamasta tai takavarikoimasta älypuhelintakaan.

Monesti välillä tulee sellainen olo että osa poliiseista ei oikein tiedä kuka maksaa heidän palkkansa. Minä olen tosiaan saanut hyvää kohtelua, mutta vaimoni ei ole ja olen kuullut ystäviltäkin ikävistä tapahtumista. Sääli kun poliiseiksi pääsee huonoa materiaalia.

Se että näitä kuulee kertoo vain siitä ettei käytös ole aina ihan asiallista.

129/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sekoilemaan amfetamiinin kanssa" ja sitten olikin vaan "vähäistä" ruohon polttelua...? Joo ei ole mikään pikkujuttu jos polttelee kannabista säännöllisesti ja usein."

Tietääkseni polttelee 2krt/kk, eli aina ostaa jotain palkkapäivinään. Amfetamiinia se ei käytä vaan se kaveri joka poliisit usutti kimppuuni oli se ns. "piripää". Siksi käskinkin sen jättää meidät rauhaan koska en tykkää amfetamiinista.

ja miten kaverini pilvenpolttelu vaikuttaa siihen että poliisi tunkeutuu asuntooni ja uhkaa hakata minut jos en taio heille olematonta huumetta esiin?

Ei normipoliisi tietääkseni hakkaa edes paatunutta narkkaria ja nytkö pitäisi ruveta hakkaamaan kaikki ketkä edes tuntevat jonkun joka käyttää jotain laitonta päihdettä?

Onko sinulla pienintäkään käsitystä millaista stalinistista neuvostoliittoa oikein havittelet? Uskomatonta miten vahvasti ihminen reagoi kun sille jotain tärkeää instituutiota kyseenalaistetaan. No kyllähän minäkin reagoin mutta silti....

Vierailija
130/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkaaminen heikentää terveyttä ja aiheuttaa tarvetta asioida poliisin kanssa. Ei siis ole yllättävää että kuolee poliisin käsissä.

Vierailija
131/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

generalissue kirjoitti:

"sekoilemaan amfetamiinin kanssa" ja sitten olikin vaan "vähäistä" ruohon polttelua...? Joo ei ole mikään pikkujuttu jos polttelee kannabista säännöllisesti ja usein."

Tietääkseni polttelee 2krt/kk, eli aina ostaa jotain palkkapäivinään. Amfetamiinia se ei käytä vaan se kaveri joka poliisit usutti kimppuuni oli se ns. "piripää". Siksi käskinkin sen jättää meidät rauhaan koska en tykkää amfetamiinista.

ja miten kaverini pilvenpolttelu vaikuttaa siihen että poliisi tunkeutuu asuntooni ja uhkaa hakata minut jos en taio heille olematonta huumetta esiin?

Ei normipoliisi tietääkseni hakkaa edes paatunutta narkkaria ja nytkö pitäisi ruveta hakkaamaan kaikki ketkä edes tuntevat jonkun joka käyttää jotain laitonta päihdettä?

Onko sinulla pienintäkään käsitystä millaista stalinistista neuvostoliittoa oikein havittelet? Uskomatonta miten vahvasti ihminen reagoi kun sille jotain tärkeää instituutiota kyseenalaistetaan. No kyllähän minäkin reagoin mutta silti....

Voisitko täsmentää että mitä olet kyseenalaistanut?

Jos minä ulisen että Alepan kassa on paska ja hirvee ämmä niin se ei ole kyseenalaistamista. Olet tainnut itsekin vähän nauttia luonnonantimia.

Vierailija
132/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME maksamme. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tapaus 1: olimme silloisen  poikakaverini kanssa juomassa satamassa ja poliisiauto tuli paikalle. kaveri otettiin kiinni koska sattui olemaan pissalla, eli rikkoi siis lakia.. emme olleet huutaneet tai riehuneet, joimme vähän  lonkeroa ja nautimme kesä-illasta. ihan kiltisti tämä ex  oli lähdössä poliisien mukaan, mutta silti hänet paiskattiin ovea päin ja muutenkin retuutettiin kuin räsynukkea ! kun huusin  tyrmistyneenä "hei!"  toinen poliisi  huusi takaisin  että ole sinä hiljaa!

tapaus 2: jouduin i festareilla heitetyksi ulos alueelta  ja putkaan, poliisit olivat ulkona vastassa. mietin oliko joku muu tuntomerkkejäni vastaava rettelöinyt ja  minä sain kärsiä siitä? 

ja tapaus 3: kaverin vaimo riehui kännissä, poliisit tulivat ja ottivat kiinni.. tämän kaverini, koska miehethän ne aina  rettelöivät!  joutui putkaan yöksi ja ikkunan paskaksi potkinut vaimo sai jäädä tyytyväisenä kotiin.

Näitä pitää kuvata älypuhelimella niin veronmaksajat näkevät mistä maksavat. Mehän maksetaan suojelusta ja siitä että meitä valvotaan noudattamaan lakia. Toisaalta mikään ei estä paiskaamasta tai takavarikoimasta älypuhelintakaan.

Monesti välillä tulee sellainen olo että osa poliiseista ei oikein tiedä kuka maksaa heidän palkkansa. Minä olen tosiaan saanut hyvää kohtelua, mutta vaimoni ei ole ja olen kuullut ystäviltäkin ikävistä tapahtumista. Sääli kun poliiseiksi pääsee huonoa materiaalia.

Kerrotko ammattiryhmän, jonka käytös on aika asiallista?

133/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

generalissue kirjoitti:

Jos minä ulisen että Alepan kassa on paska ja hirvee ämmä niin se ei ole kyseenalaistamista. Olet tainnut itsekin vähän nauttia luonnonantimia.

Kyseenalaistan poliisin vankkumattoman luotettavuuden instituutiona. Jokaisen poliisin ihmisenä arvostelen erikseen. Söin tuossa tosiaan vähän ruisleipää, eli jotain on tullut nautittua. 

Kysyisin vastavuoroisesti että miten olet päätynyt kannattamaan totalitääristä mallia mutta se vaatinee oman langan joten annetaan olla ja jätän keskustelun tähän. Hyvää yötä ja kaikkea hyvää, toivottavasti et saa koskaan syytä epäillä poliisin voimankäyttöä.

Vierailija
134/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

generalissue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

generalissue kirjoitti:

Kyseenalaistan poliisin vankkumattoman luotettavuuden instituutiona. Jokaisen poliisin ihmisenä arvostelen erikseen. Söin tuossa tosiaan vähän ruisleipää, eli jotain on tullut nautittua. 

Kysyisin vastavuoroisesti että miten olet päätynyt kannattamaan totalitääristä mallia mutta se vaatinee oman langan joten annetaan olla ja jätän keskustelun tähän. Hyvää yötä ja kaikkea hyvää, toivottavasti et saa koskaan syytä epäillä poliisin voimankäyttöä.

Outo kysymys kun en kannata totalitarismia missään muodossa. Kuka muuten on väittänyt poliisin olevan vankkumattoman luotettava?

Vierailija
135/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä vaikka on narkkari tmv. niin pitäisi silti kohdella kuin ihmistä eikä saastaa.

Vierailija
136/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ME maksamme. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiryhmästä riippumatta ammattilaiset hoitavat työnsä asiallisesti pitkällä kokemuksella.

Siitähän sen tunnistaa kuka on alansa mestari ja kuka vasta harjoittelee tai haahuilee turvatyöpaikassa.

Näyttelijöitäkin on tavattu lääkäreinäkin.

Minä näkisin että olisi vakavan itsetutkiskelun paikka jos työ ei suju etiketin mukaisesti. Alan vaihtoon vaan.

Vierailija
137/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä vaikka on narkkari tmv. niin pitäisi silti kohdella kuin ihmistä eikä saastaa.

Miten häntä tai ketä tahansa muuta narkkaria on kohdeltu kuin saastaa?

Vierailija
138/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

generalissue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaahaa, olipa yllätys että kyse on taas huumeporukoista. Tiedätkös, normaalit ihmiset eivät tunne yhtäkään huumediileria saati että olisivat koskaan samassa asunnossa.

Onneksi kaveripiirissäni ei ole yhtään kaltaistasi ihmistä. Halveksin sinua.

Vierailija
139/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.

no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83

Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.

Poliisin otti karkuun pyrkivän epäillyn kiinni. Mikä siis oli se operaatiotason virhe, joka kohdallasi toteutui?

Voimakeinot ei saa olla ylimitoitettuja. Onko tämä jollekin epäselvää?

Ohis

Vierailija
140/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen on ammattilainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ME maksamme. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiryhmästä riippumatta ammattilaiset hoitavat työnsä asiallisesti pitkällä kokemuksella.

Siitähän sen tunnistaa kuka on alansa mestari ja kuka vasta harjoittelee tai haahuilee turvatyöpaikassa.

Näyttelijöitäkin on tavattu lääkäreinäkin.

Minä näkisin että olisi vakavan itsetutkiskelun paikka jos työ ei suju etiketin mukaisesti. Alan vaihtoon vaan.

Etiketin? Tiedätkös, virkamiestyö ei ole pöytiin tarjoilua paikallisessa kiinalaisessa.

Jos tarkoitat että tekee vaikkapa virkavirheen niin huoli pois, sitä varten on jo lait ja asetukset sekä seurantamekanismit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän